אני רואה את תפקיד הנווט אחרת
ראשית - כל הערה בתא שאינה מוסיפה- גורעת ומפריעה. הנווט אמנם זיהה אש במנוע אבל המנוע כבה פשוט כי גם הטייס זיהה זאת והוא יזם כיבוי (סגירת מצערת). מנוע שמאל כבה (נאמר פעמיים) נאמר כשהטייס כבר אחרי השלב הזה. מהירות בפיינל - הטייס מודע לחלוטין למהירות- לא היה צורך להעיר זאת. 200 קשר זה מעט מהר מדי לפיינל אבל לחלוטין בגבולות הסביר לשלב הזה של ההנמכה לנחיתה כשהמטוס כבד עם דלק מלא ...אולי אפילו עדיף להגיע טיפה אובר כשיש לך מסלול ארוך ולפחות 2 כבלי עצירה בדרכ רק אם המהירות אינה סבירה - נמוכה מדי כמו 150 קשר או גבוהה מאד כמו 250 קשר , שמחייבת פתיחת מעצור , רק אז הייתי מעיר לטיס בעניין. הורדת הגלגלים היא הערה לגיטימית למרות שגם פה האמירה - 3 גלגלים יש - היא מיותרת. בתור מי שטס כנווט בעברי הרחוק זכורה לי טיסה שמהמראה עד נחיתה לא אמרתי כלום. שום דבר. אני חושב שכשהטייס פתח את החופה ובא לצאת הוא נורא הופתע לראות שישבתי מאחוריו .