שרות הלקוחות של העירייה

melodynoa

New member
שרות הלקוחות של העירייה../images/Emo122.gif

רציתי לשלם חשבון שנתי של ארנונה (בבת אחת). אי אפשר באינטנרנט, אז הסתכלתי במספרים מאחורי הספח. ישנם 4 מספרים. הראשון תפוס. בשני גבר ענה לי בגועל נפש: "כן" -"לאן הגעתי"? שאלתי - כי אני מצפה של"עיריית כפר סבא שלום" -"את מי את צריכה"? - שאל הקול המכוער? -"לאן הגעתי"? - חשבתי שאם אני אנסה שוב הוא אולי יחליט שאם זאת העירייה, אז אולי כן כדאי להזדהות... אבל לא, "את מי את צריכה"? - הפעם בעצבנות קלה, נותן לי לחשוב שהגעתי לבית פרטי, שאני צריכה להזדהות לפני שאני מגמיעה למחוז חפצי... ניסיתי אחרת "זה בית פרטי"? שאלתי, כי פאדיחה להגיע לבית פרטי כשאתה צריך את העירייה... -"לא, זאת העירייה" - סוף סוף... -"כל כך קשה להגיד"? -"אנחנו בשביתה". "רציתי לשלם תשלום שנתי של הארנונה, וזה אחד המספרים שמופיעים על הספח". -"אה, אז אני אפנה אותך למספר, תרשמי.......בין 16:00-19:00" רשמתי, וסיימתי: "תודה על השירות המכוער, ובשביל תשלומי ארנונה אתם לא בשביתה...." וניתקתי.
 

badboy3919

New member
בושה מה שקורה בעירייה ואיך שהיא

מתייחסת לתושבים שלה, אותו דבר קרה לי ולKlinger, התקשרנו למוקד 106 של העירייה ושאלנו כמה שאלות מסויימות והסתומה (סליחה על הביטוי אבל klinger יודע למה..) לא ידעה לענות לנו אפילו על דבר אחד...
 

mikiberd

New member
השירות השתפר..

נראה לי שמאז שבן-חמו נבחר השירות השתפר. היתה לנו בעיה ברחוב וצלצלנו במשך איזה שנה ואף פעם לא טיפלו בא. כשבן-חמו נבחר צלצלנו ואחרי שבועיים טיפלו בזה. אני לא יודע אם זה קשור אבל אולי...
 
למעלה