שרשור לפתיחה

leeloo

New member
שרשור לפתיחה

מה התפריט הבשרי היומי שלכם? כמה גרמים? והאם זה משתנה לפי מצב רוח? אני אתחיל כמובן: אם לא מדובר ביום שבת או אירוע מיוחד, בד"כ אני אוכלת את הבשרים הפחות כבדים ומשובחים (שגם אינם נופלים ברמתם..): בוקר בד"כ ארבע פרוסות לחם עם פסטרמה הודו ביניהם, אני אוהבת את הפסטרמה הפשוטה, לא עם כל הבצל בצד.. פסטרמה כפי שהיא יוצאת מהחי... צהריים כמה אפשרויות: עוף בגריל, שניצל עבה כרס, המבורגר כפול בלחמנייה (כמובן, אי אפשר המבורגר לבד..), שיפודי פרגיות שנצלות על מחבת מיוחדת עם מליון תבלינים הכי חריפים שיש, חטיפי עוף (כמו מילי ז"ל) של קיבוץ שקרוב אליי, ככה שהם טריים וטעימים להפליא.. ערב נקניקיות, או סנדוויץ´ עם קבנוס אפשר לפעמים גם עוף וחטיפי עוף אם הרעב משתולל מעבר למד המותר.. וביום שבת? בשבת אם לאבי יש כוח ורצון הוא מכין סטייק אנטריקוט עם עצם על האש, עם הרבה תבלינים.. ובשבילי? חמש דקות על האש בבקשה, שידמם..
 

leeloo

New member
לא לא

המוצא שלי מעורבב לחלוטין, אבל שום דבר שמתקרב למוצא שיודע לעשות בשר כראוי (ארגנטינאים, ברזילאים וכו´..) ואם אתה רוצה אתה מוזמן להצטרף, אבל עלייך להביא עימך חבילה של סטייקים משלך..
 

swirrrly

New member
בעעעעע.. ../images/Emo3.gif ../images/Emo118.gif

אני לא צמחונית, אבל זה נשמע לי מוגזם
טוב, נכנסתי לפורום הלא נכון.. פשוט כל הפורום הזה מריח כמו חבורה של עשירים כאלה אגואיסטים, לא יודעת..
 

leeloo

New member
עשירים אגואיסיטים?!

שום דבר לא יכול להיות רחוק מהאמת.... אבל אם חושבת שאת במקום הלא נכון, אף אחד לא מחזיקך פה בכפייה.. אם את רוצה בכל זאת לתת לפורום צ´אנס, אל תבואי בדעה שלילית לפני שניסית, ורק לידע כללי, האוכל שרשמתי, התפריט, זה אוכל בכלל לא יקר.. אז שוב, תנסי, לא יתאים לך, צאי. פשוט וקל, לא?
 

sjarjar

New member
לא יקר../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

התפריט שפרטת שווה (בערך) 30-40 ש"ח, שזה אומר 1000 ש"ח בחודש (בערך) וזה לפני שהכנסנו שבתות, ולפני שהוספנו דברים אחרים שאת בוודאי אוכלת, וזה רק לבנאדם אחד!!!
 
אההה התפריט הבשרי היומי...

טוב רק האמת אז ככה,בבוקר כמובן ארוחת בוקר אומנם לא כוללת חלב כי אינני מסוגל לגעת בחלב (אני לא צוחק).אבל יש ארוחת בוקר טובה
. ארוחת צהריים ! כולל בערך חצי קילו עד קילו בשר אדום,במגוון צורות אם כמבושל או כמטוגן וכו´.ירקות להעשרת הוויטמינים בגוף מלבד החלבונים שבבשר. אם אני בחוץ אז מנת שווארמה כבש עם חתיכות שומן מעל לפעמים שתי מנות. בערב;האמת לא הרבה אולי איזה כריך עם משהו בשרי וזהו לפעמים דג מושט אפוי... זה הכל. רק שתדעו האמת,אני אוהב תפוחי אדמה קטנים אפויים ברוזמרין לצד הצלעות שאני מכין על האש...זה הולך טוב יחד עם יין אדום טוב... זהו בערך...
 

Rain-girl

New member
אלוהים ...

לא יודעת אפילו איך להגיב לפורום שכזה ... טוב... מניחה שיהיה לכם בהצלחה... ותנסו פעם לחשוב מה עובר על החיות ש"הסכימו" להיות הדבר הבא על הצלחת שלכם.... אממ... בתאבון...
 
טוב אז ככה...

