שר התחבורה ישראל כץ מעדכן על נסיעת הבכורה בכביש י-ם ת''א

מצב
הנושא נעול.
שר התחבורה ישראל כץ מעדכן על נסיעת הבכורה בכביש י-ם ת''א

שר התחבורה ישראל כץ מעדכן על נסיעת הבכורה בכביש י-ם ת''א
שר התחבורה ישראל כץ בטוויטר:
‏18:00. נסיעת בכורה י-ם-ת"א, אחרי גמר העבודות. סחרוב- גשר מוצא - מנהרות הראל- 3 דקות. הכביש פתוח והתנועה זורמת. ממשיכים הלאה.
‏המשך נסיעה כביש ירושלים-ת"א, אחרי גמר העבודות. מנהרות הראל-שער הגיא- 8 דקות נוספות. ממשיכים הלאה.
‏נסיעת בכורה כביש י-ם-ת"א, סיכום. סחרוב- ענבה= 20 דקות. ענבה- לה גארדיה= 15 דקות (וייז). סה"כ 35 דקות. נסיעה טובה.

מקור: [URL]http://rotter.net/forum/scoops1/406672.shtml[/URL]

בדקתי בוויז, בשעה 3:30 נסיעה מטרפמיאדת היציאה מהעיר למחלף קיבוץ גלויות (שם מתחיל תחום ת"א) - 33 דקות
 
ניסיתי לבדוק גם בשעה 7:30-8:00

שר התחבורה ישראל כץ מעדכן על נסיעת הבכורה בכביש י-ם ת''א
שר התחבורה ישראל כץ בטוויטר:
‏18:00. נסיעת בכורה י-ם-ת"א, אחרי גמר העבודות. סחרוב- גשר מוצא - מנהרות הראל- 3 דקות. הכביש פתוח והתנועה זורמת. ממשיכים הלאה.
‏המשך נסיעה כביש ירושלים-ת"א, אחרי גמר העבודות. מנהרות הראל-שער הגיא- 8 דקות נוספות. ממשיכים הלאה.
‏נסיעת בכורה כביש י-ם-ת"א, סיכום. סחרוב- ענבה= 20 דקות. ענבה- לה גארדיה= 15 דקות (וייז). סה"כ 35 דקות. נסיעה טובה.

מקור: [URL]http://rotter.net/forum/scoops1/406672.shtml[/URL]

בדקתי בוויז, בשעה 3:30 נסיעה מטרפמיאדת היציאה מהעיר למחלף קיבוץ גלויות (שם מתחיל תחום ת"א) - 33 דקות
ניסיתי לבדוק גם בשעה 7:30-8:00
אבל וויז לא נותן כאופציה נסיעה ישירה בכביש (גם לא במסלולים הנוספים), אלא מכווין לרדת בגנות ולהתחבר במחלף השבעה לכביש 44 המקביל).
בסופו של דבר לדעתי היה ראוי לשדרג את הכביש המחבר בין 2 הערים הגדולות בישראל שנשאר דומה לאיך שהיה כשבגין רצה להתפאר על סדאת ונסע איתו בכביש עוד קודם שנפתח רשמית. זה בגדר פיתוח סביר של כבישים, בניגוד, לכבישים אחרים.
אבל גם מי שחולק על כך יוכל להתנחם במה שכתב ידידנו המופלא הרוכב לאוטובוסים שסלילת המסילה המהירה לפחות תמנע את הקמת הנתיב הרביעי בכביש בעוד אי אלו שנים
 

Bus Nerd

Active member
בסופו של דבר לא משנה כמה ירחיבו ויגדילו וישפרו הפקקים יחזרו

ניסיתי לבדוק גם בשעה 7:30-8:00
אבל וויז לא נותן כאופציה נסיעה ישירה בכביש (גם לא במסלולים הנוספים), אלא מכווין לרדת בגנות ולהתחבר במחלף השבעה לכביש 44 המקביל).
בסופו של דבר לדעתי היה ראוי לשדרג את הכביש המחבר בין 2 הערים הגדולות בישראל שנשאר דומה לאיך שהיה כשבגין רצה להתפאר על סדאת ונסע איתו בכביש עוד קודם שנפתח רשמית. זה בגדר פיתוח סביר של כבישים, בניגוד, לכבישים אחרים.
אבל גם מי שחולק על כך יוכל להתנחם במה שכתב ידידנו המופלא הרוכב לאוטובוסים שסלילת המסילה המהירה לפחות תמנע את הקמת הנתיב הרביעי בכביש בעוד אי אלו שנים
בסופו של דבר לא משנה כמה ירחיבו ויגדילו וישפרו הפקקים יחזרו
כי עדיין יש את צוואר הבקבוק של הירידה לנתיבי איילון בקצה התל־אביבי של הכביש, וצוואר הבקבוק של הכניסה לירושלים עצמה בקצה הירושלמי של הכביש, וכי כמות המכוניות על הכביש רק תמשיך ותגדל. הרכבת אולי תעזור, אבל גם זה, כמו כל שיפור, יהיה זמני.
 
