שרשור מיקסטייפים
ים

שרשור מיקסטייפים ../images/Emo240.gifים

הדרך הכי טובה להתעדכן במה שקורה בג'מייקה כנראה תמיד תהיה לשמוע מיקסטייפים חדשים ולקבל בבום 70 שירים שמייצג מה רוקדים ברחבות כרגע. כמובן שמיקסים של פאונדיישן וקלאסיקות תמיד יתקבלו בברכה אצלי במערכת same way. הנה המיקסטייפים הכי טובים שיצאו לאחרונה: Illusion sound - Chat All U Want: http://www.mediafire.com/?mjzyzi4zygy סאונד שעולה גבוה עכשיו. מגיעים מאוצ'ו ריוס, צפון ג'מייקה. מיקסטייפ מעולה שמציג את הדברים הכי חמים באי עכשיו, בלי יומרנות, סטרייט. Champion Squad - Bad People Riddim Feb 2010: http://www.mediafire.com/?dmozwrz1njw מאמין שרובכם כאן שמעתם על הסופרגרופ הזו, שיש לה שורשים באיטליה, במיאמי ובג'מייקה. המאסטרים של הרימיקסים, במדלי של אחד הרידימים הכי חזקים באי כרגע, הפקה של סטיבן הגאון. סיק. Coppershot - Shukkle Up March 2010 (Mixed by Marc Chin): http://www.mediafire.com/?zoydhjztm52 המיקסטייפ הכי חולה שיצא בג'מייקה לאחרונה, ואת זה קולטים כבר מהאינטרו הקורע. מיקס שמכיל המון ספיישלים של הטיונים הכי חדשים באי. עוד לא הורדתם? ובגזרה הישראלית, למקרה שעוד לא הורדתם: רודבוי סאונד - Mos Wanted http://www.mediafire.com/?dntjgmxyoyz וויקיד! וואן בלוד - The Crowning Vol. 3 Hosted by Sugar Bear http://www.mediafire.com/?n5otcm2joi2 באד! מוזמנים להוריד, וכמובן להמשיך אותי. שיידי.
 

Carcass

New member
אין לצ'מפיון סקואד שורשים באיטליה אחי

מפוזרים במיאמי,וושינגטון וג'מייקה.....האיטליה פשוט הוא טס כמה פעמים להופיע שם...... האילוז'ן סאונד BIG הקופרשוט SICK בלס אפ
 

Carcass

New member
קאליבנדולו למרץ יוצא בקרוב אעדכן בלינק כשיהיה

 

Carcass

New member

ב ז ו ק ה

New member
הנה עוד אחד טוב:

מיקסטייפ רמיקסים נדיר ומיוחד מאד. ולמה? כולו מיקסים של אקפלות חדשות על רידימים מפעם - התוצאה קטלנית. אני תקוע עליו כבר כמה ימים ופשוט לא יכול להפסיק. BlackHeart Presents - The Remixologist pt.2 (The 6th scense) תהנו.
 

ב ז ו ק ה

New member
הנה עוד אחד - BASS ODYSSEY

לא בדיוק מיקסטייפ אבל די קשור לכל העניין: בייס אודיסי בג'אגלינג בשידור חי שכולו דאבפלטים. כל מי שרוצה להתחיל טוב את סוף השבוע שיוריד. BASS ODYSSEY LIVE PON TUNE INJECTION RADIO 7th JULY 2K9 הורדתי מ DHR ופשוט לא מפסיק לשמוע! מטורף לגמרי.
 
למעלה