בינתיים לא אפרסם את שם החברה, נראה איך העיניין יתגלגל. אנסה לקצר.
ב25.2. הזמנתי מוצר מסויים באתר האינטרנט של החברה. נרשם שם, שהמוצר יגיע כעבור 5 ימים. באישור העיסקה נרשם 9-14 יום. לא נורא, את זה אפשר לספוג, זמן מלחמה עכשיו.
כמו כן, שילמתי 19 ש"ח עבור דואר רשום.
ב 14.3. התחלתי להתכתב איתם בווצאפ, והבטיחו שהמוצר יגיע בתחילת השבוע שלאחר מכן. לא אלאה אתכם בההתכתבות שמסביב, ולהבטחת זמני הגעה.
ביום ראשון, לשאלתי, המוצר הגיע סוף סוף מניו יורק.
מתי יגיע אלי? לא יגיע, בואי לאסוף מנקודת האיסוף. היכן היא? ז'בוטינסקי 35. בלי ציון עיר...
מה עם שליחה בדואר? תבואי לקחת. החבילה נמצאת בנקודת האיסוף ברחוב בחושלים בתל אביב. רק שבתל אביב אין רחוב כזה, יש רק בהרצליה פיתוח. אז תשלחו, הרי שילמתי על דואר רשום.
ושוב, בואי לקחת, החבילה בנקודת האיסוף ברחוב שלבים 18 בתל אביב יפו.
ועדיין מתעקשים שאבוא בעצמי, (מרמת גן), או שאסיף 29.90 ש"ח וישלחו לי הביתה.
רק אציין, שבתחילת ההתכתבות כשהבינו שעבר הרבה זמן מהמובטח, כתבו לי שישלחו אלי הביתה, בלי להוסיף עלות, ופתאום מבקשים עלות.
גם התגובות שלהם בווצאפ הזויות. גם החליטו פתאום שהם מבטלים את ההזמנה ויחזירו לי כסף, משהו שכלל לא ביקשתי.
טלפון לשרות הלקוחות, הבטיחו שיבררו ויחזרו אלי. לא חזרו. צילצלתי שוב, שוב הבטיחו לברר.
בינתיים כתבו לי, שדמי הדואר הרשום הם תשלום עבור ההגעה לנקודת האיסוף. מה חשבו, שכדי שלא אצטרך לשלם, אגיע לניו יורק לקחת את המוצר?...
אני מזמינה הרבה באינטרנט. בכל הפעמים, או שמים בתיבת הדוא אם המוצר קטן, כמובן ללא עלות משלוח. או מעבירים לסניף הדואר הקרוב ללא תשלום, או מבקשים תשלום עבור דואר רשום. או מעבירים לנקודת משלוח קרובה, ותמיד נותנים את האפשרות לבחור נקוה הקרובה אלי. מעולם לא קבעו שרירותית נקודת איסוף רחוקה ובלי לשאול אותי.
נו שוין. באמת לא נתקלתי בשרות כזה. מה דעתכם על ההתנהלות הזאת? אני צריכה את המוצר, אז בינתיים לא מבטלת ומחכה לבירור ולתגובה של שרות הלקוחות.
תודה למי שקרא, ואשמח לתגובות.
במיוחד, כי כתבתי שאני חברה בפורום צרכנות (לא ציינתי איזה) ושאכתוב להם על ההשתלשלות.
הגיבו שאשאל...
נראה לי גם, שאכתוב עליהם בפייסבוק.
ב25.2. הזמנתי מוצר מסויים באתר האינטרנט של החברה. נרשם שם, שהמוצר יגיע כעבור 5 ימים. באישור העיסקה נרשם 9-14 יום. לא נורא, את זה אפשר לספוג, זמן מלחמה עכשיו.
כמו כן, שילמתי 19 ש"ח עבור דואר רשום.
ב 14.3. התחלתי להתכתב איתם בווצאפ, והבטיחו שהמוצר יגיע בתחילת השבוע שלאחר מכן. לא אלאה אתכם בההתכתבות שמסביב, ולהבטחת זמני הגעה.
ביום ראשון, לשאלתי, המוצר הגיע סוף סוף מניו יורק.
מתי יגיע אלי? לא יגיע, בואי לאסוף מנקודת האיסוף. היכן היא? ז'בוטינסקי 35. בלי ציון עיר...
מה עם שליחה בדואר? תבואי לקחת. החבילה נמצאת בנקודת האיסוף ברחוב בחושלים בתל אביב. רק שבתל אביב אין רחוב כזה, יש רק בהרצליה פיתוח. אז תשלחו, הרי שילמתי על דואר רשום.
ושוב, בואי לקחת, החבילה בנקודת האיסוף ברחוב שלבים 18 בתל אביב יפו.
ועדיין מתעקשים שאבוא בעצמי, (מרמת גן), או שאסיף 29.90 ש"ח וישלחו לי הביתה.
רק אציין, שבתחילת ההתכתבות כשהבינו שעבר הרבה זמן מהמובטח, כתבו לי שישלחו אלי הביתה, בלי להוסיף עלות, ופתאום מבקשים עלות.
גם התגובות שלהם בווצאפ הזויות. גם החליטו פתאום שהם מבטלים את ההזמנה ויחזירו לי כסף, משהו שכלל לא ביקשתי.
טלפון לשרות הלקוחות, הבטיחו שיבררו ויחזרו אלי. לא חזרו. צילצלתי שוב, שוב הבטיחו לברר.
בינתיים כתבו לי, שדמי הדואר הרשום הם תשלום עבור ההגעה לנקודת האיסוף. מה חשבו, שכדי שלא אצטרך לשלם, אגיע לניו יורק לקחת את המוצר?...
אני מזמינה הרבה באינטרנט. בכל הפעמים, או שמים בתיבת הדוא אם המוצר קטן, כמובן ללא עלות משלוח. או מעבירים לסניף הדואר הקרוב ללא תשלום, או מבקשים תשלום עבור דואר רשום. או מעבירים לנקודת משלוח קרובה, ותמיד נותנים את האפשרות לבחור נקוה הקרובה אלי. מעולם לא קבעו שרירותית נקודת איסוף רחוקה ובלי לשאול אותי.
נו שוין. באמת לא נתקלתי בשרות כזה. מה דעתכם על ההתנהלות הזאת? אני צריכה את המוצר, אז בינתיים לא מבטלת ומחכה לבירור ולתגובה של שרות הלקוחות.
תודה למי שקרא, ואשמח לתגובות.
במיוחד, כי כתבתי שאני חברה בפורום צרכנות (לא ציינתי איזה) ושאכתוב להם על ההשתלשלות.
הגיבו שאשאל...
נראה לי גם, שאכתוב עליהם בפייסבוק.