בשעות השיא אכן כן, אבל לדעתי לפחות לעשרות שנים זה יעזור

בסופו של דבר לא משנה כמה ירחיבו ויגדילו וישפרו הפקקים יחזרו
כי עדיין יש את צוואר הבקבוק של הירידה לנתיבי איילון בקצה התל־אביבי של הכביש, וצוואר הבקבוק של הכניסה לירושלים עצמה בקצה הירושלמי של הכביש, וכי כמות המכוניות על הכביש רק תמשיך ותגדל. הרכבת אולי תעזור, אבל גם זה, כמו כל שיפור, יהיה זמני.
בשעות השיא אכן כן, אבל לדעתי לפחות לעשרות שנים זה יעזור
לזמני הביניים, לא 3 בלילה כשאז בכל מקרה בקושי ישנה תנועה, אלא בשעות הבוקר המאוחרות, שעות הלילה המוקדמות, ההבדל בין 3 ל-2 הוא ענק.
מעבר לזה אי אפשר לדעת, אולי הטכנולוגיה תגרום שהרבה יותר אנשים יוכלו לעבוד מהבית, אולי באמת הרכבים האוטונומים יעדו מהפכה, אין לדעת
אבל מה שאני רוצה הוא שצריך איזון, ולפחות את הכבישים האדומים והמרכזיים ביותר אפשר וצריך לפתח, תוך כדי פיתוח הרבה יותר מואץ (עקב הזנחה רבת שנים) של תשתיות התח"צ.
נראה לי שהשינוי חילחל ע"י עבודה רבת שנים של האקדמיה ופעלילי התח"צ להבין ששם הפיתרון.
נכתב כאן רבות על כך אבל היום אנחנו יכולים ליסוע ברכבת לבית שאן, עפולה, אופקים, נתיבות, שדרות ועוד מעט גם לכרמיאל וירושלים
כששיפצו את 443 לקראת העבודות בכביש 1 זה כלל בעיקר סלילת מת"צים לפני הרמזורים, כשהתקבלה החלטה להפיל את מנהרות גוש עציון זה בא ביחד עם מת"צ.
וכמובן הניסיון של משרד התחבורה לבנות מת"צים ברחבי גוש דן (לראשי העיריות זה אכן עוד לא חילחל)
בעצם נראה לי שאם היום היו מתקבלים ההחלטות על הרחבת כביש 1, ברור לי שהיה מת"צ.
תקוותי היא שמחלף חמד יהפוך למקבילה הירושלמית של מחלף שפירים - חניון חנה וסע, אוטובוסים כשאטלים וכן אוטובוסים בינעירוניים שכבר עוצרים שם היום
 

XrayCharlie

New member
העבודות לא הסתיימו

שר התחבורה ישראל כץ מעדכן על נסיעת הבכורה בכביש י-ם ת''א
שר התחבורה ישראל כץ בטוויטר:
‏18:00. נסיעת בכורה י-ם-ת"א, אחרי גמר העבודות. סחרוב- גשר מוצא - מנהרות הראל- 3 דקות. הכביש פתוח והתנועה זורמת. ממשיכים הלאה.
‏המשך נסיעה כביש ירושלים-ת"א, אחרי גמר העבודות. מנהרות הראל-שער הגיא- 8 דקות נוספות. ממשיכים הלאה.
‏נסיעת בכורה כביש י-ם-ת"א, סיכום. סחרוב- ענבה= 20 דקות. ענבה- לה גארדיה= 15 דקות (וייז). סה"כ 35 דקות. נסיעה טובה.

