שרון חייב לעוף! ויפה שעה אחת קודם.

barBQ

New member
שרון חייב לעוף! ויפה שעה אחת קודם.../images/Emo46.gif

זה כבר עובר כל גבול! ראש ממשלה כביכול משלנו, מהמחנה הלאומי, מתפקד (או יותר נכון לא מתפקד) כאיש שמאל תבוסתן, הססן, פחדן ואובד עצות. במקום להסיק את המסקנות מגל הטרור של הימים האחרונים ולהכות בהנהגת הרשות הפלשתינית וברשויותיה (ולא רק במבניה הריקים)ולשים סןף למשטר רצח שיושב בתוכנו,שרון נותן לאותה רשות לגיטימציה ומגדיל לעשות כשמודיע שהוא מוותר על דרישתו החד משמעית עד כה ל- 7 ימי שקט בטרם תחילת ישום דו"ח מיטשל - אין עידוד גדול מזה לטרור, מה שזה אומר הוא שברגע שמכריזים על הפסקת אש,מייד מתחיל מו"מ מדיני, ולא משנה אם הפסקת האש מיושמת בשטח, כלומר אין דרישה לימי מבחן כלשהם. ברגע שתוכרז הפסקת אש (כפי שהוכרזה כבר פעמים רבות בחודשים האחרונים) ,יתחיל המו"מ והטרור ימשיך כאילו לא עלה הליכוד לשלטון לפני שנה. אוי לנו, שכך עבדו עלינו. צריך לעשות הכל כדי להביא לנפילת ממשלת שרון. אני שוב חוזר, אני איש ליכוד ותיק, מי שתמך בשרון, ועשה ככל יכולתו למען בחירתו לפני כשנה.
 

dorrn

New member
מילא אם לפחות הוא היה מאמין במה

שהוא עושה.. אבל הוא הרי יודע שהפתרון היחיד הוא השמדת הרשות. כנראה שפשוט למנוע את הפלת הממשלה יותר חשוב לו ממניעת הטבח היום יומי המתרחש כאן מאז תחילת האינתיפאדה.
 

Alder

New member
אני לא מאמין בכך

נתחיל מכך שאני עדין זוכר יפה מאד את הפעם האחרונה שבה גרמנו בעצמנו להפלת ממשלה ימנית. אני אישית לא רוצה לקחת סיכון שבו אחליף ממשלה ימנית בממשלה דוגמת זו של ברק, לעולם. עכשיו, לגבי שרון אודה שגם אני בתחילה מאד התאכזבתי ממנו. אולם ייתכן שהוא עוסק במשחק מחושב. ואני אומר "משחק" עם כל המשמעות הצינית והנוראית שבדבר, כי זהו אכן משחק. מצד אחד, הוא אינו ממהר בפעולותיו של צה"ל, אולם מצד שני הוא מתקדם עימם לאט לאט ובטוח. אך לפני שנה האמריקנים כמעט תפסו אותנו בביצים לו "העזנו" לחדור לשטח A המקודש ואירופה הזדעזעה למראה טנק הנמצא בפאתי עזה.. כיום, צה"ל פועל שם כמעט באין מפריע וארה"ב מגנה אך ורק לאחר פעולות נרחבות ביותר דרך משרד החוץ, אשר גם כך תמיד יפעל יותר בנקיטת עמדה פרו-ערבית (בעיה דומה לזו של ישראל) ואינו מבטא את דעת הממשל כולו לדעתי. עם זאת, אני מסכים שאין זה ייתכן שנתקדם כה לאט ונשלם בדם כה רב, על התקדמות כה איטית בפעולות צה"ל! לא ייתכן שרק לאחר 300 הרוגים ושנה של התקדמות איטית נפנה לטפל בסרטן עצמו ולא רק בגרורותיו! כך או אחרת, אין אני תומך בקריאות להפיל את הממשלה! אני אומר בשנית, זכרו מה קרה שביצע הימין מהלך זה בעבר!
 
מוסרית/לאומית תן גב לראש הממשלה !

ראוי שתזכור שכל התבטאות שלך כאן חשופה ל"מוסד" , שב"כ , גורמים בכירים במודיעיו פלשתיני, אנשי תקשורת זרה, סוקרי דעת קהל ובעקר קהל-ישראל. אין מקום לדעתי לבקר כרגע את ראש הממשלה באופן אישי ומבלי לפגוע באמות מידה דמוקרטיות רצוי שתנהג באחריות ותחצין את הצד המאוחד והמאחד שלך. הפתרונות לא פשוטים כשאין כסף לרכוש נשק חדש וכשאין משאבים להערך באופן הגנתי ובטחוני. כשיהיו בחירות שים פתק אחר. בינתיים תעמוד אתנו עם עם ישראל כ"איש אחד". ואת הרוח הלוחמנית שלך תפנה לעידוד יהודים עשירים ותתרים מהם טנק אחד או שניים. לא חסר מה לתרום ! שבוע-שלום לך - אחי ישראל.
 

chisi

New member
שרון פחדן....אני מרחם עליו

הוא ממש מפחד מהעולם הגדול! מה הם יגידו.... אני מרגיש רחמים כלפיו, הוא ממש באמצע... מצד אחד הוא רוצה להכות, מצד שני הוא חושש מהמערב... בקיצר, אין לנו ראש ממשלה עם ביצים....אולי ביציות קטנות במקרה הטוב... לא ניראה לי שיקום לנו מנהיג אמיתי.... כל מי שלמעלה , יורד מהר מאד למטה ונהפך קצת לשמאלן מתון... בכל מקרה נקווה לטוב...
 
למעלה