רה אימאג' ככלי לקידום מכירות
הרבה בעלי עסקים שאני מדברת עמם טוענים כי הם נמצאים בציפייה מתמדת, שמגיעה לשיאה בתקופת חגים, לכך שהעסק שלהם:
1. ימשוך יותר לקוחות
2. יעשה יותר מכירות
3. יצליח לעמוד בתתחרות מול עסקים אחרים
הפעולות שבעלי העסקים האלו עושים כדי שכל הדברים האלו יקרו במהלך החגים הם מאד טקטיים - הוצאת סחורה החוצה, מבצעים, העמסת הקופה במוצרים שיוכלו "לדחוף" ללקוחות במעמד התשלום וכיוב'.
בדרך כלל, הציפייה הזו להגדלת מכירות ורווחים - אינה מתממשת במלואה. בייחוד כשאחרי החגים, כשכל ה"טירוף" עובר, חשים בעלי העסק אכזבה כיוון שהעסק חוזר למסלול "ההשרדות" הרגיל שלו - למכור מספיק כדי להשאיר את המקום פתוח. והציפייה שמשהו ישתנה - נותרת בעינה.
במסגרת פיתוח שירות להגדלת מכירות לעסקים קטנים - כאלו שיש להם חלל מסחרי (קמעונאיים למינהם, בתי קפה, מסעדות וכיוב') -
ןלרגל תקופת החגים שמאפשרת את זה, אני מציעה לבעלי עסקים - סוף כל סוף להפוך את העסק שלהם למכונת המכירות הרווחית שהוא אמור להיות - באמצעות רה אימאג'
של העיצוב והתפקוד של העסק:
1. עיצוב הכניסה באופן שמושך לקוחות להיכנס עם רצון לקנות
2. עיצוב פנים חדש שמתפקד באופן שגורם ללקוחות להביא יותר מוצרים - עד לקופה
3. אימאג' חדש וכלל של המקום שמבליט את העסק ממתחרים, והופך אותו מחלל ובו מוערמים מוצרים למקום שנותן פתרון - באופן שברור ללקוחות המחפשים אחריו
זאת, ביחד עם מסמך אסטרטגי עסקי שיעזור לבעל העסק למנף את השינוי הפיסי והתפקודי - אותו רה אימאג' - לאורך שאר השנה, בזמן של שיאים פוטנציאליים אחרים (סופי עונות וחגים).
כל אלו - יוודאו שהשנה החדשה תראה אחרת עבור העסק: תהייה עליה ברווחים, הגדלה של המכירות ותנועת הלקוחות ובמיצוב המשופר של העסק במרחב התחרותי.
אז לקראת תקופת החגים, אני מציעה לבעלי עסקים קטנים -
פגישת היכרות חינם
אימאג' 1 מתוך 3 חינם של העסק הרווחי שלהם
אשמח לעזור!
0524726709
[email protected]
טניה, אדריכלית