שרות מחפיר של חב´ "פירלס"!

  • פותח הנושא all
  • פורסם בתאריך

all

New member
שרות מחפיר של חב´ "פירלס"!

המוכרת בעיקר דרך נטאקשן. כתושב ישראל אני די רגיל לשרות הגרוע שזוכים לו תושבי ישראל. אבל חברת "פירלס" שאת המוצר שלה (זוג מעמדים לרמקולים) רכשתי דרכם, עברה את כל הגבולות. 1.המוצר היה אמור להגיע אליי כ-14 יום לאחר הזכיה. המוצר הגיע אלי רק 21 יום ולאחר שלוש שיחות טלפון בהם איימתי בביטול הזמנה עקב אי הספקה במועד. 2.הכסף נגבה מ-"ישרכארד" כשבוע לפני שהמוצר הגיע! 3.נהג האספקה תיאם את האספקה ½ שעה לפני הגעתו לביתי, כשעניתי לו שאין איש בבית, אמר כי אם לא היום אין לו מושג מתי יוכל לספק לי את המשלוח. לבסוף סוכם כי ישאיר את המשלוח אצל שכן. 4.הנהג השאיר אצל השכן מוצר לא נכון שאינו תואם את ההזמנה או את הרשום בתעודת המשלוח. 5.כשהתלוננתי אצל פירלס כי יש להחליף לי את המוצר, נעניתי כי המוצר שהזמנתי אזל מהמלאי ויהיה עליי להמתין חודשיים עד שיגיע! 6.ב-3/10/02 תאריך ההספקה החדש שנקבע, פניתי לפירלס ודרשתי את המוצר, הופנתי לנהג החלוקה שאמר: אין לי מושג מי הבטיח לך מה, אבל לא היום, לא מחר ולא ביום ראשון, לא אהיה באזור שלך. 7.כל אותו זמן שחברת פירלס טענה כי המוצר איננו במלאי, המוצר המשיך להתפרסם באתר שלכם. 8.התאריך של תעודת המשלוח זויף כך שיתאים את התחייבות הספק או שהמןצר היטלטל 10 ימים במשאית המשלוחים לאחר חוויה כזו, לעולם לא אתקרב אי פעם לאף מוצר של חב´ פירלס. וקרוב לודאי שלא ארכוש אף מוצר דרככם. לא ייתכן כי לא תעקפו את הפרסומים וההתחייבויות שחברות מפרסמות באתרכם! לא ייתכן כי לא יהיה שום ערך למילה הכתובה האתר שלכם! בנוסף לכך אני שוקל לפנות לעו"ד ולתבוע פיצוי על הפגיעה בי. למרות שהסכום זעום, היחס היה כל כך מחפיר, בוטה ומשפיל שלא אוכל להבליג על כך! האם יש לכם למי עוד ניתן לפנות ע"מ להזהיר את האזרחים מהשרות של חב´ "פירלס"?
 
למעלה