מקור: [URL]http://rotter.net/forum/scoops1/406672.shtml[/URL]

בדקתי בוויז, בשעה 3:30 נסיעה מטרפמיאדת היציאה מהעיר למחלף קיבוץ גלויות (שם מתחיל תחום ת"א) - 33 דקות
העבודות לא הסתיימו
נכון, הנתיב השלישי מכיוון ירושלים נפתח ועל פניו הפקקים הגדולים נעלמו (מן הסתם באופן זמני), עוד יש מספיק עבודות לעשות והכי חשוב להוסיף שכבת אספלט ולצבוע את הכביש באופן ברור.
כרגע סימנים לבנים ישנים נצבעו בשחור, קיימים סימנים לבנים חדשים ובשעות אחר הצהרים עם השמש בפנים לא ניתן לזהות בינהם.
יש עוד מקומות כאלה לאורך הכביש.
&nbsp
 

Yarenn

New member
להעביר את קריית הלאוֹם לספארי

שר התחבורה ישראל כץ מעדכן על נסיעת הבכורה בכביש י-ם ת''א
שר התחבורה ישראל כץ בטוויטר:
‏18:00. נסיעת בכורה י-ם-ת"א, אחרי גמר העבודות. סחרוב- גשר מוצא - מנהרות הראל- 3 דקות. הכביש פתוח והתנועה זורמת. ממשיכים הלאה.
‏המשך נסיעה כביש ירושלים-ת"א, אחרי גמר העבודות. מנהרות הראל-שער הגיא- 8 דקות נוספות. ממשיכים הלאה.
‏נסיעת בכורה כביש י-ם-ת"א, סיכום. סחרוב- ענבה= 20 דקות. ענבה- לה גארדיה= 15 דקות (וייז). סה"כ 35 דקות. נסיעה טובה.

מקור: [URL]http://rotter.net/forum/scoops1/406672.shtml[/URL]

בדקתי בוויז, בשעה 3:30 נסיעה מטרפמיאדת היציאה מהעיר למחלף קיבוץ גלויות (שם מתחיל תחום ת"א) - 33 דקות
להעביר את קריית הלאוֹם לספארי
להעביר את הבירה לתל אביב (רבתי). מה יש לנסוֹע לירוּשלים, מה יש שם.
 

zvir1

New member
מישהו חושב היום לנסוע מתל אביב לחיפה באוטובוס?

להעביר את קריית הלאוֹם לספארי
להעביר את הבירה לתל אביב (רבתי). מה יש לנסוֹע לירוּשלים, מה יש שם.
מישהו חושב היום לנסוע מתל אביב לחיפה באוטובוס?
אז תרגיעו. הרכבת תכניס קיבולת בסדרי גודל יותר ממה שיש היום, כולל החיבור הישיר לנתב,ג מירושלים. עדיין קוי החרדים מב"ב ואשדוד ימשיכו אבל המסה הגדולה של היוממים לירושלים תשתנה .
 

Yarenn

New member
עדיין צריך להעביר את הבירה לתל אביב

מישהו חושב היום לנסוע מתל אביב לחיפה באוטובוס?
אז תרגיעו. הרכבת תכניס קיבולת בסדרי גודל יותר ממה שיש היום, כולל החיבור הישיר לנתב,ג מירושלים. עדיין קוי החרדים מב"ב ואשדוד ימשיכו אבל המסה הגדולה של היוממים לירושלים תשתנה .
עדיין צריך להעביר את הבירה לתל אביב
 

matrix200200

Active member
זה באמת יהיה מעניין לראות

מישהו חושב היום לנסוע מתל אביב לחיפה באוטובוס?
אז תרגיעו. הרכבת תכניס קיבולת בסדרי גודל יותר ממה שיש היום, כולל החיבור הישיר לנתב,ג מירושלים. עדיין קוי החרדים מב"ב ואשדוד ימשיכו אבל המסה הגדולה של היוממים לירושלים תשתנה .
זה באמת יהיה מעניין לראות
מה יהיה אחרי פתיחת הקו המהיר.
ועוד יותר מעניין, איך הרק"ל ואמצעי תחבורה ציבורית אחרים יתמודדו עם עלייה הדרמטית בנוסעים.
עוד דבר שאמור להשפיע (אבל ייקח יותר זמן) זה מעבר משרדי הממשלה לקיריה החדשה בכניסה לעיר.
זה יעשה את השימוש ברכבת לעוד יותר אטרקטיבי להרבה מאוד עובדי המשרדים הממשלתיים השונים שגם אחרי פתיחת הקו המהיר אולי יעדיפו את רכבם הפרטי בגלל הצורך בנסיעת המשך.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הרבה אנשים, ולראיה, האוטובוסים בקו ת"א-חיפה לא ריקים...

מישהו חושב היום לנסוע מתל אביב לחיפה באוטובוס?
אז תרגיעו. הרכבת תכניס קיבולת בסדרי גודל יותר ממה שיש היום, כולל החיבור הישיר לנתב,ג מירושלים. עדיין קוי החרדים מב"ב ואשדוד ימשיכו אבל המסה הגדולה של היוממים לירושלים תשתנה .
הרבה אנשים, ולראיה, האוטובוסים בקו ת"א-חיפה לא ריקים...
 