הפרה לפני ששחטו אותה...חשבה;רק שאני אפול לאדם שיודע לאכול בלי להכאיב לי... הכבש,חשבה;ממהההה מהההה...זהו הנה אני הולכת להיות סטייק אצל בארי ! החזיר.לא חשב בכלל;פשוט אמר תודה ! הארנבת,חשבה;סוף סוף לא אצטרל לפחוד עוד לעולם ומישהו לפחות יהנה מבשרי !! ואם אני אתאר מה חשבו הלובסטרים והצדפות והעופות וכל השאר,אז נצטרך לפתוח פורום "מה חיות חושבות לפני מותן"... נו באמת !!! זה מה שאנו צריכים,צמחוניים שבאים לשחק לנו על הרגש ?! אז לא אצלי זה לא משחק כי אני אוכל אותם חיים גם ! אני גם שוחט אותם לבד ! טוב נו רק עופות אני שוחט לבד... די כבר הפורום לא נפתח למען יבואו להגיד לנו עד כמה אנחנו מגעילים ! האדם מטבעו הינו טורף ! תקבלי את זה !!! אני טורף חי !
 

AngeL WomaN

New member
אף פעם לא אכלתי בשר..אולי 1 אחת!

שאחותי הייתה בת שש היא הביאה חתולה קטנה ומתוקה הבייתה.. ובגלל שהיא נורא אהבה את החתולה שלה..של שתינו..תורן היא החליטה שהיא לא תאכל יותר בשר! טוב למען האמת היא הביאה את החתולה רק בגיל 11..אני פשוט חסרת סידן במוח..והיא הייתה צמחונית כבר לפני.. ואני נגררתי אחריה! בגלל שרק בגיל 3 סיפרו לי שאחותי צמחונית..ואני הצטרפתי לאגודה!! שהייתי בת 3..
 

בארי

New member
טוב אני רק אעיר לדבר קטן שהציק לי,

העובדה שלקחת מילותיו של שיר ששר בועז שרעבי ולא ציינת את שמו לצידם,כי זו זכותו הרי,הוא המבצע והמילים הן שלו ומן הסתם כדאי שתכניסי שמו לצד שירו. וכעת לעובדה שאת צמחונית בגלל חתולה,ידידה יקרה הגיע הזמן לטעום בשר !!! אומנם לא אוכלים חתולים אנו,אלא רק התאילנדים,אבל בהחלט אין זו סיבה שחתול יגרום לצמחוניות אצל האדם הטורף !!!
 
אממ אצלי זה

בבוקר חביתה עם איזה שניצל. בצהריים סטייק או שניצל גדול :) בביצפר דווקא אני מעדיף להיות צמחוני ללא בשר
וערב לא אוכל. הגמד
 

n k

New member
ואני לתומי חשבתי

שארוחות בוקר כאלו אוכלים רק באירופה... ניצן מלצר! בשבילי חביתה מקושקשת וקורנפלקס! (למרות שגלידה עם פנקייק ביטבתה יכול להיות לא רע בכלל...
)
 

leeloo

New member
תשמע..

אני חצי צ´כית אז אולי זה משפיע?.. (תמיד אמרו לי שאני ניראת אירופאית.. אולי זה באמת בגלל האוכל?) מה שאני אוכלת זו מנה בריאה של בשר, לא מוגזמת בכלל, והיא די מגוונת, וכמובן שמעשירה בחלבונים ובויטמין B12..
 

roychu

New member
אוקיי...

בוקר בדרך כלל איזה שתי פרוסות סאלמי איטלקי משובח על לחם, וליד זה כוס לימונדה ביצפר סנדוויץ´ וחצי עם נקניקים משתנים ומגוונים (סוג אחד זה לא שווה) עם חסה, מיונז, עגבניה ולפעמים גבינה. צהריים שניצל שמן וטוב או כנפיים עסיסיות או שאוורמה או שיפודים או המבורגר עם אורז או פסטה, הכל תוצרת חדר האוכל של הקיבוץ. בימי שישי יש נקניקיות חריפות (לא צ´וריסוס) ופירה. ערב בדרך כלל זה מסתכם בטוסט עם גבינה+פסטרמה+עגבניה שבתות/חגים בדרך כלל צ´וריסוס על האש + סטייקבורגרים + איזה צלע של חזרזיר medium rare יאמי
 

Rain-girl

New member
אז הנה...

אז באמת שיהיה לכולכם בתאבון, אבל משהו נורא מציק לי ואני ארגיש לא יותר מידי טוב אם לא אומר אותו : כל היצורים החשים זכאים לחיות את חייהם ברווחה בהתאם לצורכיהם. יכולתם של בעלי-החיים לסבול היא המקנה להם מעמד מוסרי. חוסר יכולתם לדבר ולחשוב כמונו או לתבוע מאתנו את זכויותיהם, אינם יכולים להצדיק גרימת סבל ליצורים אלה, כל עוד המדובר בבעלי-חיים המסוגלים לחוש סבל והנאה. מדי שנה מעונים בישראל מאות מיליוני בעלי-חיים באופן ממוסד ומתועש. הכנסו לקישור הזה... ו..בתאבון
 
הוויכוח חסר תועלת

Don´t be ashamed to slaughter the center of humanity is cruelty (Manic Street Preachers) בני אדם היא חיה ככל החיות- היא אוכלת למחייתה, וזה כולל גם בעלי חיים אחרים. בעולם הנשלט ע"י אריות או נמרים המצב היה שונה?
 
למעלה