שרשור תגובות לאחר הבלוג של רועי!!!!

שרשור תגובות לאחר הבלוג של רועי!!!!

והרי החדשות: (חח זה לא ייגמר לעולם...) רועי ויינברג , השחקן המוכשר(!!!) מ"ראש גדול" התארח היום בשעה 17:30 בבלוג TV ...אז.. תגובות בבקקקשששהההה!!!!
 

tattat

New member
היה אחלה בלוג,ספיר כנסי דקה.!

ספיר הכל בסדר? כי לפי מה שהבנתי נפצעת מקווה שאת מרגישה טוב :] תעני לי בפרטי באותה הזדמנות
 

catslover

New member
היה באמת אירוח סבבה! ואני חייבת

להדגיש שאני ממש מעריכה אותך... (רועי) על היותך צימחוני!!!! -הצימחונים שולטים-
ובאמת שהיה אירוח מקסים! היית ממש חמוד! rotem
with
 

דניאל866

New member
הרי החדשות מאת דניאלי

אכן היה אירוח נהדרר אם רועי המקסים הזה .... אני מעבירה אליך את השידור ספיר!!
 

Refael30

New member
היה אחלה בלוג וונוס .

יה אחלה בלוג וונוס . לא היו קיטועים ולא היו ריבועים שחורים ולא בעיות. וונוס עושה כושר, כנסי לכל אמצעי התקשורת שלך . רפאל.
 

Refael30

New member
והרי החדשות מפי כתבינו במרכז הארץ.

..... ..... .... ..... ................ קול ישראל מירושלים השעה 21:00 והנה החדשות מפי רפאל מנצור: ** ב17:30 בידיוק רועי ויינברג השחקן הצעיר מראש גדול המגלם את איתי לאופר הגיע לבלוג,וענה לשאלות הגולשים ** מאבטח ישראלי נהרג בפיגוע ירי,הודעה נימסרה למשפחתו ** גבר בן 50 ניסה להתאבד מגשר מחלף אורזלוב בקר התנועה של המצלמות, הזעיק כוחות הצלה,ואלה הצליחו לקחת אותו לטיפול רפואי עד כאן החדשות מקול ישראל,מעביר אל ספיר דרמון הכוסית על את השידור .
 
ספירוש תגיבי

מה באמת נפצעת, או שזה היה מפוברק? ומה החדשות שלך להיום, עדיין לא הגשת חדשות
 

Refael30

New member
הבחורה הגישה חדשות!

"והרי החדשות: (חח זה לא ייגמר לעולם...) רועי ויינברג , השחקן המוכשר(!!!) מ"ראש גדול" התארח היום בשעה 17:30 בבלוג TV ...אז.. תגובות בבקקקשששהההה!!!!" זה מפוברק לפי דעתי,פוצ'ס הודה שזה מפוברק. וככה המרגיע הלאומי איך קראו לו ?! שכחתי ....
 

keton13

New member
זה היה מפוברק...והרי התחזית

ונעבור למגיש התזית שלנו: כנראה בשבוע הקרוב הולך להיות לנו שבוע חם במיוחד,במצב זה של שיא החורף. התנאים יהיו קשים מאוד באוגנדה יהיה חם מהרגיל,כל מי שמתכוון לנסוע לאוגנדה מתבקש להצטייד בבגדים קצרים. בבוקרשט,המעלות הגיעו ל46 צלסיוס,כל המבקרים במקום זה כדאי שתתכוננו לחום הנורא,אני לא ממליץ ללכת. לעומת כל הארצות החמות,לכל המתכוונים לטייל בקולקאטה,המעלות יהיו שם -25 מעלות צלסיוס,וגם בסרי ג'איאוורדנפורה,יהיה -15 מעלות צלסיוס ביום שישי,ביום ראשון תהיה עלייה בטמפרטורה,ויהיה 5 מעלות צלסיום. בגוואדאלאחארה המעלות יהיו סבירות,ויגיעו ל25 מעלות. בארץ ישראל יהיה חם ומגניב. עד כאן התחזית,בחזרה לאולפן. (משעמם לי,ובחוץ מזה שהקשבתי קצת בשיעורי היסטוריה וגיאוגרפיה)
 

Refael30

New member
באוגנדה יש את המרצדס השחורה

שיוני נתניהו ולוחמי צה"ל נסעו בה לבית הנתיבות הישן במבצע אנטבה . כדי להציל את חטופי מטוס אייר פראנס בטיסה מס' 139. הכוח נחת במטוס הרקולס ישראליים באנטבה,יוני נתניהו נפטר מפצעיו לאחר שנורה ממרומי מגדל הפיקוח . בחזרה תידלקו בניירובי ,נקבע כי ההרקולס הראשון ימריא הבייתה לבסיס חיל האוויר בלוד (בן גוריון כיום),שאר ההרקולסים במספרם (4,ארבעה),יינחתו בבסיסי חיל האוויר השונים בארץ. עשיתי על זה עבודה . לא משהו .
 

s h l a g e r

New member
חחחחח יפה !

מגניב!!! אמ... לפי עניות דעתי בחדשות... אין לא נגמרות לעולם בעיקר בארצנות הקטנטונת... ספיר את ויונתן עושים עבודה נפלאה לצערי נמנה ממני להיות הרבה בפורום וסיבות אישית קצת הסברתי לך... אני משתדל להיות מחובר אבל הזמן גורם מכריע... וולחזור ב4 הבייתה זה מוקדם!
 
כרגיל...../images/Emo20.gif

הוא מושלם כמו תמיד...
כוסון שלייייייייייייייייייי שקסי קטן חח {סתובה} זה היה בלוג מהמם חרא לא ראיתי את שלך בעעעעעעעעעע איי וואנה דיי!!!!בטוח שגם הוא היה מדהיםםםםםםםםם אני מחכה כבר לשבוע הבא ששרון דטנר תתארח!
 
למעלה