שרים מהלב - פינת האומן

שרים מהלב - פינת האומן

שבוע טוב כולם! כבר מריחים את השבוע החדש באוויר. שבועות זה חג אדיר בשבילי, בטוח עם האוכל הכי טוב. אבל ההתרגשות שלי לקראת החג השנה היא דווקא לא מהאוכל או מהחג, או היום וחצי חופש ע"ח המערכת (תודה באמת). השנה כולנו נראה בבארבי ת"א מחזה ייחודי שכן יישנה (כי יש שתי הופעות
) אבל לא ישליש סביר להניח. הקונגוס מגיעים לישראל, וההתרגשות בשיאה. אם לפני שנתיים היו אומרים לי כמה אומני רגאיי אני הולך לראות בארץ בזמן כה קצר, הייתי מתפוצץ מצחוק, ואומר, וואלה בדיחה טובה. אבל היום, היום כלום כבר לא יפתיע אותי. סיזלה ודמיאן מארלי יינחתו פה, איש הפיל יגיע לקמלוט בהרצליה וביני מאן יעשה סיבובי דאווין בטיילת ת"א עם ההאמר - חלום רחוק? לא בטוח אם תסתכלו אחורה ותראו איזו התקדמות מדהימה עשינו כאן בזמן כה קצר. והכל בזכות העובדה שהאנשים המושכים בחוטים הם אנשים גדולים, שמתרגשים מההופעות שהם מביאים באותה רמה של הקהל עצמו, וזה מה שעושה את זה כל כך חזק בעיניי... לקראת ההופעה אני מריץ סשנים של ההרכב המדהים והמרתק הזה. בעיניי כל אלבום שייצא להרכב מאז ליבם של הקונגוס לא משתווה לו, לפחות עד שנה שעברה, בה יצא אלבום נוסף ומופלא שההרכב מקדם. הכי מדהים אותי היכולת של השלישייה לשמר את הקול כל כך הרבה שנים, ובכך לגרום להם להישמע כאילו לא עברו 30 שנים.... בכל מקרה, העלתי כמה לינקים מעניינים שאני בטוח כי יגרו אתכם לקראת ההופעות הקרובות... למשל, מה שיש לוויקי לומר על הקונגוס.
 
עדיף לתת למוזיקה לדבר....

הטיון הראשון ששמעתי של הקונגוס, הוא זה הפותח רשמית את אלבומם הקלאסי, HEART OF THE CONGOS, FISHR MAN, שזה סתם בלי קשר לכלום שם המשפחה המקורי שלי... מה שמדהים הוא שהשיר נשמע בהופעות גם היום, כפי שתראו בלינק הזה, בדיוק כמו הפעם הראשונה ששומעים אותו, ויותר מזה מצליח להיות ענק באותו אופן.
 
בפורים במסיבה ההזויה בבית ספר רוגוזין

פגשנו את גיל בונשטיין שסיפר על המופע הזה. הייתי בהלם מוחלט לקראת ההופעה הזו. גם הטיימינג, שבועות, כבר אז ידעתי שזה הולך להיות בלתי נשכח. עכשיו ההתאריך מתקרב וההתרגשות רק עולה. בהופעה מצופים לנו שירים מהאלבום הקלאסי ומהאלבום הזה >>> ובטח יהיו עוד המון הפתעות. אז יאללה.... שרשור נוכחות? רשמו
ויום הופעה, ומה שבא לכם...
 

S t o l a

New member
../images/Emo45.gif יום שני

גיל סחטיין על ההשקעה!! מרתק! הולך להיות טירוףףףף ! אני אישית ממש מחכה להם... משום מה בחודשיים האחרונים אחד השירים שתפסו אותי חזק זה Fisherman שלהם... ובערב השקה לא זוכר מי בדיוק ניגן אותו, אבל השתוללתי בטירוף כששמעתי אותו!! עשה לי את הערב הטיון הזה!
 
למעלה