שרשור פתיחה -כפולה

Roei152

Well-known member
מנהל
שרשור פתיחה -כפולה
מה זה ? - סדרת נוער חדשה, נועה קירל (בתפקיד עצמה) , מחליטה שנמאס לה מהחלטות של הסוכנים שלה. היא מקימה דף פייסבוק תחת שם בדוי, קיטי פופר, ומפרסמת בו דברי נאצה נגד עצמה ונגד הדמות שהסוכנים בנו לה. דרך השפעת הדף על דעת הקהל, נועה בעצם שולטת על הכוונת הסוכנים לכוונים שהיא רוצה. אבל מי זאת ליבי עומר?
מי יהיה?- נועה קירל בתפקיד עצמה , ולצידה שחקנים נבחרים , כגון עומר דרור , תובל שפיר , ריף נאמן, עופר שכטר ועוד...
טוב אני לא אכתוב הפעם דעת הצופה , אצפה ואכתוב ...
 

Roei152

Well-known member
מנהל
פשוט משוגעת
קצב מהיר מדי ֿ עלילה יותר מדי משוגעת , הקומדיה מתערבבת עם הדרמה במינון לא נכון....
לא יודע , אם לא יהיה משהו שיתפוס אותי ויגרום לי להרגיש שזה זה בהמשך , אני פשוט אפסיק..
 
טפי
ישר פתיח? בלי כלום? אוקיי. טוב, בדיחה ראשונה: אני חושב שיש לדאוג לזכויות הרקדנים של נועה. הם נראים עובדים בפרך. באמת צילמו כאלה דברים במופעים שלה? והיא לבושה חשוף מדי!
&nbsp
פטנגה מצטרף לסוכנים הזויים. למרות שהוא רק יחצ"ן. המישל הזה, אני כל פעם רואה את השחקן שלו בכל מיני מקומות ואף פעם הוא לא זכור לי (היה בסופשלי, היה בשנות השמונים). ריהאנה? זה מה שעובד?
&nbsp
תתביישי לך, את מפריעה לו להיות עם מאיה!!!!!! אה... כאילו... רגע, זה לא כמעט מפורסמת, שהיא מנעה ממנו להיות איתה... כן... קייטרינג חלבי לא עובד. כביכול. או, הנה פטנגה! הם היו חייבים לבחור בעומר דרור כחבר של נועה?
&nbsp
ברור שהיא לא פה... היא לא קולטת? הרקדנים האלה באמת עובדים בפרך. אוקיי, השיר הזה לא הגיוני בשיט. ממלאת מדרסים? דליה קסוטו. הצטרפות לאלוטל. עכשיו, בנוגע לדין: חייב להגיד שכאן היא שונה לגמרי מאמילי. היא אפילו נראית גבוהה יותר! פחות ילדה. רגע! הסוכנת שלה הייתה המנהל/ת בחיים זה לא הכול?! ידעתי שזה אישה! ידעתי ידעתי ידעתי! טוב, מתברר ששלום ועופר לא מסתדרים בחיים. לא כחותן וחתן, לא כסוכן ויחצ"ן. וואו, מסכנה.
&nbsp
אוקיי, מי אחראי לזה?
&nbsp
חבשוש! רגע, קיטי כבר קיימת?
&nbsp
באמת מזל שלקיטי הוא מסכים. אוקיי, אנחנו אומרים פאקינג בערוצי ילדים.
&nbsp
אלימור. עוד מזכירה.
&nbsp
צוקרברג. מה הוא גולש? תגידו, מולו זה לא החבר של נועה? אז תובל משתמש בכל ערמומיות המיועד שלו, ובכל הטריקים שלמד מליעם, כדי לעבוד על מישהו. תיש עיוור בשם קרלוס זה נכון.
&nbsp
הסצנות כאן עוברות מוזר.
&nbsp
ריף!!!!!!!!!!!!
&nbsp
סלואו מושן... רק אני לא מבין איך מרשים לקוקי ולפוקי ללכת עם הצבעים האלה בשיער בבית ספר?!
&nbsp
טפי.
&nbsp
אפרתי... התגעגעתי אליה. אכן, סילאן? תובל שוב מיועד לבחורה. אוקיי, נועה בסדר במשחק, לא גרועה מדי, זה גם לא ענבל ביבי. וואו, ירדן שנואה שם...
&nbsp
אבא מאוד טוב... טוב, אם זאת נועה ממציאה את הדברים האלה משהו לא בסדר בראש שלה!
&nbsp
טוב, מה את צריכה בית ספר, ירדן? כסף בשחור זה נחמד. מילא צוקרברג, אבל צוק? יצור? היא יצור יפהפה, גם כשמנסים "לכער" אותה. שעון הישרדות... אני צריך לספר בדיחות? אני צריך להמציא לכם מה השעון הזה עושה? הנה, אפילו הם! נתקע במערה!!!!!!!!!!!
&nbsp
כדורגלנים מפגרים... אין, הברבש הזה תמיד אותו הדבר.
&nbsp
הוא גדל בצורה ממש הזויה. אלפקה או תיש? טוב... אל הקירלמוביל!!!!!!!!!!!!!!
&nbsp
טפי. למה מעיין ויינשטוק? זאת בכלל שחקנית. שוטרים.
&nbsp
או ילדה משועממת בת שש עשרה. האח של הבוגד! תנו לטפיס להיכנס.
&nbsp
נועה כנראה לא חצי משוגעת, אלא באמת משוגעת.
&nbsp
סה"כ נחמד כזה, אני יודע?
 

