ששששששששששש

ששששששששששש אלון בנושא : תכונות שירשתי מאימא או אבא ?

1) מראה חיצוני
2) חוכמה
3) העדפות באוכל
4) חברותי או מופנם
5) לארג' או קמצן
6) קריירה
7) צנוע או שחצן
8) גבוה או נמוך
9)ספורטיבי או עצלן
10) קפה או תה
 
את רוב חיי העברתי בנסיון מלהמנע מלהיות דומה להורי תמיד אמרתי לעצמי שאני אהיה אחרת ככה שהשאלון הזה מוזר לי
 

ע מיש

New member
מרק טוין אמר שכשהו אה יה בן עשרים אבא שלו היה אידיוט ועכשיו כשהוא כבר בן ארבעים הוא רואה כמה אבא שלו החכים במשך הזמן
 

shamrockh

New member
בחיאת? מה אתה אומר? מי אמר שבית המקדש לא הוזכר בקוראן?
سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ البَصِيرُ وَآتَيْنَا مُوسَى الْكِتَابَ وَجَعَلْنَاهُ هُدًى لِّبَنِي إِسْرَائِيلَ أَلاَّ تَتَّخِذُواْ مِن دُونِي وَكِيلاً ذُرِّيَّةَ مَنْ حَمَلْنَا مَعَ نُوحٍ إِنَّهُ كَانَ عَبْدًا شَكُورًا وَقَضَيْنَا إِلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ فِي الْكِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِي الأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيرًا فَإِذَا جَاء وَعْدُ أُولاهُمَا بَعَثْنَا عَلَيْكُمْ عِبَادًا لَّنَا أُوْلِي بَأْسٍ شَدِيدٍ فَجَاسُواْ خِلاَلَ الدِّيَارِ وَكَانَ وَعْدًا مَّفْعُولاً ثُمَّ رَدَدْنَا لَكُمُ الْكَرَّةَ عَلَيْهِمْ وَأَمْدَدْنَاكُم بِأَمْوَالٍ وَبَنِينَ وَجَعَلْنَاكُمْ أَكْثَرَ نَفِيرًا
سورة الإسراء
 
בית המקדש הוזכר אתה אומר , ירושלים לא תודה שאתה עוזר לי להפיץ את הבשורה.אתה מוכיח שאני כל הזמן צודק

בית המקדש היה שלנו היהודים, נמצא מתחת למיסגד בהר הבית.
ואנחנו היינו כבר אז עם תרבותי גאה מפותח ורציני.
באותו זמן היו אבותיכם עדין במקום רחוק מכאן,
עובדי אלילים המקריבים את בניהם למולך.
האם אתה יודע מה זה הקרבת בנים למולך

.
 

Proud Muslim

New member
الصعوبة هي بتعريف مصطلح "بيت المقدس"... ما بعرفوا (او بعرفوا بس بستهبلوا) انو بالعربية معانيها القدس الشريف او أولى القبلتين...
وعن ذكر الاقصى بالسورةً بقلك مش المقصود بالأقصى كمسجد الأقصى بحد ذاتو انما المقصد هو "بالمسجد البعيد جداً" وأنا بفكر يعني أي مسجد ابعد منو عن المسجد النبوي والحرام
المسجد اللي حد بيتي مثلا؟؟؟؟؟؟ :p
 
ארץ ישראל שייכת ליהודים כתוב בקוראן ירושלים לא מוזכרת בקוראן.
בתנך שלנו מוזכרת ירושלים 667 פעם.
הנביא מוחמד עליו השלום הסיר קדושה מירושלים במפורש בכוונת מכוון.
מוחמד קבע ירושלים אינה קדושה לאיסלם
רק מכה קדושה לאיסלם

http://www.deot.co.il/חברה_פוליטיקה_וכלכלה/Entry_62/ארץ_ישראל_ליהודים_בקוראן.html
 

ע מיש

New member
ירושלים לא נזכרת כלל בתורה שהיא הספר המקביל לקוראן.
הערים הקדושות שהוזכרו בחמשת חומשי תורה הן שכם ובית אל בלבד.
 

ע מיש

New member
התורה היא תורה והתנך הוא תנך ואין שום סיבה לערבב ביניהם אלא אם אתה רוצה לשקר ולהטעות.
ולכן גם שם הספר הוא "תורה, נביאים, כתובים"

את מגילת התורה קוראים כל שבת בבית הכנסת והערים שקודשו בידי יעקב הן שכם ובית אל שבהם הוא בנה מקדשים.

