שרשור רעיונות לקידום לקראת החגים

Simple Finance

New member
שרשור רעיונות לקידום לקראת החגים

מוזמנים להעלות רעיונות ותובנות בנושא: מבצעים, שיווק, קידום וכדומה.
 

ofirnofir

New member
יש כ"כ הרבה אפשרויות...

אבל כשמדובר בעסק מתחיל כדאי לבחור את הכי זולות ומשתלמות.

פעילות/תחרות/מבצע בפייסבוק (אם המותג בעל אופי חברותי, שיתופי- אפשר מבצע בפייסבוק בסגנון: שתפו אותנו בחוויית החג/ מה אתם אוהבים בחג... כל מיני שאלות פתוחות שיגרמו לפרופיל החברתי להיות פעיל יותר)

ברקוד או הודעת דיוור אלקטרוני שמובילים למבצע באתר (המבצע יהיה פשוט X% הנחה)

יהיה נחמד גם להצהיר שחלק מההכנסות ילכו לצדקה. (תמיד בחגים יש את הפרסמות של לתת על קשישים ומשפחות שאין להם ארוחת חג והיא די משפיעה לדעתי. אז זה יראה על חיבור לעם והתחשבות אם יש באפשרות העסק לעשות כך וזה גם יכול לתת ללקוח סיבה טובה לקנות דווקא מהעסק המתחשב ולא ממתחרה שמשאיר את כל הרווח אצלו)
 

uplica

New member
קידום לקראת חגים

ראשית, חשוב להזכיר ללקוחות שאתם שם :) עדיף גם לא בצורת מייל יבש עם גרפיקה מאוסה.
גם לוח שנה קטן או מגנט לא ממש יעשו את העבודה (אלא אם כן אתם מוכרים מקררים ממש גדולים ורוצים להבליט את הרעיון הזה...)

אם אתם עסק שמייצר משהו, תשלחו מתנה קטנה מתחום העיסוק שלכם. כל מוצר שהוא לא סטנדרטי ומלווה בברכת שנה טובה שווה ערך למוקד שימור לקוחות בימים אלה.

אם אתם עסק לייעוץ, אז נצלו את הכוונות הטובות של האנשים להתחיל חיים חדשים מייד אחרי החגים :) תציעו מנוי מוזל, סדנא חינם וכו'
 

Simple Finance

New member
עוד שבוע ראש השנה

ספרו לנו מה אתם עשיתם לקראת החגים השנה במסגרת קידום העסק שלכם
 

iamitay1

New member
החגים בפתח, זהו הזמן להפצת קמפיין פרסומי

כבעל/ת עסק עליך להיות ער ליתרונות הרבים של הפצת קמפיין מיילים / מסרונים מתוזמן בזמן הנכון.
עכשיו שהחגים בפתח זהו הזמן להכיר את מערכת ה Frontask CRM לניהול קשרי לקוחות.
אחד מבין מגוון הכלים הרחב אשר מאפשרת מערכת ה Frontask CRM הוא ניהול מועדון לקוחות ודיוור.
היתרונות בהפצת קמפיין שכזה הנם רבים :
- שליחת סדרת מסרונים או מיילים מתוזמנים מראש. ( עפ"י תאריך יום הולדת ללקוח, חגים וכו' )
- חלוקות הלקוחות השונים, כך שכל סוג לקוח יקבל את ההצעות המתאימות עבורו.
- פניה אישית לכל אחד מלקוחותיך בשמו הפרטי.
- יצירת קמפיין מעוצב כראות עיניך על ידי יצירת תבנית מקצועית.
- מעקב מלא אחר סטטוס השליחה.
 

סיון atp

New member
לראשונה בישראל! דיוור לסמרטפון בפורמט מותאם

הי לכולם...
השקענו והשקענו בפיתוח ועכשיו אנחנו גאים להשיק:
מייל רספונסיבי!

מדובר ביישום מערכת שמתאים את הניזולטר לפורמט הצג דרכו הנמען שלכם קורא את המייל.
בין אם זה מחשב נייד, טאבלט או סמרטפון (והיום 90% מבעלי בסמרטפונים קוראים מיילים גם בנייד)

אתם יוצרים ניוזלטר אחד ומפעילים את פונקציית המייל הרספוניסיבי-
מרגע זה היישום ידע לזהות באיזה מכשיר הניוזלטר מוצג ויתאים עצמו מבחינת:
• גודל הטקסט
• גודל וסדר התמונות
• גודל הלינקים והכפתורים הלחיצים
• הוספת כפתור ניווט waze
• הוספת פקדים לשילוב טקסט ביומנים אלקטרוניים
• ועוד...

