שרות תדיראן - אמפא , פנסוניק
הסיפור שלנו מתחיל לפני כ 3 שנים . עבדכם הנאמן שהוא חובב קולנוע ביתי החליט לפתוח את כיסו ולרכוש לעצמו מכשיר טלוויזה 33 אינטש . מכיוון שהבחור מעריך דברים איכותיים ולאחר סקר שוק מקיף ( עבדכם הוא חבר קבוע בפורום אאודיו וקולנוע ביתי ומכיר היטב את הדגמים , המחירים וכו ) הפור נפל על מכשיר טלוויזה של פנסוניק 33 אינטש מדגם 33GF85FX . לאחר ששילם 13500 שח מכיסו נחתה הטלוויזה אחר כבוד בסלון ביתו במרומי הכרמל בתוספת של אחריות לשנה מאת יבואן המכשיר דאז חברת תדיראן . לימים נסגרה מעבדת השרות של תאדירן לאיזור הצפון שהיתה ממוקמת בשדרות ההסתדרות בין חיפה לקריות ומעבדת השרות היום ממוקמת בנתניה . כמו כן היבואן עצמו התחלף ונכון להיום מדובר בחברת יורוקום . ברם אולם את השרות למכשיר עדיין מספקת חברת תדיראן שלאחר האיחוד עם אמפא נקראת אמפא-תדיראן . עד כאן ההקדמה והנה אנחנו מגיעים לסיפור . כשבוע לפני ראש השנה עבדכם מבחין פתאון שתצוגת ה ( OSD ( ON SCREEN DISPLAY או בעברית התצוגה הגרפית המלווה את תמונת הטלוויזה ( למשל מספר התחנה ) נעלמה ואיננה . לאחר וידוי העובדה שבדובר בבעיה במכשיר ולאחר בירור קצר בקשר לנותן השרות הרים עבדכם הנאמן טלפון לחברת תאדיראן והזמין טכנאי שרות . מכייוון שתוקף הביטוח פג כבר לפני שנתיים הודיע לי הטכנאי כי עלי לשלם 200 שח על הביקור ושהוא נאלץ לקחת את החלק הפנימי של המכשיר ( כל המעגלים החשמליים בתוך המכשיר ) למעבדה בנתניה . מכיוון שעבדכם מכיר קצת את תחום האלקטרוניקה ( בעברו טכנאי בעצמו ) החשד שנפל הוא על בעיה באחד הרכיבים , בקיצור תקלה שתיקונה לא יעלה על כמה מאות שקלים . כשבועיים לאחר לקיחת המכשיר הרים עבדכם טלפון לתאדירן ולאחר ויכוח ארוך עם המענה הממוחשב נותבה שיחתו ישירות למעבדת התיקונים של המוצרים האלקטרוניים . שיחה קצרה עם המזכירה אכן הבהירה שהוזמן ג´וק מסוים ויקח כמה ימים עד שיגיע . עברו כמה ימים נוספים וכבודכם הרים טלפון נוסף . עכשיו נאמר לו שעליו לדבר עם מנהל המעבדה שכמובן לא היה באותו רגע ולמרות שהושאר מספר טלפון כמובן שלא שב אליו . למחרת לאחר ויכוח נוסף עם ההמענה הממוחשב שוב הגיע עבדכם למזכירת המעבדה והפעם הופנה אחר כבוד למנהל המעבדה עצמו . לאחר כמה בירורים הגיע התשובה שהפילה את עבדכם מהכיסא . לפי מה שאומר מנהל המעבדה הפרינט ( המעגל המודפס ) מלא קורוזיה והמעגל כולו כמעט נמחק . הם ינסו לתקן את המעגל ( העלות 940 שח ) אולם יש סיכוי סביר שאצטרך להחליף את הפרינט בעלות של כ 2000 שח !! עבדכם הנאמן שיפשף את אוזניו בתדהמה . כיצד יכול להיות הדבר ?? הרי מדובר במכשיר די חדש שישב לו בניחותא בסלון הבית . עכשיו להבהיר ענינים . מצב כזה יכול להיגרם אם הכרטיס לא מוגן היטב , אם יש פגם ביצור או שהמכשיר היה חשוף ללחות נוראית . להזכירכם , מדובר במכשיר יוקרתי , שעלה הון מחברה יוקרתית ( פנסוניק ) וזה פשוט לא מסתדר לי . מנהל המעבדה הזמין אותי לראות במו עיני .. ( אני חיפאי והמעבדה בנתניה .. זה לא משנה לו שאני אצטרך להפסיד יום עבודה בגלל זה ) מה עושים ?? מי יכול לעוץ עיצה כיצד להמשיך מכאן ?? דני
