|שרשור שאלות רכבתיות
|שרשור שאלות רכבתיות
|שרשור שאלות רכבתיות
קשור לרכבת|שרשור שאלות רכבתיות
כשאתה אומר שמו לא ברור בגלל מי העיכוב..קשור לרכבת
סוף סוף שמו תחנות נורמלית בקוממיות ובוולפסון. לקח קצת יותר מ-3.5 שנים אבל ניחא...
בצד השני של קוממיות, עוד לא.
שילוט? למיטב ידיעתי שילוט הוא באחריות החברה.כשאתה אומר שמו לא ברור בגלל מי העיכוב..
צריך להבהיר שכל נושא תחנות אוטובוסים הוא בתחום אחריות הרשות המקומית.
לרבות הקמה, אחזקה, ניקיון ושילוט.
לא נראה לישילוט? למיטב ידיעתי שילוט הוא באחריות החברה.
לסככות הללו יש סמליל של הרכבתלא נראה לי
איזה אינטרס יש לחברה לטפל בתחנה א' ולא בתחנה ב'?
אתה יכול לראות הבדל משמעותי בשילוט בין ערים שונות אפילו שמדובר באותו קו אוטובוס בדיוק.
לא במקרה הזה, מדובר בשטח רכבת ישראל.כשאתה אומר שמו לא ברור בגלל מי העיכוב..
צריך להבהיר שכל נושא תחנות אוטובוסים הוא בתחום אחריות הרשות המקומית.
לרבות הקמה, אחזקה, ניקיון ושילוט.
עכשיו שמתי לב שיש את הסמל של הרכבת...לא במקרה הזה, מדובר בשטח רכבת ישראל.
הסככות האלו מוצבות על ידי רכבת ישראל, סמל הרכבת נמצא עליהן לא סתם.
 
השילוט הוא באחריות המפעילות. תקינות הדגל ועצם קיומו באחריות הרשות המקומית אבל המידע שעליו באחריות המפעילות. גם השילוט הסטטי בתחנות הוא באחראיות המפעילות ועבור כל איזור נקבע מי המפעילה שתדאג להצבת השילוט הסטטי. במידה וברשות מקומית פועלות מסר מפעילות, זה מתחלק על פי נפח הפעילות של המפעיות השונות באותה שות מקומית על פי רוב.
כי זו לא תחנה שתוכנן בה גם מסוף אוטובוסים.עכשיו שמתי לב שיש את הסמל של הרכבת...
אז נשאלת השאלה, מדוע לקח כ"כ הרבה זמן ?
מדוע מורידים מהירות הרכבות בגלל עומס החום הרב?|שרשור שאלות רכבתיות
לפי מה שפקח אמר לי, הוא גרם להחלקותמדוע מורידים מהירות הרכבות בגלל עומס החום הרב?
מה עתיד גורלה של תחנת הרכבת בבאר יעקב-נדל"ן|שרשור שאלות רכבתיות
במסילה העוברת בבאר יעקב עוברות הרבה רכבותמה עתיד גורלה של תחנת הרכבת בבאר יעקב-נדל"ן
אני שוקל לרכוש דירה במרחק 5 דקות הליכה מתחנת הרכבת בבאר יעקב.
לפי הבדיקה שלי הקו של באר יעקב סובל ממעוט רכבות(כנראה בגלל שיש מיעוט בנוסעים)
האם המסילה הזאת עתידה לקבל יותר רכבות בעתיד?
האם הרכבות שנוסעות ממנה לתל אביב ימשיכו לנסוע דרך לוד ויגיעו מאשקלון?
האם הזמן להגעה לתל אביב יתקצר?
האם הולכים לשפץ את התחנה המוזנחת הזאת?
החניון שמה ממש קטן
הולכים להכנס לשמה 5000 אנשים ב4 שנים הקרובות.
האם צפויים לפתוח קו למודיעין?כמה רכבות עובורת שמה בשעותבמסילה העוברת בבאר יעקב עוברות הרבה רכבות
בין בנימינה/נתניה לרחובות/אשקלון ובין נתניה/תל אביב לתחנת הראשונים אבל רק חלקן עוצרות בתחנת באר יעקב כי זו תחנה עם ביקוש קטן יחסית.
קו כפר חבד-מודיעין איננו אפשרי מבחינה טכניתהאם צפויים לפתוח קו למודיעין?כמה רכבות עובורת שמה בשעות
הבוקר?
10?
 
מה שכתוב בכתבה הוא הזו הוא עם בסיס כלשהו?קו כפר חבד-מודיעין איננו אפשרי מבחינה טכנית
מדובר בקו שונה מזה שתחנת כפר חבד ממוקמת עליומה שכתוב בכתבה הוא הזו הוא עם בסיס כלשהו?
http://www.rishonlezion.muni.il/Articals/Pages/rakevet_kveda21.1.aspx
 
תבדוק באתר הרכבת כמה רכבות יש בכל שעה במהלך היום בין רחובותהאם צפויים לפתוח קו למודיעין?כמה רכבות עובורת שמה בשעות
הבוקר?
10?
 
ביקוש קטן שעולה בהתמדה...במסילה העוברת בבאר יעקב עוברות הרבה רכבות
בין בנימינה/נתניה לרחובות/אשקלון ובין נתניה/תל אביב לתחנת הראשונים אבל רק חלקן עוצרות בתחנת באר יעקב כי זו תחנה עם ביקוש קטן יחסית.
אם הדירה במרחק 5 דקות הליכה מהתחנה, מה אכפת לך גודל החניון?מה עתיד גורלה של תחנת הרכבת בבאר יעקב-נדל"ן
אני שוקל לרכוש דירה במרחק 5 דקות הליכה מתחנת הרכבת בבאר יעקב.
לפי הבדיקה שלי הקו של באר יעקב סובל ממעוט רכבות(כנראה בגלל שיש מיעוט בנוסעים)
האם המסילה הזאת עתידה לקבל יותר רכבות בעתיד?
האם הרכבות שנוסעות ממנה לתל אביב ימשיכו לנסוע דרך לוד ויגיעו מאשקלון?
האם הזמן להגעה לתל אביב יתקצר?
האם הולכים לשפץ את התחנה המוזנחת הזאת?
החניון שמה ממש קטן
הולכים להכנס לשמה 5000 אנשים ב4 שנים הקרובות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.