dorin1902

New member
רגע.... אני לא ראיתי באופן אדוק החיים זה לא הכל וראיתי את הקטע של המנהל ונשפכתי הרגע... שיאווו לא מאמינה שהיא המנהלת חחחח
 

Roei152

Well-known member
מנהל
מה זה טפי בכלל?
איפה זה הוזכר בפרק?
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אלימור זאת עדי חבשוש
התיחסת לחבשוש ואלימור כאילו הן נפרדות , ועם כל האהבה לסיקי , אלימור כן קיימת..
&nbsp
&nbsp
 
אני יודע. כי הם אמרו את השם אחר כך
האמת שהייתה פעם בשיר שלנו ללילי גולד מזכירה בשם אליאור.
&nbsp
אגב, בפסטיגל אמרו לשירה ולחבשוש להמציא שם עם האות "אי" (כדי שיחשבו שהטלפון אל אליאנה שלהן). הן היו אמורות להיות אילינור ואילינוי. אבל חבשוש החליטה שאם כבר אי, היא תקרא לעצמה קפריסין. או מיקונוס. או כרתים.
 

dorin1902

New member
לה לה לה קודם כל יצא לי לצפות בפרק מאות פעמים, הסקתי מסקנות על כל דבר. נועה משחקת בסדר. אני לא אשקר ההבעות שלה מוגזמות אבל טעון שיפור. עומר דרור נסיך רק חבל שדחפו לו דמות כזאת דבע. אהבתי מאוד את תובל שפיר בסדרה. לגבי אלי נוס, הוא שחקן מעולה וכבר מזמן היינו צריכים לראות אותו. מאיאן ציפיתי למשהו יותר טוב, היא ממש איכזבה וניסתה ללכת על הלוק של הביצ' הבנאלית שכולם מכירים. המדחק שלה היה מאוד רדוד אבל במבחינת הלוק היא מתאימה מאוד לתפקיד.. כנ"ל לאלעד אטרקצ'י שמשחק את קוקי. עופר שכטר קורע אין עליו. אהבתי ממש את דין למרות שהיא הופיעה רק בסצנה אחת. דליה קסוטו, התאהבתי. מתה על הדמויות האלה. ו..... כנראה שיש לנו כינוי חדש.. טפי אה? וזה לא בגלל שאני משוחדת כן ?! ריף הפגיזה בפרק הזה וממש הפתיעה ושיחקה מעולה. אפילו פרוגי החמיאו לה על המשחק בכתבה! אוקיי..... לגבי העלילה... מסכימה עם זה שהיא עמוסה והסדר מבולגן... ניסו לעשות משהו ויצא אחלה נראה כבר בהמשך... ירדן גדות התאהבתי. וטפי על מי שאומר אחרת.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
הפרק הראשון שתפס אותי
זהו הפרק הזה תפס אותי.. נועה פונה לירדן שתעזור לה להתחפש , זה נהדר , יותר מאשר ילדה שעוזרת לאחותה..חברות שרבו והיא פונה אליה כדי שתעזור לה ..
 
למעלה