SicTransit
Active member
אחרי סיום תקופת האחריות של המדפסת שלי, HP כבר לא מוכנים לספק תמיכה טלפונית עבורה, ובמקומה מציעים שיחה דרך whatsapp. לא אידיאלי, במיוחד בגלל שמדובר כנראה בבעיית תוכנה שלהם (אחרי עדכון של חלונות 10 לא ניתן יותר לשלוח פקס מהמחשב -הוא לא מזהה את המדפסת), אבל אולי אפשר להבין אותם כי מדובר בציוד זול ותמיכה טובה היתה הופכת את כל העניין לבלתי כדאי עבורם.
מה שיותר קשה לי להבין זה שכשהגיעה השעה 6:00 בערב, באמצע הדיאלוג שלי עם נציג שלהם, הוא פשוט נעלם בלי להגיד כלום והשאיר אותי במצב של המתנה לתשובה על השאלה האחרונה ששלחתי אליו. רק הבוקר נשלחה אלי תשובה. כל כך קשה לשלוח הודעה מוכנה מראש שאומרת משהו כמו "נמשיך מחר"?
ומעצבן לא פחות שלא מצאתי שום כתובת אימייל של שרות הלקוחות של HP. מי שנמנע מפייסבוק לא זכאי לאוזן קשבת.
המדפסת הבאה שלי *לא* תהיה של חברת HP. שמעתי ש Brother היא אלטרנטיבה טובה.
מה שיותר קשה לי להבין זה שכשהגיעה השעה 6:00 בערב, באמצע הדיאלוג שלי עם נציג שלהם, הוא פשוט נעלם בלי להגיד כלום והשאיר אותי במצב של המתנה לתשובה על השאלה האחרונה ששלחתי אליו. רק הבוקר נשלחה אלי תשובה. כל כך קשה לשלוח הודעה מוכנה מראש שאומרת משהו כמו "נמשיך מחר"?
ומעצבן לא פחות שלא מצאתי שום כתובת אימייל של שרות הלקוחות של HP. מי שנמנע מפייסבוק לא זכאי לאוזן קשבת.
המדפסת הבאה שלי *לא* תהיה של חברת HP. שמעתי ש Brother היא אלטרנטיבה טובה.