שרשור תכניות יום שישי- שבוע 123

DIUNIM החדש

Active member
סמאקדאון:
  • ג'ימי אוסו וסולו סיקואה מאחורי הקלעים ורומן ריינס ופול היימן מגיעים. ריינס לא מתייחס לג'ימי. הוא שואל מה הוא אמר להיימן והיימן אומר שביקש ממנו לתקן את זה. ריינס אומר שהוא כאן כדי לתקן הכול והולך. סולו אומר שהוא יתקן.​
  • ניק אלדיס בזירה ומזמין אליה את AJ סטיילס, LA נייט ורנדי אורטון שחותמים על החוזה לראמבל. פול היימן יוצא במקום רומן ריינס והוא אומר שבגלל שלא ראה את החוזה, ריינס לא יחתום הערב.אלדיס אומר שאם ככה, התואר פנוי וזה יהיה קרב משולש עליו. היימן חוזר לזירה ואומר שהוא מעריך את העבודה הבינונית של אלדיס, אבל ריינס קובע את החוקים והוא רוצה קרב אחד על אחד. נייט אומר שזה צריך להיות אחד על אחד, הוא הצמיד את ריינס בקראון ג'ול ובני הדודים שלו הצילו אותו. הוא צריך לקבל קרב חוזר אבל אורטון וסטיילס חזרו אחרי חודשים וקיבלו קרב. סטיילס אומר שהקרב בקראון ג'ול היה שלו, אבל הבלודליין פצעו אותו ונייט דרך על הגופה שלו בדרך לשם. נייט הפסיד. הם מתווכחים ונייט אומר שהוא ידרוך שוב על הגופה של סטיילס כדי להצמיד את ריינס, אבל הפעם LA נייט יהיה זה שיפיל אותו. סטיילס ונייט מתקוטטים ואלדיס קורא למאבטחים. אורטון אומר שהוא יודע מה היימן מנסה לעשות אבל מאוחר יותר הוא ינצח את סולו, ויציג לריינס את 3 האותיות הכי מסוכנות בענף: RKO.
  • AJ סטיילס עוצר את אלדיס מאחורי הקלעים ודורש קרב מול LA נייט.
  • לגאדו דל פנטסמה (סאנטוס אסקובר, הומברטו קרילו ואנג'ל גארזה) ניצחו את ה-lWo (קרליטו, קרוז דל טורו וחואקין וויילד) (ע' סלינה וגה) לאחר שאסקובר ביצע על קרליטו רול אפ.
  • פריטי דדלי מתראיינים ואומרים שהם מוכנים, הם למדו את טיילר בייט ובוטץ', הם פריטי סמארט בויז וינצחו אותם.
  • בובי לאשלי והסטריט פרופיטס מאתגרים את פיינל טסטמנט של קאריון קרוס ואומרים שכשימצאו אותם הם יראו להם מה זה איום אמיתי.
  • בריטיש סטרונג סטייל (פיט דאן (בוטץ') וטיילר בייט) ניצחו את פריטי דדלי (אלטון פרינס וקיט ווילסון) לאחר ביטר אנד מדאן לפרינס.
  • פריטי דדלי מתלוננים על מה שהיה, מתראיינים וכועסים כי הם היו מוכנים לבוטץ', ומי זה פיט דאן...
  • קווין אוונס מנחה את התוכנית שלו. הוא מזמין את לוגן פול. לוגן אומר שהוא רוצה להגיד שזה כבוד בשבילו אבל לא. הוא חייב תודה לאוונס כי הנה הסיבה שהוא ב-WWE- הוא מראה איך ברסלמניה 37 אוונס נתן לו סטאנר. הוא הביך אותו מול 70 אלף צופים. הוא היה צריך להוכיח שהוא שייך לכאן. אוונס אומר שזאת רסלמניה ראשונה שלו אז הוא זוכר, אבל הוא מתאבק 25 שנה והרבה חטפו סטאנר. הוא חשב שמדובר בסלב אבל מגיע לו קרדיט שנשאר, הוא טוב ממה שחשבו. אבל הוא לא אחד מהם- לא ריי מיסטריו, סת' רולינס, סאמי זיין או קווין אוונס. לוגן אומר שהוא אחד מאחד, ויראלי, מספר הסיפורים הגדול בדור הזה, המתאבק האהוב על הבן שלו, מומחה בשיווק, הקראש של החברה שלו, ממציא, שחקן, מתאבק, מתאגרף, מיליארדר- מאבריק לוגן פול. הוא פשוט הוא. אוונס אומר שהוא אלוף ארצות הברית כי הוא מוגן. נתנו לו הכל בשביל שיזכה. הוא מביא תשומת לב. הוא זכה בתואר, אבל הוא עדיין בדיחה, והוא יסיים את זה בראמבל. לוגן אומר שיש לאוונס נשק וזאת הסיבה שהפיל אותו, אבל הוא מפיל אותם נקי ונתן נוקאאוט לכולם. יקח לו שנייה לתת לאוונס KO. אוונס אומר שהוא תמיד חוזר לעמוד, ואין מכה שתגרום לו לנוקאאוט או להצמדה. הגבס לא יהיה על היד שלו בראמבל, הוא יוריד אותו עכשיו. לוגן תוקף אותו מאחור עם אגרוף. הוא אומר שהוא אלוף ארצות הברית ולא שורדים אותו. אוונס קם ומתקוטט איתו. לוגן זורק אותו למדרגות ואת היד לעמוד. הוא מרים את התואר.
  • הבלודליין מדברים וריינס מדבר על מה שאורטון עשה להיימן. הוא אומר שג'ימי אוסו מפשל. סולו סיקואה אומר שהשבוע שעבר היה בגללו, אבל הוא היורש מסיבה מסוימת והוא יתקן את זה.
  • אליפות הזוגות לנשים: קיידן קרטר וקטאנה צ'אנס ניצחו את אלבה פייר ואיילה דאון לאחר קג סטנד על פייר. לאחר הקרב, לוחמות הקאבוקי, שהיו לצד ביילי בשולחן הפרשנים, נותנות את תארי הזוגות לקיידן וקטאנה.
  • ה-OC מדברים מאחורי הקלעים ו-AJ סטיילס מתווכח עם קארל אנדרסון. לוק גאלוס אומר שהם עוד שומרים עליו.
  • הפיינל טסטמנט אומרים שבשבוע הבא הם יראו לבובי לאשלי ולסטריט פרופיטס מי האולמייטי האמיתיים.
  • כרמלו הייז מתראיין לגבי אוסטין תיאורי. הוא אומר שמזל שהם יצאו מזה, אבל הוא לא הפסיד והוא תמיד ישחק אותה כי זה מי שהוא. אוסטין תיאורי וגרייסון וולר מגיעים ותיאורי אומר שהוא כמעט סיים לו את הקריירה בשבוע שעבר ועכשיו הוא מקבל ראיון. הייז מאתגר אותו לקרב בשבוע הבא. תיאורי אומר שהוא עסוק אבל וולר מסכים בשמו. תיאורי אומר לוולר להפסיק עם זה.
  • LA נייט נלחם מול AJ סטיילס ללא תוצאה לאחר שג'ימי אוסו הסיח את דעתם וסולו סיקואה תקף את שניהם. הוא מבצע על נייט סמואן ספייק וגם על סטיילס. לאחר מכן הוא אומר שנשאר עוד אחד.
  • רנדי אורטון ניצח את סולו סיקואה לאחר ש-LA נייט ו-AJ סטיילס תקפו את ג'ימי אוסו, ואורטון ביצע RKO על סולו. לאחר הקרב, השלושה מסתכלים אחד על השני ואורטון נותן להם RKO. רומן ריינס בא ונותן לאורטון סופרמן פאנץ'. הוא חותם על החוזה וזורק אותו על אלדיס. הוא עומד לתת לאורטון ספיר אבל חוטף RKO.
 

