שרשור פרק יום א

שרשור פרק יום א../images/Emo192.gif

ומקווה מאוד שזה לא אומר שאני היחידה שתהיה פעילה בשרשור הזה
אז כל מי שרוצה להתנתק קצת מכל המצב החרא הזה שפוקד אותנו כבר כמה זמן, מוזמן
בראד-ממשיך לעצבן אותי!
הוא ממשיך להתייחס לקולין כמו איזה אסירה נמלטת והיום אפילו סבא ג'ון העיר לו על כך. לא פלא שקולין יצאה קצת מתוסבכת, עם 2 הורים כאלה קרציות ואבא מאמץ בוגד גם אני הייתי מאבדת את העשתונות. אשלי- הכי סובלנית. קבלי ח"ח אש
ניקי- ממשיכה לעשות את אותם הטעויות ומסתירה מידע חשוב מאנשים חשובים. הנה לכם אשה שלא לומדת מטעויות העבר. ויקטוריה- אוי ויקטוריה המסכנה! כמה סבל שהיא עברה בימים האחרונים!
קודם כל שרון הסוציומטית "גירשה" אותנ מביתה בתירוץ "אני צריכה לספר לילדים סיפור לילה טוב וזה יהיה יותר קל אם תלכי". והיום מלקולם השתיק אותה בנוגע לדאגתה לניל,(שיגיד בכלל תודה שמישהו דואג לאח התפלץ שלו!). וכל מה שיש לי להגיד זה: הלו אנשים!! כאילו האשה התלאמנה לא מזמן ביום חתונתה, קצת רגישות לא תזיק!!! מלקולם- אולי תזרוק סוף סוף את האשה והלסת אלכס ותעבור כבר לאשה אמיתית כמו ויקטוריה ההורסת ניומן. המפגש היום עם שניהם גרם לי לתהות למה אף פעם לא חיברו בין השניים והתשובה היחידה שעלתה לי לראש ללמה לא זה, כי בטח המסך ישרף לנו מרוב אש!!
הרי בוא נודה בזה מלקי, במה אלכס הועילה לך עד עכשיו? עצם זה שאחיך ניל נדלק עליה, כבר היה צריך להדליק לך נורה אדומה שמשהו בה לא בסדר... מקנזי- היתה יפה היום
בריטני- חבל שלא היתה היום. הסצנות שלה עם ראול די מעניינות. אוליביה- גם אם היא היתה היום לא הייתי מבזבזת עליה אף מילה...
טוב, מקווה שהנעמתי את זמנכם ומחכה לשמוע גם את קולכם...
 

python 4

New member
מקנזי היתה יפה היום?!

כנראה שאני טרוד יותר מדי בענייני עבודה - האמת שאני מגיע הביתה בדיוק ב- 17:40, ורואה את הפרק היומי עם כל העייפות של היום עבודה. אז יכול להיות בהחלט שמקנזי היתה היום מיס תבל ואני לא שמתי לב לזה. אם כי אני מאוד מפקפק בעניין. באשר לפרק היומי, יש לי שתי תובנות: 1. אמנדה מזכירה לי נורא את ג'יל, בפרצוף. 2. ברוק. אני לא מבין מה הקטע שלו, בתור דמות ובתור שחקן. בתור דמות, הוא אמר היום לאמנדה שהוא מצטער על זה שהוא הפסיד את כל ילדותה של מקנזי, והוא התוודה שהוא כעס על אמנדה על שלא סיפרה לו על קיומה של מקנזי. שלום ברוק, איפה היית בשנתיים וחצי האחרונות בהן מקנזי נמצאת בג'נואה סיטי? בשנתיים האלה הוא אולי ראה את הבת שלו שלושה ימים במצטבר. אז עכשיו זה בסדר לזרוק אותה על סבתא קתרין? מוזר. ובתור שחקן, כמדומני ברוק מתחרה עם טרייסי על תפקיד השחקן האורח הותיק ביותר בתולדות צח"מ - מי שהיה במפגש בפסח זוכר אותו מלווה את קתרין לחתונה הראשונה של ויקטור וניקי, וזה היה ב- 84 - מאז ועד היום, 22 שנים, הוא חוזר לפרק אחד פה ופרק אחד שם. לשחקן הזה אין קריירה קבועה או משהו? הוא מתפרנס מ- 3 פרקים של צח"מ בשנה? לא ברור לי. שיחזור כבר באופן קבוע, יתחיל לראות את מקנזי על בסיס יומיומי והעיקר - יקבל משכורת שוטפת. שזה מה שאני צריך לדאוג לו כעת, ולכן לילה טוב.
 
../images/Emo6.gif../images/Emo45.gif

צודק לגבי ברוק. עד שהוא קיבל את הבת שלו אחרי 15 שנה, הוא בורח לעזור לעניים באזורים נידחים בעולם. (ואף אחד לא מזלזל כמובן בעזרה לזולת!!)
 

venustudent

New member
../images/Emo45.gif ממשיכה את השרשור

אני מסכימה איתך לגבי בראד- והכי מוזר שבתחילת הפרק אשלי אמרה לו שהיא לא מבינה איך קולין הדרדרה ככה, הרי "היה לה הכל"- הלו?? הורים גרושים מגיל אפס ואבא חורג כזה זה לא כזה לוקסוס... לגבי ויקטוריה ומלקולם- זה נראה עוד מקרה שבו לדמות אחת אין מספיק עניין בחיים שלה, אז היא דוחפת את האף לחייהם של אחרים (כמו חצי מהדמויות בסדרה הזאת...). חוץ מזה, נראה לי שהרומן הקצר של ויקטוריה עם ניל היה הרומן הבין-גזעי היחיד שתסריטאי הסדרה השמרנים היו מוכנים להציג... (היו פלירטוטים קצרים בין מלקולם לפיליס, אבל הם לא התקדמו לשום מקום...) ומה על ניל,באמת, שהולך ומתחרפן? וחוץ מזה הסצינה עם מקנזי, ברוק ואמנדה הייתה מרגשת... נ.ב. לצערי הסמיילים לא עובדים פתאום... תדמיינו את הפרצופים המתאימים...
 
באמת יש בעיה עם הסמיילים

אבל את תמיד יכולה להעתיק את הכיתוב או את הסימנים שליד הסמיילי לתוכן ההודעה שלך. מסכנה קולין. משפחת אבוט הפכה אותה לאסירה נמלטת ומצורעת. אבל מה? אשלי אתמול נתנה לה להוריד את הטפט הישן בחדר של אבי!! ואווו!! איזו התקדמות ואיזה אומץ!! והפעם בראד עיקם רק חצי פרצוף!
 

ים כחול

New member
פייטון אתה קורע אותי../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

כל מילה על ברוק נכונה .... לא יכולתי לתאר זאת טוב יותר ממך ומצחיק יותר
 
למעלה