מצד שני, לראיה, יש 14 נסיעות יומיות בכיוון מת"א ו-17 מחיפה

הרבה אנשים, ולראיה, האוטובוסים בקו ת"א-חיפה לא ריקים...
מצד שני, לראיה, יש 14 נסיעות יומיות בכיוון מת"א ו-17 מחיפה
האוטובוסים לא ריקים, אבל השאלה כמה מתוכם נוסעים מחיפה לת"א או להיפך ולא מ/ל תחנת ביניים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מיסיוני רק בודדים יורדים/עולים באמצע

מצד שני, לראיה, יש 14 נסיעות יומיות בכיוון מת"א ו-17 מחיפה
האוטובוסים לא ריקים, אבל השאלה כמה מתוכם נוסעים מחיפה לת"א או להיפך ולא מ/ל תחנת ביניים.
מיסיוני רק בודדים יורדים/עולים באמצע
כמובן, השאלה גם באיזה "אמצע" מדובר. אחת הסיבות העיקריות שנסעתי באוטובוס מחיפה לת"א הייתה כדי להגיע לסמינר לוינסקי (בצפון ת"א). האוטובוס עוצר בכביש 2 ממש לפני המתחם (דקה הליכה לכניסה) ולעומת זאת ברכבת נדרש עוד אוטובוס עירוני שגוזל זמן ומסרבל את הנסיעה. פעמים אחרות ירדתי בנקודות אחרות בדרך בתוך העיר (לתחנה המרכזית עצמה לא הגעתי שנים, אין לי מה לחפש בה).
 

matrix200200

Active member
לא יודע בדיוק מה המסלול, אבל נראה לי הגיוני שאלה

הרבה אנשים, ולראיה, האוטובוסים בקו ת"א-חיפה לא ריקים...
לא יודע בדיוק מה המסלול, אבל נראה לי הגיוני שאלה
שגרים קרוב לתחנות האוטובוסים האלה, יעדיפו את האוטובוס על פני הרכבת, כי זה אולי חוסך להם החלפה.
חוץ מזה גם כמות האנשים עלתה ולמרות קיום הרכבת יש פשוט קהל יותר גדול שצריך להגיע מתל אביב לחיפה, או הפוך.
ההשוואה הוגנת צריכה לקחת את זה בחשבון.
למשל כמה אנשים עלו בעבר בתחנות שנמצאות במרחק הליכה מתחנות הרכבת לפני שהיתה רכבת לחיפה וכמה עולים היום.
בכל אופן המדד האמיתי והמעניין זה כמה באחוזים מאנשים שעושים נסיעה כזאת לוקחים אוטובוס וכמה רכבת (וכמה לוקחים את רכבם הפרטי).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מה זה משנה? הגבתי למי ששאל אם יש מי שחושב לנסוע באוטובוס

לא יודע בדיוק מה המסלול, אבל נראה לי הגיוני שאלה
שגרים קרוב לתחנות האוטובוסים האלה, יעדיפו את האוטובוס על פני הרכבת, כי זה אולי חוסך להם החלפה.
חוץ מזה גם כמות האנשים עלתה ולמרות קיום הרכבת יש פשוט קהל יותר גדול שצריך להגיע מתל אביב לחיפה, או הפוך.
ההשוואה הוגנת צריכה לקחת את זה בחשבון.
למשל כמה אנשים עלו בעבר בתחנות שנמצאות במרחק הליכה מתחנות הרכבת לפני שהיתה רכבת לחיפה וכמה עולים היום.
בכל אופן המדד האמיתי והמעניין זה כמה באחוזים מאנשים שעושים נסיעה כזאת לוקחים אוטובוס וכמה רכבת (וכמה לוקחים את רכבם הפרטי).
מה זה משנה? הגבתי למי ששאל אם יש מי שחושב לנסוע באוטובוס
בקו ת"א-חיפה, והתשובה חיובית. לא ניסיתי להשוות לרכבת; אין לי ספק שכמות הנוסעים היומית ברכבת גדולה משמעותית.
 

matrix200200

Active member
הגבתי לzvir1

מה זה משנה? הגבתי למי ששאל אם יש מי שחושב לנסוע באוטובוס
בקו ת"א-חיפה, והתשובה חיובית. לא ניסיתי להשוות לרכבת; אין לי ספק שכמות הנוסעים היומית ברכבת גדולה משמעותית.
הגבתי לzvir1
מצטער, כנראה שרשרתי למקום לא נכון
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה