|שרשור שאלות רכבתיות

מצב
הנושא נעול.

איטלקי8

New member
כשאתה אומר שמו לא ברור בגלל מי העיכוב..

קשור לרכבת
סוף סוף שמו תחנות נורמלית בקוממיות ובוולפסון. לקח קצת יותר מ-3.5 שנים אבל ניחא...
בצד השני של קוממיות, עוד לא.
כשאתה אומר שמו לא ברור בגלל מי העיכוב..
צריך להבהיר שכל נושא תחנות אוטובוסים הוא בתחום אחריות הרשות המקומית.
לרבות הקמה, אחזקה, ניקיון ושילוט.
 

Ofekalef1

New member
שילוט? למיטב ידיעתי שילוט הוא באחריות החברה.

כשאתה אומר שמו לא ברור בגלל מי העיכוב..
צריך להבהיר שכל נושא תחנות אוטובוסים הוא בתחום אחריות הרשות המקומית.
לרבות הקמה, אחזקה, ניקיון ושילוט.
שילוט? למיטב ידיעתי שילוט הוא באחריות החברה.
 

איטלקי8

New member
לא נראה לי

שילוט? למיטב ידיעתי שילוט הוא באחריות החברה.
לא נראה לי
איזה אינטרס יש לחברה לטפל בתחנה א' ולא בתחנה ב'?
אתה יכול לראות הבדל משמעותי בשילוט בין ערים שונות אפילו שמדובר באותו קו אוטובוס בדיוק.
 
לסככות הללו יש סמליל של הרכבת

לא נראה לי
איזה אינטרס יש לחברה לטפל בתחנה א' ולא בתחנה ב'?
אתה יכול לראות הבדל משמעותי בשילוט בין ערים שונות אפילו שמדובר באותו קו אוטובוס בדיוק.
לסככות הללו יש סמליל של הרכבת
ובכל תחנות הרכבת שבהן נוספו סככות הן מטיפוס זה אחידות.
ואני חושב שזה קשור דווקא לרכבת ולא לרשות המקומית.
השלט עצמו ללא פרטים מזהים, ושלט זה הרשות המקומית צריכה להחליף.
 

olli3

New member
מנהל
לא במקרה הזה, מדובר בשטח רכבת ישראל.

כשאתה אומר שמו לא ברור בגלל מי העיכוב..
צריך להבהיר שכל נושא תחנות אוטובוסים הוא בתחום אחריות הרשות המקומית.
לרבות הקמה, אחזקה, ניקיון ושילוט.
לא במקרה הזה, מדובר בשטח רכבת ישראל.
הסככות האלו מוצבות על ידי רכבת ישראל, סמל הרכבת נמצא עליהן לא סתם.
&nbsp
השילוט הוא באחריות המפעילות. תקינות הדגל ועצם קיומו באחריות הרשות המקומית אבל המידע שעליו באחריות המפעילות. גם השילוט הסטטי בתחנות הוא באחראיות המפעילות ועבור כל איזור נקבע מי המפעילה שתדאג להצבת השילוט הסטטי. במידה וברשות מקומית פועלות מסר מפעילות, זה מתחלק על פי נפח הפעילות של המפעיות השונות באותה שות מקומית על פי רוב.
 

mauzer

New member
עכשיו שמתי לב שיש את הסמל של הרכבת...

לא במקרה הזה, מדובר בשטח רכבת ישראל.
הסככות האלו מוצבות על ידי רכבת ישראל, סמל הרכבת נמצא עליהן לא סתם.
&nbsp
השילוט הוא באחריות המפעילות. תקינות הדגל ועצם קיומו באחריות הרשות המקומית אבל המידע שעליו באחריות המפעילות. גם השילוט הסטטי בתחנות הוא באחראיות המפעילות ועבור כל איזור נקבע מי המפעילה שתדאג להצבת השילוט הסטטי. במידה וברשות מקומית פועלות מסר מפעילות, זה מתחלק על פי נפח הפעילות של המפעיות השונות באותה שות מקומית על פי רוב.
עכשיו שמתי לב שיש את הסמל של הרכבת...
אז נשאלת השאלה, מדוע לקח כ"כ הרבה זמן ?
 

olli3

New member
מנהל
כי זו לא תחנה שתוכנן בה גם מסוף אוטובוסים.

