שרשור המלצות דאב

Chenipeper

New member
שרשור המלצות דאב

אני אתחיל באוסף של דאב אפריקאי שהשגשתי לא מזמן : african chill - african chillout beats 2005 האוסף הזה בנוי משלושה דיסקים ובכל דיסק יש 10 שירים. יש בו קטעים שאתה מרגיש בתוך אפריקה ופה ושם יש יציאות מאגניבות של Fאנק לגמרי.. אני ממש אהבתי את האוסף הזה..מאוד מגוון ...מעביר ת'זמן ממש טוב.
 

טובא

New member
הנה אוסף דאב מומלץ

המפיק David Gould הפיק לנו את אחד מאלבומי הדאב שאף פעם לא ימאס לי למשמוע:Adonai in dub. שכולו קטעי דאב שמבוססים על מנגינות יהודיות חסידיות!!! הטיונים שאני יותר אהבתי באלבום הזה הם ADON OLAM SIM SHALOM וכמובן! Yigdal Dub.
 

MASHNEK69

New member
דאב דאב דאב דאב דאב ...

קיצר ה-אלבומי דאב שראוי לציין לשבח : Scientist - Rids the World of the Evil Curse of Vampires אלבום דאב מטורף של סיינטיסט עם הרוטס רדייקס מ81 ' , חלק מהטיונים מופיעים בתחנת הרגאיי במשחק GTA 3. Lee Scratch Perry - super ape גם אלבום מטורף עם דה אפסטרז מ76 ' king tubby - dub from the roots ה-אלבום מבחינתי.אגדה. פשוט מלך הטבי הזה. augustus pablo - rockers meet king tubby's in a fire house אלבום משוגע..אגוסטוס פאבלו אין מה להוסיף!!! trojan dub massive - chapter 1+2 חובה לשמוע תאוסף דאב הזה מהטרק ה1 עד לאחרון ולקלוט ת'גאונות של המעברים בין טיון לטיון.
 

Carcass

New member
איי איי..

Mad Professor - Evolution Of Dub האלבום דאב האהוב עליי כנראה בכל הזמנים. הפרופסור מארח באלבום מגוון אמנים..כולל לי סקראצ' פרי,הוראס אנדי ועוד... איכותה
 
למעלה