שפרה "האיסטרטגית", עלק

beep beep

New member
שפרה "האיסטרטגית", עלק

שפרה "טובת הלב" מסבירה כעת לליאון שהוא חייב להתרחק מיוסי ולבודד אותו בבית ממש כמו שהיא עושה וזאת "כדי להקשות עליו ככל הניתן את השהות בבית". והנה דוגמה אופיינית לחוסר המודעות של שפרה לאופן שבו היא נתפסת על ידי הצופים. למה לדבר? למה להסית? תתנהגי, תפעלי, תעשי מה שאת חושבת שטוב בשבילך ותני לצופים לשפוט את מעשייך - בתקווה שיחבבו אותם. דמות "המורה" הדידקטית שלה גורמת למיאוס אצל הצופה האובייקטיבי. לאחר תשע פעמים שהקהל הוריד את יוסי מהגריל, לאחר שניצח בקרב פנים אל פנים את שיי, היא אמורה להבין שיוסי אהוב על ידי הקהל. צריך להיות מטומטם, אבל ממש מטומטם וחסר כל יכולת איסטרטגית כדי להסית מתמודד אחר נגדו מול המצלמות.
 
היא רעה ומגעילה איכס, לא יכולה לשמוע אותה כבר

יאלה שתעוף כבר ואחרייה רנין וצבר. בחורה לא מחונכת, חסרת טאקט עם הרבה נחשיות וצביעות. דוחההההההההההההההה.
 

JasPoint

New member
הרוע פשוט נשפך משפרה בכמויות מסחריות

החיוך של הדיילת והצחקוקים האינסופיים לא יכולים להטעות לאורך זמן. בהתחלה חשבתי שהיא נחמדה היום לאף אחד כבר לא יכול להיות ספק מי היא שפרה האמיתית.
 
אני מתביישת בעצמי,איך יכולתי בכלל לחבב אותה

בהתחלה....צבועה,רעה משעממת וטיפשה.
 

Ruined

New member
עם אחיות של שפרה גולשות פה שייכנסו

או סתם מישהו שמכיר אותה.שהיא יוצאת אני מבקש להעביר לה שהיא אחת האנשים הכי שנואות אם לא השנואה ביותר(על מקום שני מתחרים צבר ורנין ) שאי פעם נראו על מסך טלוויזיה.ואם כבר לאחיות של שפרה תפסיקו למכור את הלוקש הזה ששפרה בחורה מבוקשת ושהיא מנפנפת בחורים כמו כלום(מי שראה את הראיון ברייטינג מבין). לא נראה לי שבחורה צבועה,מתנשאת,שתוקעת גרפסים מול אנשים יכולה להיות כל כך מבוקשת.חרטא
 
למעלה