עכשיו שמתי לב שיש את הסמל של הרכבת...
אז נשאלת השאלה, מדוע לקח כ"כ הרבה זמן ?
כי זו לא תחנה שתוכנן בה גם מסוף אוטובוסים.
בתחנות שמתוכנן בהן מסוף אוטובוסים, מוקצה לכך שטח ומוזמנות סככות על פי מה שנקבע. בתחנות איילון, זה שונה, כי בתכנון אני בטוח שאף אחד לא חשב על אוטובוסים שעוברים במקום ולכן בתכל'ס גם לא נבנו מפרצי תחנות (למרות שאין צורך אבל התפיסה היא שצריך).
&nbsp
מה קרה בהמשך הדרך? אולי מכיוון שזה לא כזה עניין של הרכבת, היא פשוט לא התייחסה לזה וסוג של לא ידעה שצריך שם סככת תחנה. דבר שני הוא שהרשות המקומית מודעת לכך שזה שטח באחריות הרכבת ושהרכבת נדרשת להצבת סככה שם ולא הרשות המקומית. זה כבר נשמע לי קלאסי למצב בו הרשות המקומית ביקשה מהרכבת, הרכבת התחמקה וניסתה להחזיר את האחריות לרשות המקומית וכן הלאה. כך זה נשמע לי פשוט.
&nbsp
הכל השערות, אבל כמו שהמציאות מוכרת לנו, זה ככל הנראה לא רחוק מהמציאות.
 

Ofekalef1

New member
לפי מה שפקח אמר לי, הוא גרם להחלקות

מדוע מורידים מהירות הרכבות בגלל עומס החום הרב?
לפי מה שפקח אמר לי, הוא גרם להחלקות
ולפיכך להגדלת מרחק העצירה.
&nbsp
מה שמצחיק הוא סדר האירועים שבו ידעתי על זה. ראיתי שהרכבת נוסעת לאט מאוד, לא הבנתי למה. ראיתי שגם הרכבות שממול נוסעות לא ממש מהר, אז פתחתי ynet וגיליתי את הגבלת המהירות.
רק אחרי כחצי שעה של נסיעה נזכר הפקח להודיע שהנוסעים לא עתידים להגיע למחוז חפצם בזמן...
 

lklk2

New member
מה עתיד גורלה של תחנת הרכבת בבאר יעקב-נדל"ן

|שרשור שאלות רכבתיות
מה עתיד גורלה של תחנת הרכבת בבאר יעקב-נדל"ן
אני שוקל לרכוש דירה במרחק 5 דקות הליכה מתחנת הרכבת בבאר יעקב.
לפי הבדיקה שלי הקו של באר יעקב סובל ממעוט רכבות(כנראה בגלל שיש מיעוט בנוסעים)
האם המסילה הזאת עתידה לקבל יותר רכבות בעתיד?
האם הרכבות שנוסעות ממנה לתל אביב ימשיכו לנסוע דרך לוד ויגיעו מאשקלון?
האם הזמן להגעה לתל אביב יתקצר?
האם הולכים לשפץ את התחנה המוזנחת הזאת?
החניון שמה ממש קטן
הולכים להכנס לשמה 5000 אנשים ב4 שנים הקרובות.
 
