שרשור ארועים 18.1.08-24.1.08

yaarasta

New member
שרשור ארועים 18.1.08-24.1.08 ../images/Emo70.gif../images/Emo41.gif../images/Emo70.gif../images/Emo41.gif../images/Emo70.gif

אז עברנו כבר שלוש מסיבות די מטורפות פה בעיר הקודש, ובעוד שבוע אנחנו הולכים להגיע לרמות חדשות של בלאגן....
טירוף טוטאלי אפשר לקרוא לזה...
ברביעי הקרוב, 23.1 JAHruzalem Calling בשיתוף איגוד הסטודנטים בצלאל משתלטים על שני מועדונים צמודים בעיר
רחבה 1 מועדון ה- E-MOTION רח' הורקנוס 3 בתפריט: רגאיי, היפ-הופ, Fאנק, אולדסקול, דאנסהול ושאר ירקות מרקידות על הצלילים, הסימפולים, והתקליטים:
סאבו ושימי סוניק (1/2 צוות סוליקו קרו)
אמיר אגוזי (בוטניקה)
Rasta Zion וכמובן שגם אנוכי יעראסטה דיזאסטה ואוריאל Prince of Persia ניתן חימום הולם ומרקיד! רחבה 2 בר "התקליט": רח הלני המלכה 7 (צמוד למועדון ה E-Motion) בתפריט: רוק, אלקטרו, טכנו, ניו-וויב (ובכלליות כל מה שלא מוסיקה שחורה) על המוסיקה:
רובוקופ (שניי דיג'יים מקומיים מוכרים ומעולים)
מארט (אלוף מקומי בסימפולים אלקטרוניים) בקיצור ולעניין: הרבה בלאגן!!!! אמנם זה אמצע שבוע, אבל מי שאוהב מוסיקה איכותית, יודע שאירוע כזה קורה פעם ב... אז לכל מי שגר באזור חיוג 02 ולכל מי שרוצה לחוות קצת מהוויב הקסום שיש פה בעיר, זאת אחלה הזדמנות!!! פתיחת שערים בשניי הרחבות: 22:00 אלכוהול מוזל במיוחד למסיבה!
כניסה: 20 ש"ח בלבד (בקרוב אני יעלה מפה) לפרטים נוספים 054-7667489
BOOM
 
היום, יום שישי, 18-01-08 בסלואו משה../images/Emo70.gif../images/Emo124.gif

איימר ואבויה
הכל מתחיל בחצות הלילה כניסה 40 ש"ח שבת שלום
 

ברנס1

New member
זה כל המסיבות שיש השבוע ?

מישו יודע מהקרוה בראסטה פאב לא זוער את השם אבל זה נמצא על רחוב הרכבת אני חושב המקום שייך לטוני ריי מישו יודע מה הולך שם היום ? או משו פלורנטין?
 

rudeboy sound

New member
ANTY CLASH!!! שלישי, 22 לחודש, מועדון הוויב!!

מלחמה מוזיקלית בטיונים של קונצ'נס, לוברס, ארלי רוטס , עיברית, פאטוה, הכל יהיה... רודבוי סאונד יוניטי סאונד נצ'י נצ' ראסטה ליון בלי יותר מידי בירבורים מיותרים - תבואו, יהיה SWEET...
 

Ras Or

New member
SOON דאנס צפוני וביתי!

בקיבוץ מעגן מיכאל בתאריך 14.2 ערב לכבודו ולזכרו של ה"נביא" בוב נסטה מארלי! (שבוע איחור אבל נא למחול לנו) בלאגאנג'ה סאונד מפקחים על הפאב בקיבוץ מעגן מיכאל (לייד זכרון יעקב, רבע שעה מחדרה, חצי שעה מת"א) יהיה ערב רוטס&קאלצ'ה וכבוד גדול כמובן לבוב מארלי כניסה חינם! אלכוהול בשפע ובמחירים עממיים צפונים למיניהם בואו כולם לקיבוץ הנחמד על שפת הים ונרים דאנס חמים וטוב עד הבוקר! Balaganjah sound long side orignal Ras irie מי שירצה לעלות על המקרופון ולהביא איתו איזה תקליט או שתיים כמובן שיתקבל בברכה! דאנס חופשי בוייבז חיוביים Respect.
 
חחחחחחחחחחח ../images/Emo6.gif

ועד חדרה זו לא נסיעה?
כמו הבדיחה שעשו על הפרסומות שאומרים 5 דקות מבאר שבע.. מה עד באר שבע זו לא נסיעה? אההההה
 

Ras Or

New member
קטן עליך כשף

עשר דקות לעמוד בטרמפים מקדימה והגעת
 

florenteam

New member
ובינתיים בשכונה...

ובינתיים בפלורנטין, המלחמה נג'ד תרבות הפלסטיק בעיצומה... אחרי שבוע מוצלח ביותר עם הופעה מדהימה ומפוצצת של להקת התפוחים המוצ"ש האחרון, שוב חוזר הליין לרגאיי / היפ הופ, במופע אדיר במוצ"ש המתקרב. הליין אכן צובר תאוצה (וללא ספק מביא יופי של קהל...)... אז מה יהיה לנו..? מופע פותח של להקת הרגאיי-חוף האולטימטיבית, מלכי הגרוב של הסצנה - מלכה באיה, עם מופע חורף מקפיץ ומעורר נשמות, כמו שרגאיי צריך להיות בימי חורף אכזריים אלו.... מיד אחריהם - גיא מר, אחד ממוחות הדג נחש, עם מופע הFאנק/היפ הופ הטוב ביותר בארץ. מי שעוד לא ראה או שמע ומוזיקה איכותית בראש מעייניו - שלא יעיז לפספס דבר שכזה!!! על הבמה יתארחו יא-יא, בסיסט הדג נחש ויעל דקלבאום, שליש הבנות נחמה. יהיה ככל הנראה בלתי נשכח. אל תפספסו. על הפטיפונאז' יתן dj Turtle סט היפ הופ/רגאיי עם הבאסים ישר לתוך הבטן. כלב מי שלא יזיז ת'גוף... כניסה ב- 40/50 ש"ח בלבד לכל הערב. ככה מתחילים שבוע. בדוק.
 

benj15

New member
כרטיסים ליום ההולדת 63 לבוב מארלי

השנה זה הולך להיות ב 7.2 בגני התערוכה, ביתן 1. הולכים להיות שם- מוקי, מוש בן-ארי, גלעד ורואי (שוטי הנבואה), אסף אמדורסקי, ירמי קפלן, מאור כהן, מלכה אינגדשט, גדי אלטמן (בוטן מתוק בקרקס), עומרי גליקמן (התקווה 6), מקס (להקת אפריקנה), פישי הגדול, צ'ולו, לוס כפרוס, זבולון דאב, אורי ג'ה, ליאת (קיובן B), סולג'ה, ראס דניאל ואמנים נוספים מי שרוצה כרטיסים שידבר איתי0507455033 בנימין
 

נג היפה

New member
יום שישי הקרוב...

איך יכול להיות באמצע שבוע יש מסיבות ובשישי אין?? ואם יש תעדכנו =)
 
כי השירשור הוא עד 24/1/08 ../images/Emo124.gif

ויום שישי זה כבר 25/1/08
מחר, 25/1/08, יום שישי, בסלואו משה
רוד בוי סאונד ויסאיה אללללללללללה
כניסה 35 ש"ח פתיחת דלתות 00:00 ללא הגבלת גיל
שיהיה המשך יום פנאני ואחלה סוף שבוע
-כשף!
 
למעלה