אין בכך כמובן להכחיש את העובדה שירושלים היתה עיר המקדש ושהיתה קדושה לדת היהודית מאות רבות של שנים לפני שהאיסלם עלה על המפה ושירושלים לא מוזכרת גם בקוראן..
 
אתה בכל התגובות שלך מערבב עושה סלט ירקות מכבסת מילים
אתה עוסק בתפל
ולא מתרכז בעיקר

בטח ירושלים קדושה ליהדות לפני האיסלם אתה צודק תודה

אנחנו ובית המקדש שלנו היינו כאן מקודם
בזמן שאבותיכם היו עובדי אלילים במקום רחוק
המקריבים את בניהם למולך
אתם הובאתם לכאן כעובדי הגירה ממקום רחוק ע"י הכובשים שהיו כאן
הארץ היתה כאן חרבה ושממה לפני שאתם באתם בתור כוח עבודה

הערבים שכן היו כאן ולא הובאו מרחוק
הם בעצם יהודים שהכריחו אותם להתאסלם בכוח.
מחקר גנטי מראה, שבגנים שלכם יש שורשים יהודיים אפילו יותר קרובים ליהדות אשכנז
בגנים שלכם אפילו יש כאלו שהם כוהנים
כל הסיפור של פלסטין הוא בלוף
מקודם הארץ כאן היתה ברובה עזובה
מרק טווין היה כאן וכתב
 

ע מיש

New member
סתם קשקשת לא רלוונטית לנושא הדיון העובדות הן ברורות, ירושלים לא נזכרת בספר הקדוש ביותר למאמינים המוסלמים ובספר הקדוש ביותר למאמינים היהודים.
אצל היהודים ניתנה קדושה לשכם ולבית אל.
קדושת שכם:
לג,יח וַיָּבֹא יַעֲקֹב שָׁלֵם עִיר שְׁכֶם, אֲשֶׁר בְּאֶרֶץ כְּנַעַן, בְּבֹאוֹ, מִפַּדַּן אֲרָם; וַיִּחַן, אֶת-פְּנֵי הָעִיר. לג,יט וַיִּקֶן אֶת-חֶלְקַת הַשָּׂדֶה, אֲשֶׁר נָטָה-שָׁם אָהֳלוֹ, מִיַּד בְּנֵי-חֲמוֹר, אֲבִי שְׁכֶם--בְּמֵאָה, קְשִׂיטָה. לג,כ וַיַּצֶּב-שָׁם, מִזְבֵּחַ; וַיִּקְרָא-לוֹ--אֵל, אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל.
קדושת בית אל:
ח וַיַּשְׁכֵּם יַעֲקֹב בַּבֹּקֶר, וַיִּקַּח אֶת-הָאֶבֶן אֲשֶׁר-שָׂם מְרַאֲשֹׁתָיו, וַיָּשֶׂם אֹתָהּ, מַצֵּבָה; וַיִּצֹק שֶׁמֶן, עַל-רֹאשָׁהּ. יט וַיִּקְרָא אֶת-שֵׁם-הַמָּקוֹם הַהוּא, בֵּית-אֵל; וְאוּלָם לוּז שֵׁם-הָעִיר, לָרִאשֹׁנָה. כ וַיִּדַּר יַעֲקֹב, נֶדֶר לֵאמֹר: אִם-יִהְיֶה אֱלֹהִים עִמָּדִי, וּשְׁמָרַנִי בַּדֶּרֶךְ הַזֶּה אֲשֶׁר אָנֹכִי הוֹלֵךְ, וְנָתַן-לִי לֶחֶם לֶאֱכֹל, וּבֶגֶד לִלְבֹּשׁ. כא וְשַׁבְתִּי בְשָׁלוֹם, אֶל-בֵּית אָבִי; וְהָיָה יְהוָה לִי, לֵאלֹהִים. כב וְהָאֶבֶן הַזֹּאת, אֲשֶׁר-שַׂמְתִּי מַצֵּבָה--יִהְיֶה, בֵּית אֱלֹהִים; וְכֹל אֲשֶׁר תִּתֶּן-לִי, עַשֵּׂר אֲעַשְּׂרֶנּוּ לָךְ.

אצל המוסלמים אני לא יודע, אולי מכה ומדינה. אני לא ממש מתמצא.
 

ellale

New member
אז ירושלים קדושה ליהודים ולמוסלמים אותו דבר?
 
למעלה