במסילה העוברת בבאר יעקב עוברות הרבה רכבות

מה עתיד גורלה של תחנת הרכבת בבאר יעקב-נדל"ן
אני שוקל לרכוש דירה במרחק 5 דקות הליכה מתחנת הרכבת בבאר יעקב.
לפי הבדיקה שלי הקו של באר יעקב סובל ממעוט רכבות(כנראה בגלל שיש מיעוט בנוסעים)
האם המסילה הזאת עתידה לקבל יותר רכבות בעתיד?
האם הרכבות שנוסעות ממנה לתל אביב ימשיכו לנסוע דרך לוד ויגיעו מאשקלון?
האם הזמן להגעה לתל אביב יתקצר?
האם הולכים לשפץ את התחנה המוזנחת הזאת?
החניון שמה ממש קטן
הולכים להכנס לשמה 5000 אנשים ב4 שנים הקרובות.
במסילה העוברת בבאר יעקב עוברות הרבה רכבות
בין בנימינה/נתניה לרחובות/אשקלון ובין נתניה/תל אביב לתחנת הראשונים אבל רק חלקן עוצרות בתחנת באר יעקב כי זו תחנה עם ביקוש קטן יחסית.
 

lklk2

New member
האם צפויים לפתוח קו למודיעין?כמה רכבות עובורת שמה בשעות

במסילה העוברת בבאר יעקב עוברות הרבה רכבות
בין בנימינה/נתניה לרחובות/אשקלון ובין נתניה/תל אביב לתחנת הראשונים אבל רק חלקן עוצרות בתחנת באר יעקב כי זו תחנה עם ביקוש קטן יחסית.
האם צפויים לפתוח קו למודיעין?כמה רכבות עובורת שמה בשעות
הבוקר?
10?
&nbsp
 

luckydude

Active member
מדובר בקו שונה מזה שתחנת כפר חבד ממוקמת עליו

מה שכתוב בכתבה הוא הזו הוא עם בסיס כלשהו?
http://www.rishonlezion.muni.il/Articals/Pages/rakevet_kveda21.1.aspx
&nbsp
מדובר בקו שונה מזה שתחנת כפר חבד ממוקמת עליו
ובהחלטה אומללה של ראשון לציון. כל הזמן בוכים על כך שתחנות הרכבת ממוקמות מרוחק ממרכזי הערים וכאן היה רצון ואפילו הכנה מסויימת לקרב את התחנה לתושבים. בראשון סיכלו את התוכנית הזו.
 
תבדוק באתר הרכבת כמה רכבות יש בכל שעה במהלך היום בין רחובות

האם צפויים לפתוח קו למודיעין?כמה רכבות עובורת שמה בשעות
הבוקר?
10?
&nbsp
תבדוק באתר הרכבת כמה רכבות יש בכל שעה במהלך היום בין רחובות
לתל אביב ובין הראשונים לתל אביב ובכיוון ההפוך ותקבל את התשובה לשאלתך.
כך תוכל גם לראות כמה מהרכבות הללו עוצרות בבאר יעקב.
 

amit1270

New member
ביקוש קטן שעולה בהתמדה...

במסילה העוברת בבאר יעקב עוברות הרבה רכבות
בין בנימינה/נתניה לרחובות/אשקלון ובין נתניה/תל אביב לתחנת הראשונים אבל רק חלקן עוצרות בתחנת באר יעקב כי זו תחנה עם ביקוש קטן יחסית.
ביקוש קטן שעולה בהתמדה...
 

amit1270

New member
אם הדירה במרחק 5 דקות הליכה מהתחנה, מה אכפת לך גודל החניון?

מה עתיד גורלה של תחנת הרכבת בבאר יעקב-נדל"ן
אני שוקל לרכוש דירה במרחק 5 דקות הליכה מתחנת הרכבת בבאר יעקב.
לפי הבדיקה שלי הקו של באר יעקב סובל ממעוט רכבות(כנראה בגלל שיש מיעוט בנוסעים)
האם המסילה הזאת עתידה לקבל יותר רכבות בעתיד?
האם הרכבות שנוסעות ממנה לתל אביב ימשיכו לנסוע דרך לוד ויגיעו מאשקלון?
האם הזמן להגעה לתל אביב יתקצר?
האם הולכים לשפץ את התחנה המוזנחת הזאת?
החניון שמה ממש קטן
הולכים להכנס לשמה 5000 אנשים ב4 שנים הקרובות.
אם הדירה במרחק 5 דקות הליכה מהתחנה, מה אכפת לך גודל החניון?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה