שפת קשר...

shamgar

New member
שפת קשר...

אני משחק בפלייט סימולטור 2004 מאה שנות תעופה. הבקר טיסה אומר לי את הדבר הבא: LANDMARRK אות קריאה שלי 'LANSMARK,LUGA TOWER MAKE STRAIGHT IN,RUNWAY 32.ALTIMETER 2996' יש לציין כי אני כרגע בנתיב טיסה בגובה של 2500 רגל. לא הבנתי מה הבקר רוצה שאני אעשה חוץ מלהמשיך לטוס ישר למסלול 32? (לעלות ל2996??)
 

e dor

New member
2996 זה הלחץ המקומי.

אם אתה מתעניין בתחום באופן רציני אני מציע לך להכנס ולהרשם ל-VATSIM, שם יש לך פיקוח ואני בטוח שתהנה אם אתה רציני בתחום. בהצלחה בהמשך!
 

shamgar

New member
אני אשמח אם תוכל לומר לי מה זה

אני מניח שאתה טייס,על מה אתה טס? איפה למדת?
 

e dor

New member
אני טייס בואטסים בלבד

זוהי רשת וירטואלית בכל העולם, ישנה חטיבה ישראלית בשם VATIL. כל טייס שמגיע לומד את יסודות הטיסה באופן מקצועי וריאליסטי ואנו מנהלים טיסות ברשת. כל פקח וכל טייס עולה לרשת מתי שבא לו - זה לא איזה ארגון של טיסות מאורגנות, אע"פ שישנם אירועים. נשמח לראות אותך בפורום שלנו. אתה מוזמן גם לסייר למידע ולמדריכים באתר VATIL. וזה האתר של VATSIM, הארגון העולמי. בהצלחה!
 

pelegs

New member
vatsim מותאם גם למשתמשי x-plale

בכלל ותחת לינוקס בפרט? אם לא, חבל - x-plane הוא סימולטור נהדר)
 

e dor

New member
אפשר לטוס בואטסים גם עם X-PLANE

לגבי לינוקס. אני מאמין שאין בעיה, כי זה סה"כ חיבור רגיל לשרת (גדול, אבל שרת) אז שווה לנסות - להערכתי יש טייסים בואטסים שמשתמשים בלינוקס, לא אמור להיות משהו שימנע את זה.
 

pelegs

New member
ולגבי התוספות

אני מניח שרוב הscenerys הם לפלייט-סימולטור, נכון? יש גם כאלה לאקס-פליין?(טרמינל 3, למשל)
 

tcu6

New member
זה הלחץ הברומטרי מעל השדה. חשוב

לכייל את הלחץ לפני הנחיתה כדי שכל המטוסים יראו את אותו גובה מעל פני השדה. גובה הטיסה נגזר מהלחץ הברומטרי. בעת הטיסה כל הגבהים נגזרים מהלחץ הברומטרי-לחץ האויר. בטיסה בגובה רב כל המטוסים טסים כאשר הלחץ מכוייל ללחץ הסטנדרטי 1013 מב, שהם 29.92 אינץ כספית. בגובה נמוך כל שדה מוסר את הלחץ השורר אותה עת בתחומו. כל שעליך לעשות ללחוץ על מקש B והלחץ יכויל אטוטמטית בפלייט סימולטור.
 

איתי4073

New member
אהבתי- הטייס מכייל אוטומטית...../images/Emo6.gif

תוספת קטנה: ללחץ האזורי קוראים QNH והCONTROLLER אומר אותו לטייסים. המטוסים עובדים על QNH עד גובה מסוים שנקרא TRANSITION ALTITUDE. בגובה זה (שמוגדר מראש לאזורים) מעבירים מ-QNH ל-QNE, שהוא לחץ סטנדרטי (29.92, 10.13) בו משתמשים מעל ה-TRANSITION ALT. במדינות מזרח אירופה קיים גם מושג שנקרא QFE. הוא דומה ל-QNH, רק שבמקום לחץ אזורי, זה לחץ של השדה עצמו. בשאר המקומות משתמשים גם בשביל השדה בQNH.
 

grants

New member
QFE

QFE זהו לחץ שיתן לך "0" במד הגובה כאשר תגע במסלול.
 

gilgor

New member
איתי צודק..

תוספת קטנה, במקומות האלה הגבהים נמדדים במטרים לפי הQFE ולא כמו במקומות "נורמליים" לפי QNH ורגל
 

ERJ PILOT

New member
הסבר מלא:

QNE-The standard altimeter setting 29.92 inches of mercury, 1013.2 hectopascals or millibars QNH-Altitude above mean sea level based on local station pressure QFE-Hight above airport elevation(or runway treshold elevation) based on local station pressure.
 

grants

New member
יש עוד...

QFF - לחץ ברומטרי מתוקן לתנאים עכשויים (טמפרטורה), בניגוד לQNH, שהוא הלחץ המשוער ע"י שימוש בתנאים סטנדרטיים (על פיהם גם עובד מד הגובה).
 
למעלה