שרשור אהבה!

שרשור אהבה!../images/Emo25.gif../images/Emo23.gif

שרשרו לכאן את מי אתם אוהבים מהסידרה או מעריצים או סתם את מי אתם אוהבים אם יש לכם חבר/ה!!!!!!!!!!
 
אני אתחיל.......

אני מתה על יהונתן שנברג ושרון דטנר הם המשולמים שבעולם וכמובן את החבר שלי!! ערן מתה עלייך חחחח אני כבר חצי שנה!!!! באהבה מאיה
 

JustME79

New member
אדם הירש המושלםם...

אני אוהבת מהסדרה את אדם הירש
חולה עליווו איזה מושלםםם גאדד...
שיר.
 
את רועי ברור!!

רררררררררררררררררררר ו ע ע יי ר ו ע ע יי ר ו ע ע ר ו ע ע ר ו ע ע ר ו ע ע ר ו ע ע ר ו ע ע ר ו ע ע ר ו ע ע ע ע ע ע ע ע ע
 

keton13

New member
אהבה מבחינת מה?

אוהב אוהב? חחחחח עוד לא הגעתי לרמה שלכם,אני לא מתאהב באנשים שאני לא מכיר :) אבל את המשחק אני אוהב את המשחק של יהונתן,ושל ספיר למרות שאני חושב שכולם שם שחקנים מצויינים :)
 
ל...keton13 .........

וואי כמה תלונות..מענות..ו..טענות יש לך....בעעעעעעעעעעע... אתה יודע אם לא טוב לך..את מוזמן ללחוץ על האיקס למעלה..ולא לחזור יותר לעולם... לפי מה שאני יודעת..לא מכריחים אותך להיכנס לפה!!!
 

JustME79

New member
כנסו שניה

תראו, אל תתנפלו עליו, סה"כ הוא אמר את דעתו כמו שכל אחד בפורום הזה עושה בלי לשים על אפחד, אז דיי אל תתנפלו פה...מסכנים מי שאתם מתנפלים עליהם! אז שלא יגידו את דעתם? ואני חושבת שהתכוונת להערצה לא לאהבה לא?
שיר.
 
תיראי..

נכון מאוד..זכותו להביע דעתו..כמו שלכול אחד הפורום מותר להביע דעה.. אבל זה ניהיה מוגזם..כול פעם שמיש'ו רושם שהוא אוהבמיש'ו או דברים בסיגנון..הוא יורד עליו..ואומר לו/לה שהיא/הוא משועממים..וכאלה דברים..וזה כבר מוגזם.. כבר הרבה זמן הוא עושה את זה..וזה מציק.. אם זה כל כך מפריע לו..הוא מוזמן ללכת!!
 

JustME79

New member
לעדי.

הנה הוא הלך בעצמו...לא הייתן צריכות להגיד לו כלום.. אני חדשה פה אז אני לא יודעת אם הוא ככה קבוע.אבל בכל זאת אני לא חושבת שהיה למישו ממנו נחמד אם היו תוקפים אותו ככה.
שיר.
 
נכון...

לא היה לי או למיש'ו אחר נעים אם היו מגיבים לנו ככה.. אבל הוא התחיל..חיחי זה נשמע תינוקי... אבל זו האמת..כאילו הוא התחיל עם הטענות שלו כלפינו... וכמו שכבר אמרתי..אם לא טוב לו..הוא יכול ללכת.. או שבעצם לא לחזור..כי הוא כבר הלך!!
 

JustME79

New member
חחחח...חפיף נגמר!

ואם הוא יתחיל שוב פשוט תתעלמו, שיתלונן לעצמו, אכפת לכם מזה בכלל?
 

keton13

New member
כמו שאמרתי,

תפתחו מילון ותחפשו את המונח "קבוצת דיון" זהו. שאני אשאל אותכם מה להגיד ומה לא-המצב יהיה שונה. טוב מה נשארתי?חחח הייתי חייב להגיב ביי
 

keton13

New member
one thing :)

lol. and big 1 :) למה מי שאל אותכם לעזאזל? אל תדאגו,אני לא פה בשבילכם.ואם זה היה בגלל זה לא הייתי פה:) אחרי שעשינו סדר בעניינים,אנחנו מבינים משהו אחד: לא טוב לך?עופי בעצמך למה מי שואל אותכם מה להגיד?פתחו מילון או משהו,חפשו: "קבוצת דיון" שזה פורום בעברית :) יופי,עכשיו תבדקו את הפירוש ותשננו טוב טוב. אח"כ תדברו איתי. טוב,בניגוד לכמה אנשים פה אני יוצא,תתקעו פה כל היום,בייי. המשך יום מהנה, אני :p
 
למעלה