שרשור "טיון השבוע שלי" נפתח רשמית!!

Nechi Nech

New member
שרשור "טיון השבוע שלי" נפתח רשמית!!

אוקיי חברים סוף השבוע קרב ובא.. ואני יש לי טיון אחד שאני חורש עליו כבר כל השבוע Junior Kelly - Wonderful יושב על הGiddimani Riddim ומה אתכם?
 

MC SammY

New member
טוב

אני פשוט חורשת על הקטע שהתקווה6 עשו בעייסק.
 

K C

New member
דין דין אביב...

תנו שמיעה ל"סודותיי" ואת השיר עם מוש "חולמת"
 
פששש בחור עם טוב טעם אתה ../images/Emo8.gif

תאכל'ס יש טיון מפיל וחדשששש שחרשתי השבוע, אבל הייתי רוצה לתת לו את הכבוד באיזה דאנס ולתת לאנשים להיות מופתעים כמוני! אז בקרוב אני מקווה.. אם ככה, בוויב היסטורי הטיון שלי יהיה Dennis Brown - Here I Come ולו בזכות הציטוט: "Here I come with love and not hatred Surely goodness and mercy shall follow I, All the days of my life..."
 

גלתו

New member
אוהדי ../images/Emo9.gif

אמרת דניס - אמרת הכל. אמרת Here I Come - אמרת קצת יותר מזה. אני לא יכולה להתעלם מכך שהזכרת אותו...
אחד הטיונים המדהימים מאחד הזמרים האהובים עליי, שבהחלט מעלה לי זכרונות נעימים.
תבוא היום לסלואו משה שנראה אותך קצת
 
GAAAAL!

ממממה כפרה?
אכן אין כמו דניס, הקול המלכותי הזה, הלחנים המיוחדים והליריקס החדים... רק אחד. לגבי הערב, לצערנו לא נתראה, אני אפרט קצת יותר כשנדבר. נדבר EHH? לעומת זאת אני מחר בהופעה של מתיסיהו, ולפי הביקורות בעיתונים על ההופעה עם סטינג (שרובם הסתכמו ב"סטינג היה צריך לחמם אותו", מה שכולנו הפנמנו מזמן) - אף אחד לא צריך לפספס את זה!
אז שבת שלום וסופ"ש מצויין!
 

ZeusMan

New member
איזה גאון !!!

גם על היוזמה וגם על הטיון המתוק מתוק הזה...
 

ZeusMan

New member
שלי.

Chuck Fender - Perfect Love אחד השורפים ביותר ששמעתי מאז התחלת משיכתי לסגנון הזה שקוראים לו רגאיי. טיון שמכיל בתוכו הרבה עוצמה ואהבה מושלמת כדיברי המשורר. יושב על ה-Crystal Waters Riddim.
 
טיון השבוע שלי הוא.....

אין לי!!! אההההההה
אחותי המסריחה הזו פירמטה את המחשב מבלי להודיע לי! כל המסמכים ובעיקר אלפי שירים הלכו לי! אההההההה בא לי להרוג אותה! -כשף!
 

K C

New member
הייתי... לא יודע מה הייתי עושה אם

היו עושים לי דבר כזה... אני מוכן לתרום דיסקים מלאים בשירים
 
אני עדיין לא תפסתי את זה!!

ברגע שאני אתפוס את זה חח לא יהיה טוב!!! כל השירים מכל התקופות ומרוב סיגנונות הרגאיי- כל השירים שבשנה-שנתיים האחרונות השגתי משנים אחורה שגיליתי מי שר אותם
אההההההההההה... אוי ואבוי של השירים של פנטן מוג'ה, ג'נטלמן, ג'יפשן.. איי, אלפנט, סיזלה, קפלטון, בואנטי קילר, שאבה ראנקס!!! קוטי ראנקס!! טוב, עדיף שאנ'לא אמשיך- עוד שנייה אני בוכה כאן חהחה יאללה היום רוד בוי ושוקביט בסלואו משה!! שיהיה אחלה יום וסוף שבוע מצויין! -כשף!
 

ZeusMan

New member
משתתף בצערך...

גם לי זה קרה, וזה היה בהחלט יום שאני לא אשכח כשאלפי שירים נמחקו לי ביום. אבל חזרתי ובגדול, והיום יש לי הכל על דיסקים וכמובן שבמחשב מקוטלגים הרבה יותר טוב ויפה... אני מקווה שהשיקום שלך יעשה לך רק טוב, תהיה חזקה.
 
למעלה