שרות לקוחות HP

SicTransit

Active member
אחרי סיום תקופת האחריות של המדפסת שלי, HP כבר לא מוכנים לספק תמיכה טלפונית עבורה, ובמקומה מציעים שיחה דרך whatsapp. לא אידיאלי, במיוחד בגלל שמדובר כנראה בבעיית תוכנה שלהם (אחרי עדכון של חלונות 10 לא ניתן יותר לשלוח פקס מהמחשב -הוא לא מזהה את המדפסת), אבל אולי אפשר להבין אותם כי מדובר בציוד זול ותמיכה טובה היתה הופכת את כל העניין לבלתי כדאי עבורם.

מה שיותר קשה לי להבין זה שכשהגיעה השעה 6:00 בערב, באמצע הדיאלוג שלי עם נציג שלהם, הוא פשוט נעלם בלי להגיד כלום והשאיר אותי במצב של המתנה לתשובה על השאלה האחרונה ששלחתי אליו. רק הבוקר נשלחה אלי תשובה. כל כך קשה לשלוח הודעה מוכנה מראש שאומרת משהו כמו "נמשיך מחר"?

ומעצבן לא פחות שלא מצאתי שום כתובת אימייל של שרות הלקוחות של HP. מי שנמנע מפייסבוק לא זכאי לאוזן קשבת.

המדפסת הבאה שלי *לא* תהיה של חברת HP. שמעתי ש Brother היא אלטרנטיבה טובה.
 

GoldenEyes

Well-known member
אחרי סיום תקופת האחריות של המדפסת שלי, HP כבר לא מוכנים לספק תמיכה טלפונית עבורה, ובמקומה מציעים שיחה דרך whatsapp. לא אידיאלי, במיוחד בגלל שמדובר כנראה בבעיית תוכנה שלהם (אחרי עדכון של חלונות 10 לא ניתן יותר לשלוח פקס מהמחשב -הוא לא מזהה את המדפסת), אבל אולי אפשר להבין אותם כי מדובר בציוד זול ותמיכה טובה היתה הופכת את כל העניין לבלתי כדאי עבורם.

מה שיותר קשה לי להבין זה שכשהגיעה השעה 6:00 בערב, באמצע הדיאלוג שלי עם נציג שלהם, הוא פשוט נעלם בלי להגיד כלום והשאיר אותי במצב של המתנה לתשובה על השאלה האחרונה ששלחתי אליו. רק הבוקר נשלחה אלי תשובה. כל כך קשה לשלוח הודעה מוכנה מראש שאומרת משהו כמו "נמשיך מחר"?

ומעצבן לא פחות שלא מצאתי שום כתובת אימייל של שרות הלקוחות של HP. מי שנמנע מפייסבוק לא זכאי לאוזן קשבת.

המדפסת הבאה שלי *לא* תהיה של חברת HP. שמעתי ש Brother היא אלטרנטיבה טובה.
אכן השירות שלהם מתחת לכל ביקורת , ואני רואה שלמרות נסיוני המר איתם מלפני 15 שנים , הם ממשיכים באותו קו אי-שרות.
לגבי מדפסת - רק לא זירוקס
 

SicTransit

Active member
המשך הסאגה: ה"תמיכה" בווטסאפ שלחה אותי למסמך (57 עמודים...) ובו יש הפניה לכתובת לא חוקית. מה עונה לי על כך הנציג? הנה:
"מצטער אך אין לנו דרך נוספת לעזור בנושא בהתכתבות,
אמליץ לפנות למוקד הטלפוני לתמיכה בתשלום לבדיקה מעמיקה יותר הכוללת שליטה מרחוק במידת הצורך
".
פניתי לשרות לקוחות. התמיכה הטלפונית בתשלום עולה 58 שקלים, סכום סביר בהחלט, אבל בלי החזר כספי במקרה שהם לא יצליחו לפתור את הבעיה. פשוט כך. מאחר ואני לא אוהב הימורים, ומאחר והם מסרבים להתחייב למשל לכך שההתמיכה לא תסתיים תוך 10 שניות בטענה שהבעיה לא ניתנתת לפתרון בטלפון, החלטתי לוותר על התענוג.

פנטסטי.
 
58 לחודש/שנה? לחודש כלל לא מחיר סביר. גם לי יש HP וגם לי נאמר רק שנה אחריות. אבל הם מתפרנסים בעיקר מהדיו כך שזה לא הוגן שלא נותנים 3 שנים. Brother נותנים 3 שנים?
 

evike

Well-known member
מנהל
שנים המדפסות והמשולבות שלי היו של HP. כמעט ללא תקלות, ודווקא עם שרות טלפוני ממש טוב, קרה גם אחרי שהאחריות הסתיימה.
המכשיר האחרון קצת איכזב, לא אהבתי אותו, וכשנראה היה שהוא מזדקן, חיפשתי דגם אחר שלהם. לא מצאתי במחיר שפוי מכשיר עם הפונקציות החשובות לי. הפריע לי גם שלא ניתן להשתמש בדיו חלופי, והדיו המקורי שלהם יקר.
בהמלצת כמה אנשים מצאתי מכשיר של BROTHER, עם כל מה שחיפשתי, ובמחיר טוב.
הוא עושה היטב את העבודה, רק שהממשק שלו לא אהוב עלי. מהבחינה הזאת, ה HP היה מעולה. הדיו החלופי מעולה וזול. אז מתפשרים.
מקווה שיעבוד ללא בעיות גם בהמשך.
 
למעלה