שר התחבורה כץ שואף להיות שר אוצר ולטפל בנושא הדיור
השר המכונה "הבולדוזר" קידם בהחלט פרויקטים רבים, שיפוץ כמה תחנות מרכזיות, קוי רכבת שהיו תקועים
החלו לצאת לפועל, עוקף קריות, רפורמות שונות, תחילת הקמת שדה תעופה בינלאומי שני באילת והחלטה על שלישי
רק לפני מספר חודשים, שיקום ברמת דוד בצפון.
מצד שני כבר שנה אין פיקוח מטעם משרד התחבורה על התחבורה הציבורית בגלל מכרזולוגיה, ומצב קוי
האוטובוס בערים הגדולות לא משביע רצון ומונע מעבר מרכב פרטי לתח"צ.
למרות סבסוד הממשלה מחירי כרטיסי הנסיעה המשיכו לעלות, ובלאגן בין הפרטות הקוים למספר רב של חברות
המשיך לשלוט עם תעריפים שונים, תזוזת קוים ואזורים רבים מדי שעדיין יש אליהם אוטובוס רק פעם בכמה שעות
מה דעתכם האם צפויים עיכובים והאטה או אפילו עצירה של פרויקטים שהתקדמו יפה בשנים האחרונות
בממשלה הבאה?
השר המכונה "הבולדוזר" קידם בהחלט פרויקטים רבים, שיפוץ כמה תחנות מרכזיות, קוי רכבת שהיו תקועים
החלו לצאת לפועל, עוקף קריות, רפורמות שונות, תחילת הקמת שדה תעופה בינלאומי שני באילת והחלטה על שלישי
רק לפני מספר חודשים, שיקום ברמת דוד בצפון.
מצד שני כבר שנה אין פיקוח מטעם משרד התחבורה על התחבורה הציבורית בגלל מכרזולוגיה, ומצב קוי
האוטובוס בערים הגדולות לא משביע רצון ומונע מעבר מרכב פרטי לתח"צ.
למרות סבסוד הממשלה מחירי כרטיסי הנסיעה המשיכו לעלות, ובלאגן בין הפרטות הקוים למספר רב של חברות
המשיך לשלוט עם תעריפים שונים, תזוזת קוים ואזורים רבים מדי שעדיין יש אליהם אוטובוס רק פעם בכמה שעות
מה דעתכם האם צפויים עיכובים והאטה או אפילו עצירה של פרויקטים שהתקדמו יפה בשנים האחרונות
בממשלה הבאה?