הסיפור שלנו מתחיל לפני כ 3 שנים . עבדכם הנאמן שהוא חובב קולנוע ביתי החליט לפתוח את כיסו ולרכוש לעצמו מכשיר טלוויזה 33 אינטש . מכיוון שהבחור מעריך דברים איכותיים ולאחר סקר שוק מקיף ( עבדכם הוא חבר קבוע בפורום אאודיו וקולנוע ביתי ומכיר היטב את הדגמים , המחירים וכו ) הפור נפל על מכשיר טלוויזה של פנסוניק 33 אינטש מדגם 33GF85FX . לאחר ששילם 13500 שח מכיסו נחתה הטלוויזה אחר כבוד בסלון ביתו במרומי הכרמל בתוספת של אחריות לשנה מאת יבואן המכשיר דאז חברת תדיראן . לימים נסגרה מעבדת השרות של תאדירן לאיזור הצפון שהיתה ממוקמת בשדרות ההסתדרות בין חיפה לקריות ומעבדת השרות היום ממוקמת בנתניה . כמו כן היבואן עצמו התחלף ונכון להיום מדובר בחברת יורוקום . ברם אולם את השרות למכשיר עדיין מספקת חברת תדיראן שלאחר האיחוד עם אמפא נקראת אמפא-תדיראן . עד כאן ההקדמה והנה אנחנו מגיעים לסיפור . כשבוע לפני ראש השנה עבדכם מבחין פתאון שתצוגת ה ( OSD ( ON SCREEN DISPLAY או בעברית התצוגה הגרפית המלווה את תמונת הטלוויזה ( למשל מספר התחנה ) נעלמה ואיננה . לאחר וידוי העובדה שבדובר בבעיה במכשיר ולאחר בירור קצר בקשר לנותן השרות הרים עבדכם הנאמן טלפון לחברת תאדיראן והזמין טכנאי שרות . מכייוון שתוקף הביטוח פג כבר לפני שנתיים הודיע לי הטכנאי כי עלי לשלם 200 שח על הביקור ושהוא נאלץ לקחת את החלק הפנימי של המכשיר ( כל המעגלים החשמליים בתוך המכשיר ) למעבדה בנתניה . מכיוון שעבדכם מכיר קצת את תחום האלקטרוניקה ( בעברו טכנאי בעצמו ) החשד שנפל הוא על בעיה באחד הרכיבים , בקיצור תקלה שתיקונה לא יעלה על כמה מאות שקלים . כשבועיים לאחר לקיחת המכשיר הרים עבדכם טלפון לתאדירן ולאחר ויכוח ארוך עם המענה הממוחשב נותבה שיחתו ישירות למעבדת התיקונים של המוצרים האלקטרוניים . שיחה קצרה עם המזכירה אכן הבהירה שהוזמן ג´וק מסוים ויקח כמה ימים עד שיגיע . עברו כמה ימים נוספים וכבודכם הרים טלפון נוסף . עכשיו נאמר לו שעליו לדבר עם מנהל המעבדה שכמובן לא היה באותו רגע ולמרות שהושאר מספר טלפון כמובן שלא שב אליו . למחרת לאחר ויכוח נוסף עם ההמענה הממוחשב שוב הגיע עבדכם למזכירת המעבדה והפעם הופנה אחר כבוד למנהל המעבדה עצמו . לאחר כמה בירורים הגיע התשובה שהפילה את עבדכם מהכיסא . לפי מה שאומר מנהל המעבדה הפרינט ( המעגל המודפס ) מלא קורוזיה והמעגל כולו כמעט נמחק . הם ינסו לתקן את המעגל ( העלות 940 שח ) אולם יש סיכוי סביר שאצטרך להחליף את הפרינט בעלות של כ 2000 שח !! עבדכם הנאמן שיפשף את אוזניו בתדהמה . כיצד יכול להיות הדבר ?? הרי מדובר במכשיר די חדש שישב לו בניחותא בסלון הבית . עכשיו להבהיר ענינים . מצב כזה יכול להיגרם אם הכרטיס לא מוגן היטב , אם יש פגם ביצור או שהמכשיר היה חשוף ללחות נוראית . להזכירכם , מדובר במכשיר יוקרתי , שעלה הון מחברה יוקרתית ( פנסוניק ) וזה פשוט לא מסתדר לי . מנהל המעבדה הזמין אותי לראות במו עיני .. ( אני חיפאי והמעבדה בנתניה .. זה לא משנה לו שאני אצטרך להפסיד יום עבודה בגלל זה ) מה עושים ?? מי יכול לעוץ עיצה כיצד להמשיך מכאן ?? דני