שרשור המקום האהוב עליכם...

suburban skies

New member
שרשור המקום האהוב עליכם...

אוקי הפורום קצת גוסס באמת אז החלטתי לפתוח שירשור חדש... בניסיון להעיר קצת את הפורום. אז ככה... צינו את העיר/ שכונה/ מקום ספיציפי וואט אוור האהוב עליכם בבריטניה ואם בא לכם תגידו גם למה... אז אני יתחיל... בריסטול במערב כי שם נולדתי ומשם כמה דורות טובים של המשפחה באים. וסבתא שלי שם ככה שבשבילי בריסטול היא עיר כזאת של משפחה וזכרונות ואני ממש אוהבת אותה!. המקום השני שאני הכי אוהבת צריך להיות צ'לסי לונדון, פשוט בגלל שזה צ'לסי לא נראה לי צריך להוסיף מילים!
 

Dawson girl

New member
קמדן, לונדון ../images/Emo99.gif

אני מתה על המקום הזה! אני מקווה לגור שם פעם
 
אינברנס סקוטלנד

מקום מדהים באמת שאין לי איך לפרט. וגם קמדן מדהים! אני יכולה להסתובב שם ימים שלמים....תיקון, הסתובבתי שם ימים שלמים ועדיין לא סיימתי לנבור. זה המקום בו בזבזתי מעל 500 פאונד ועדיין אני רואה עוד 500 פוטאנציאלים!
 
ליברפול?

וואי דוקא אין לי כזו חיבה לעיר חוץ מהבויפרינד שלי שהוא משם והבטלס... מה את אוהבת בעיר באמת?
 

suburban skies

New member
כן גם אני לא אוהבת את ליברפול

די סלאמית... אשתו של בן דוד שלי משם וזה הקשר היחידי שלי לעיר (כל אחד סיפר מה הקשר שלו אז הוספתי...)
 
אנשים נפלאים וחמים

פעם היה לי חלום לגור בלונדון הגדולההההה. הייתי שם 6 שבועות והחלטתי לא בשבילי כי זה לא מקום לגדל ילדים. אני אוהבת את ליורפול בגלל האנשים. רובם מאוד חברותיים וחיכנים. בכל מקרה זאת דעתי ומי שלא גר כמוני בכפר קטן ומרוחק לא יודע מה זאת אנגליה האמיתית ואנגליה זה לא לונדון כמו שכולם חושבים. ובכן אני מאושרת פה ואם אני רוצה לונדון יש רכבת.
 
שמעי, אולי כפר קטן ומרוחק זו

אנגליה האמיתית, אבל אני ממש לא מתחברת לזה. זתומרת, ממש משעמם לי במקומות כאלה (גרתי שבועיים בעיירה קטנה בשם גרימסבי והשתגעתי!!!). אני הרבה יותר מתחברת ללונדון וכן לאנשים הקרים, אפשר לומר שבליברפול הם יותר "החורנים" של אנגליה, הם יותר "אאוט גוינג" ואומרים מה בא להם, בשבילי אנגליה זה הבריטים הקרים, המחושבים והמנומסים. מאוד לא התחברתי לבריטים בעיירות ובליברפול כי את זה יש לי "בבית" בישראל. אגב מסקרנות כמה עולה רכבת לונדון ליברפול?
 
ובכן לי אין ברירה

אני חייבת להיות באנגליה. בעלי בריטי ממשי שלא יגור בישראל ולכן אני פה. ד"א אני הייתי חוזרת הביתה מחר. אני נכנסתי לפורום הזה לראות מה אנשים אוהבים לגבי ברטניה ומצאתי שזה נחמד. אז נשארתי פה ואני נהנית לראות אנשים שנהנים מהעם הבריטי.
 
בעל בריטי../images/Emo12.gif

איזה שוס עולם
הוא יהודי ויש לו אחים בטעות
(חיחי עוד תתרגלו אלייP ואל השטויות שלי-:) איזה שטויות איזה
אני חושקת בבעל בריטי
 

stevie1

New member
../images/Emo46.gif

??"החורנים" של אנגליה
Your views are quite disturbing and very typical of an Israeli who only been to the UK for a few times, and think that there is a stencil of British people which is that they are are cold and polite and drink tea at 5 o'clock in the afternoon and wear bowler hats and that everything outside of London is the "industrial north". Just for your info. Cheshire and the Wirral are the countries most expensive regions to live in with two of the highest numbers of millionaires. Obviousley, nothing like the dump that Grimsby is.​
 
לא ממש לא אמרתי את זה

לא רק בלונדון בכלל לא. זו הנקודת מבט שלי בהתרשמות מהבריטים. החורנים היה במרכאות בכוונה, ואללה הכי חורני בברטניה יהיה מאוד רמה לכאן.... גם סוליהול זה איזור מאוד יוקרתי אז מה? לא התחברתי שם לאנשים בכלל, יותר מדי...אני אפילו לא יודעת איך להסביר. אמרתי שאני מתחברת לבריטים בלונדון ובליברפול הם יותר "חורנים". לא הזכרתי כלום על תה דרך אגב. ואכן גרימסבי זה חור מעולם לא טענתי אחרת.
 

stevie1

New member
that word

חורנים
I don't know what you are trying to say then, because it reads baaaaad. these polite people in London are more than likely tourists because the Londoners themselves are not that polite and wouldn't apologise for pushing you out of their way to the tube door. the tea etc. remarks, were tongue in cheek and were said in response to the way you described British people.​
 
../images/Emo122.gifעכשיו שהתעמקתי

אני חושבת שסטיבי צודקת מאה אחוז. למה את קוראת לנו חורנים. את לא מכירה את האנשים הנפלאים פה. נכון יש חורנים אבל אני ראיתי המון בלונדון. ויש אנשים ברמה גבוהה מאוד (וגם הם נחמדים)
 
למעלה