"שתיקת הים" זה לא של יהודית נכון?

../images/Emo13.gifדווקא כן שלה

ואם אפשר להוסיף, אחד האהובים עליי שתיקת הים אתה תלך ולא תגיע לעולם שתיקת הים הצוללים חזרו ריקם אל קו החוף שבות ספינות מנוצחות ואור השמש בגבן אני ושנות האור ומחשבות הים לבסוף ננוח ופנינו עשב ים
 
חשוב מאוד להוסיף שאת השיר כתב חיים

גורי לשיר הזה יש שני לחנים, האחד של נחום היימן והשני, והמוצלח יותר לדעתי, של יהודית שלנו
סתם לידיעה. כשמצטטים שיר, יש להוסיף את הקרדיטים שלו לפחות!
 

0mroosh

New member
זכויות יוצרים וכד', ../images/Emo9.gif

בעקרון, העלאת שירים, ללא ציון היוצרים, אסורה על שרתי תפוז.
 

נון כפו

New member
אם אתה כל כך אוהב שיר. לא היית רוצה

לציין את מי שאחראים עליו. ואם אתה כתבת שיר לא היית רוצה שכשמזכירים את השיר, יזכירו אותך. זה לא רק חוק. זה גם מוסרי, הכרת תודה למי שבעבודתם נותנים לך הרגשה טובה.
 

YulaShpil

New member
יש לי הצעה לגבי זה

כפי שנהוג בפורומוזיקה עברית ישנה וחדשה: אסור לכתוב מלות שירים ככה סתם בהודעה, אלא יש לשים קישור לשיר, נניח משירונט, באופן הבא: למשל: שתיקת הים. איך עושים את זה, אתם ודאי שואלים? פשוט: ניגשים ומוצאים את השיר המבוקש באתר שירונט, פותחים אותו, קליק ימני על החלון, וניגשים לפתוח את ה-properties שלו. מהמאפיינים הנ"ל מעתיקים את כל שורת הכתובת (URL), ושמים כקישור כאן. כך אין בעיה של זכויות יוצרים, כי יוצרים שלא מעוניינים לפרסם את מילות שיריהם באינטרנט (כמו נעמי שמר), לא יפרסמו שיריהם שם. ואם חסר שם שיר, ניתן לשלוח להם אותו (אם יודעים את המלים, כמובן), והוא יתווסף.
 
../images/Emo45.gif אני בעד.

ואם מישהו ממש ממש חושב שזה חיוני לרשום פה. אז קרדיט מלא! ציטוט מלא! ולא - ימחק
 

PianoGirl20

New member
טיפשונת שכמותי...../images/Emo3.gif

הסתכלתי עכשיו בשירונת בשיר 'געגוע' של יהודית, כי הייתה לי הרגשה שלא ממש כתבתי את המילים הנכונות, וראיתי שההרגשה שלי אכן הייתה נכונה... אז הנה, גם אני עוד אחת מאלה ששומעים דברים אחרים בשירים... (למרות שלא הייתי רחוקה)... והנה המילים המקוריות: "איך טלפון אחד קטן מעורר שוב געגוע איך מתוך הסדק (לא סלע...) מבעבע תעתוע בדיוק שחשבתי ששכחתי ואיך שנגמלתי - התמכרתי...(ואם כבר, אז נמשיך את השיר) כמו ארנב באור נלכדתי טפשונת שכמותי אני שנשבעתי לשמור לי אמונים איך לא ידעתי לא ליפול על הפנים על הפנים" ואם כבר, אז אולי נעשה גם פרשנות לשיר?... (אני משלימה עכשיו בגרות בספרות, אז זה כבר בא לי טבעי..:p) השיר, מין הסתם, מדבר על טלפון שהנמענת מקבלת מאהוב מהעבר והטלפון הקטן הזה מעלה את כל הזכרונות מהקשר ומציף אותה ברגשות. בדיוק כשהיא חשבה שהיא התגברה עליו ושכחה ממנו ובעצם נגמלה ממנו, היא שוב פעם נזכרת בו וזה הכל חוזר אליה. כמובן שהיא נשבעה לעצמה שהיא תיהיה חזקה ולא תיתן לעצמה ככה 'ליפול על הפנים', אבל היא לא החזיקה מעמד. וזהו...(רלוונטי לכל אלה שחוו פרידה ומתישהו קיבלו את הטלפון הזה שהחזיר הכל...).
 

sharabigfan

New member
מאז שחטפתי שוק...

שהשיר "ילדות נשכחת" זה לא של יהודית אז כאן הייתי כמעט בטוחה את אותו דבר...שיר מאוד שקט ומרגיע...יהודית פשוט מקסימה. יום מאושר לכם
 
למעלה