DIUNIM החדש

Active member
AEW ראמפייג':
  • כריס ג'ריקו (1-0) ניצח את מאט סיידל (30-20) לאחר ג'ודאס אפקט. לאחר הקרב, קונוסוקה טאקאשיטה תוקף את ג'ריקו על הרמפה כשדון קאליס שפרשן מעודד. השופטים והאייג'נטס מפרידים בין ג'ריקו וטאקאשיטה, ובתגובה טאקאשיטה נותן מכה לכריסטופר דניאלס.​
  • פנטה אל סארו מאדו (ע' אלכס אברהנטז) (1-0) ניצח את אנתוני הנרי (0-1) לאחר פיר פקטור.​
  • רנה פאקט מראיינת את האאוטקאסטס שמתווכחות. סאראייה אומרת שרובי סוהו פרנואידית. רובי חונקת את הארלי קמרון ושואלת למה אנג'לו פארקר. הארלי אומרת שכדי לעזור לה ורובי צורחת עליה. סאראייה מכוונת את הארלי להגיד שאנה ג'יי אמרה לה לעשות את זה. סאראייה מרגיעה את רובי ואומרת שאנה דפקה אותה והיא חברה של פארקר. רובי אומרת שזה לא נגמר וסאראייה שולחת אותה לעזור לה. היא מתעצבנת על איך שרנה מסתכלת עליה.​
  • קריס סטאטלנדר (ע' סטוקלי האת'אוויי) (3-0) ניצחה את קווין אמינאטה (0-2) לאחר פישרמן סופלקס. סטוקלי התעלק על סטאטלנדר מהכניסה.​
  • סאנג'יי דאט, ג'יי לית'ל וסאטנאם סינג מאחורי הקלעים. לית'ל שואל איפה ג'ף ג'ארט. הוא שמח שהוא לא כאן כי הוא יוכל לדבר. הוא לא יודע כמה הוא יכול לקחת כי הוא רוצה לחזור להתאבק כמו שצריך. והוא לא יכול עם הג'ארטס שם. סאנג'יי אומר שהגיע הזמן לסלק את קרן והוא יתקשר אליה. סאטנאם אומר שג'ארט הוא המנהיג הכי טוב וצריך לשמור על קרן. סאנג'יי וסאטנאם מתווכחים ולית'ל אומר שהם מתווכחים על דברים מגוחכים. הוא רוצה לזכות בתארים, ואולי זה לא תארי זוגות. הוא לא יודע כמה הוא יכול לקחת. הוא הולך.​
  • רנה פאקט מראיינת את סטוקלי האת'אוויי וקריס סטאטלנדר על הניצחון. היא אומרת שסטוקלי ליווה אותה אז מה קורה? סטוקלי מנסה לדבר ואז ווילו ניינטינגייל מגיעה ואומרת שהחמיצה את הקרב כי הטיסה שלה בוטלה. משום מה היא לא הצליחה לעלות על הטיסה כי מישהו ביטל לה את הכרטיס. סטוקלי אומר שהיא הייתה צריכה לטוס בלואו קוסט אם היא כזאת חברה. הם מתווכחים וסטאטלנדר אומרת שהן יבינו מה קרה. היא הולכת והשניים מתווכחים.​
  • דארבי אלין (17-2) ניצח את ג'ף הארדי (1-1) לאחר הצמדת ג'קנייף. לאחר הקרב, השניים נותנים אגרוף באגרוף.​
 
למעלה