שתולים עונה 1, פרק 39 לצפייה ישירה

  • פותח הנושא Dor2yolit
  • פורסם בתאריך
D

Dor2yolit

Guest
לצפייה ישירה - לחץ כאן !
(בעברית: שתול/בפנים) היא סדרת דרמה טורקית מסוגת אקשן, ששודרה לראשונה 19 בספטמבר 2016 עד לתאריך 19 ביוני 2017.מככבים בה צ'אגאטאי אולוסוי, אראס בולוט אינמלי, צ'טין טקינדור, בנסו סוראל ודמלה קולביי. שני השחקנים הראשיים צ'אגאטאי אולוסוי, ואראס בולוט אינמלי קיבלו ביקורות ופידבקים חיוביים על משחקם.את הסדרה ביים אולוץ' ביירקטאר.
הסדרה עוקבת אחרי סיפורם של שני אחים, סארפ (צ'אגאטאי אולוסוי), ואומוט (אראס בולוט אינמלי), אשר הופרדו בילדותם, ובסופו של דבר שניהם גדלים לצדדים שונים של החוק.

אביהם של אומוט וסארפ, מטין, עובד כרוצח שכיר באחד ממנהיגי המאפיה החזקים ביותר ברחבי איסטנבול, ג'לאל דומאן (צ'טין טקינדור). כאשר מטין נאסר, ג'לאל חוטף את ילדו הקטן של מטין בן השלוש אומוט כדי לוודא שמטין לא יבגוד וילשין עליו אל המשטרה. סארפ ואמו פוסון (ניהאל קולדס) אף פעם לא גילו את האמת מאחורי ההיעלמות של אומוט, כאשר מטין מת בבית הכלא מבלי לגלות להם שום דבר. שניהם חושבים שאומוט מת אחרי שהמטה המרכזי ללוחמה בפשע מאורגן מביאה להם את חולצתו של אומוט המלאה בדם, וסארפ גדל ומאשים את עצמו למה שקרה לאחיו ונרדף ללא הפסקה בגלל אובדנו.

שנים עברו, סארפ הורחק מאקדמיית לשיטור שבוע לפני סיום שנת לימודיו על ידי מפקדו, יוסוף קאיה (מוסטפא אוגרולו). בטקס הסיום לשנת לימודיו, הוא תוקף את יוסוף בנשק חם ונשלח למאסר עולם לשנה שלמה. לאחר מכן נחשף כי סארפ ויוסוף תכננו הכל על מנת שסארפ יסתנן לתוך כנופייתו של ג'לאל כשוטר סמוי כדי לעזור למשטרה לעצור אותו. סארפ נחוש אפילו יותר כדי לחסל את ג'לאל אחרי שמגלה שהוא עומד מאחורי ההיעלמותו של אחיו אומוט. הדברים מקבלים תפנית בלתי צפויה כאשר סארפ מוצא את עצמו מתאהב במלק יילדיז (בנסו סוראל), בתו המאומצת ועורכת דינו של ג'לאל, אשר לא יודע שהם קרובים אחד לשני, בנוסף היא חברתו הקרובה ביותר של אחיו אומוט.

אומוט, שינה את שמו למרט קאראדג, אשר לא זוכר דבר על משפחתו, ועל כן נאמן רק לג'לאל, כאשר מאמין שהציל אותו ואת מלק מהתעללות שהם נאלצו לסבול ברחובות. בעזרתו של ג'לאל מרט נהפך לשוטר יחד עם קבוצתו של יוסוף, כאשר מרגל (חפרפרת) בהוראות ג'לאל. אחרי שמרט מתאהב באיילם איידין (דמלה קולבוי), חברת הילדות של סארפ, נאמנותו לג'לאל נבחנת שוב ושוב עד כדי כך שהוא מתחיל להתלבט במעשיו. דברים נהיו מסובכים יותר, כאשר בין מרט לפוסון מתפתח מערכת יחסים קרובה ועמוקה מבלי לדעת שהיא אמו הביולוגית, ויריבות קשה עם סארפ, לא מודעים שהם משפחתו האמיתית.[3]
 
למעלה