אנחנו מזמינים אתכם לפתוח חשבון חינם ולנסות
www.viplus.co.il
נשמח גם לשמוע דעות והערות
 

טניה261

New member
רה אימאג' ככלי לקידום מכירות

הרבה בעלי עסקים שאני מדברת עמם טוענים כי הם נמצאים בציפייה מתמדת, שמגיעה לשיאה בתקופת חגים, לכך שהעסק שלהם:
1. ימשוך יותר לקוחות
2. יעשה יותר מכירות
3. יצליח לעמוד בתתחרות מול עסקים אחרים

הפעולות שבעלי העסקים האלו עושים כדי שכל הדברים האלו יקרו במהלך החגים הם מאד טקטיים - הוצאת סחורה החוצה, מבצעים, העמסת הקופה במוצרים שיוכלו "לדחוף" ללקוחות במעמד התשלום וכיוב'.

בדרך כלל, הציפייה הזו להגדלת מכירות ורווחים - אינה מתממשת במלואה. בייחוד כשאחרי החגים, כשכל ה"טירוף" עובר, חשים בעלי העסק אכזבה כיוון שהעסק חוזר למסלול "ההשרדות" הרגיל שלו - למכור מספיק כדי להשאיר את המקום פתוח. והציפייה שמשהו ישתנה - נותרת בעינה.

במסגרת פיתוח שירות להגדלת מכירות לעסקים קטנים - כאלו שיש להם חלל מסחרי (קמעונאיים למינהם, בתי קפה, מסעדות וכיוב') -
ןלרגל תקופת החגים שמאפשרת את זה, אני מציעה לבעלי עסקים - סוף כל סוף להפוך את העסק שלהם למכונת המכירות הרווחית שהוא אמור להיות - באמצעות רה אימאג'
של העיצוב והתפקוד של העסק:
1. עיצוב הכניסה באופן שמושך לקוחות להיכנס עם רצון לקנות
2. עיצוב פנים חדש שמתפקד באופן שגורם ללקוחות להביא יותר מוצרים - עד לקופה
3. אימאג' חדש וכלל של המקום שמבליט את העסק ממתחרים, והופך אותו מחלל ובו מוערמים מוצרים למקום שנותן פתרון - באופן שברור ללקוחות המחפשים אחריו

זאת, ביחד עם מסמך אסטרטגי עסקי שיעזור לבעל העסק למנף את השינוי הפיסי והתפקודי - אותו רה אימאג' - לאורך שאר השנה, בזמן של שיאים פוטנציאליים אחרים (סופי עונות וחגים).


כל אלו - יוודאו שהשנה החדשה תראה אחרת עבור העסק: תהייה עליה ברווחים, הגדלה של המכירות ותנועת הלקוחות ובמיצוב המשופר של העסק במרחב התחרותי.

אז לקראת תקופת החגים, אני מציעה לבעלי עסקים קטנים -
פגישת היכרות חינם
אימאג' 1 מתוך 3 חינם של העסק הרווחי שלהם


אשמח לעזור!
0524726709
[email protected]

טניה, אדריכלית
 
לקדם את האתר באינטרנט

כדי לעזור ללקוחות הפוטנציאלים שלכם להגיע דווקא אליכם ולא למתחרים שלכם!
ולמי שעוד אין אתר או קידום אשמח לעזור (שידבר איתי בפרטי)
 

richy9

New member
להעשיר את הידע בשוק ההון ו/או נדלן ללא עלות

פרטים בחתימה או במסר פרטי. חג שמח :)
 
מאמר - CRM - תוכנת הקסמים לניהול העסק

יותר ויותר עסקים, בסדרי גודל שונים, שוקלים היום לעבור מניהול הלקוחות באקסל ואאוטלוק לניהול בעזרת תוכנות CRM.
במקרים רבים התוצאות אינן תואמות את הציפיות. ...
המשיכו לקרוא
 
למעלה