שרות תדיראן - אמפא , פנסוניק

danistar

New member
שרות תדיראן - אמפא , פנסוניק

הסיפור שלנו מתחיל לפני כ 3 שנים . עבדכם הנאמן שהוא חובב קולנוע ביתי החליט לפתוח את כיסו ולרכוש לעצמו מכשיר טלוויזה 33 אינטש . מכיוון שהבחור מעריך דברים איכותיים ולאחר סקר שוק מקיף ( עבדכם הוא חבר קבוע בפורום אאודיו וקולנוע ביתי ומכיר היטב את הדגמים , המחירים וכו ) הפור נפל על מכשיר טלוויזה של פנסוניק 33 אינטש מדגם 33GF85FX . לאחר ששילם 13500 שח מכיסו נחתה הטלוויזה אחר כבוד בסלון ביתו במרומי הכרמל בתוספת של אחריות לשנה מאת יבואן המכשיר דאז חברת תדיראן . לימים נסגרה מעבדת השרות של תאדירן לאיזור הצפון שהיתה ממוקמת בשדרות ההסתדרות בין חיפה לקריות ומעבדת השרות היום ממוקמת בנתניה . כמו כן היבואן עצמו התחלף ונכון להיום מדובר בחברת יורוקום . ברם אולם את השרות למכשיר עדיין מספקת חברת תדיראן שלאחר האיחוד עם אמפא נקראת אמפא-תדיראן . עד כאן ההקדמה והנה אנחנו מגיעים לסיפור . כשבוע לפני ראש השנה עבדכם מבחין פתאון שתצוגת ה ( OSD ( ON SCREEN DISPLAY או בעברית התצוגה הגרפית המלווה את תמונת הטלוויזה ( למשל מספר התחנה ) נעלמה ואיננה . לאחר וידוי העובדה שבדובר בבעיה במכשיר ולאחר בירור קצר בקשר לנותן השרות הרים עבדכם הנאמן טלפון לחברת תאדיראן והזמין טכנאי שרות . מכייוון שתוקף הביטוח פג כבר לפני שנתיים הודיע לי הטכנאי כי עלי לשלם 200 שח על הביקור ושהוא נאלץ לקחת את החלק הפנימי של המכשיר ( כל המעגלים החשמליים בתוך המכשיר ) למעבדה בנתניה . מכיוון שעבדכם מכיר קצת את תחום האלקטרוניקה ( בעברו טכנאי בעצמו ) החשד שנפל הוא על בעיה באחד הרכיבים , בקיצור תקלה שתיקונה לא יעלה על כמה מאות שקלים . כשבועיים לאחר לקיחת המכשיר הרים עבדכם טלפון לתאדירן ולאחר ויכוח ארוך עם המענה הממוחשב נותבה שיחתו ישירות למעבדת התיקונים של המוצרים האלקטרוניים . שיחה קצרה עם המזכירה אכן הבהירה שהוזמן ג´וק מסוים ויקח כמה ימים עד שיגיע . עברו כמה ימים נוספים וכבודכם הרים טלפון נוסף . עכשיו נאמר לו שעליו לדבר עם מנהל המעבדה שכמובן לא היה באותו רגע ולמרות שהושאר מספר טלפון כמובן שלא שב אליו . למחרת לאחר ויכוח נוסף עם ההמענה הממוחשב שוב הגיע עבדכם למזכירת המעבדה והפעם הופנה אחר כבוד למנהל המעבדה עצמו . לאחר כמה בירורים הגיע התשובה שהפילה את עבדכם מהכיסא . לפי מה שאומר מנהל המעבדה הפרינט ( המעגל המודפס ) מלא קורוזיה והמעגל כולו כמעט נמחק . הם ינסו לתקן את המעגל ( העלות 940 שח ) אולם יש סיכוי סביר שאצטרך להחליף את הפרינט בעלות של כ 2000 שח !! עבדכם הנאמן שיפשף את אוזניו בתדהמה . כיצד יכול להיות הדבר ?? הרי מדובר במכשיר די חדש שישב לו בניחותא בסלון הבית . עכשיו להבהיר ענינים . מצב כזה יכול להיגרם אם הכרטיס לא מוגן היטב , אם יש פגם ביצור או שהמכשיר היה חשוף ללחות נוראית . להזכירכם , מדובר במכשיר יוקרתי , שעלה הון מחברה יוקרתית ( פנסוניק ) וזה פשוט לא מסתדר לי . מנהל המעבדה הזמין אותי לראות במו עיני .. ( אני חיפאי והמעבדה בנתניה .. זה לא משנה לו שאני אצטרך להפסיד יום עבודה בגלל זה ) מה עושים ?? מי יכול לעוץ עיצה כיצד להמשיך מכאן ?? דני
 

חן (*_*)

New member
לעוץ עצה???????????

אני במקומך, הייתי נוסעת, ללא קביעת פגישה למעבדה, מוכיחה להם שהם משקרים, ולוקחת אחר כבוד את המכשיר לטכנאי אחר- ממילא האחיריות פגה.
 

dmainsinner

New member
זה נשמע לי כמו סיפור טוב לפנסוניק

פנה לשירות לקוחות של פנסוניק העולמית ושטח את סיפורך בפניהם. מנסיון שלי החברות הראשיות הרבה יותר עניניות מנותני השירות שלהם בארץ. אגב אם יש לך את מספר החלק המדוייק ניתן לבדוק אפשרות קנייה שלו דרך הרשת (דרך תפריט ה components). בהצלחה.
 
למעלה