שתי דמויות מאנימציה קצרה שהכנתי .

האמת?

אני לא אהבתי... אני חושב שזה מהרבה מאד סיבות, אבל הדבר שלדעתי משותף לכולן הוא שאתה ממהר לאנשהו בלי ידע בסיסי. בשביל לעשות משהו עם סטייל, צריך לדעת מה זה סטייל, מה מגדיר סטייל, איפה עובר הגבול שאחריו זה יותר מדי או מעט מדי סטייל. כמו כן אם מדובר בדמויות, אתה צריך לדעת אנטומיה מ-א' עד ת', אחרת אתה לא יודע איפה להתחיל בכלל לפתח את העיצוב של הדמות. בכלל, עיצוב דמויות זה מקצוע לכשעצמו, וזה דבר שלוקח המון זמן ללמוד ולפתח. אני לפעמים מעצב דמויות בשביל הכיף, ואז מגיע נאור קן-דרור, (חבר טוב וגם co-worker) ומוכיח לי כמה מעט אני יודע. לגבי התמונות עצמן - אני לא מבין למה בחרת להראות את הדמויות באופן כל כך משעמם ובפוזה כל כך מוזרה. אני הייתי מראה פריים מתוך האנימציה... מאד מעניין אותי לראות Wireframe, סקיצות של הדמויות, ובעיקר תמונה של הדמויות בתוך האנימציה. מתנצל אם אני נשמע בוטה או משהו.
 

3Dead

New member
כן שמתי לב לזה .....

לשמחתי זה לא מפריע לאנימציה ..... (יש בעיות שהמצלה פותרת .... )
 

CaptainNellson

New member
הערות על היציבה

תראה, לדעתי יש בעיתיות מסויימת בפוזה שלו(אפילו אם זאת פוזת מוצא, והוא יזוז ממנה). הוא מטה את המשקל שלו אחורה, ומרים את הידיים ,זה נראה כמו עמידה אופיינית של סטיב ארקל, או עמידה חסרת ביטחון (כמו בפוזה A בקשקוש שצרפתי). אם אתה רוצה שהוא יהיה דמות הגנב הטיפש והדביל, אז זאת פוזה טובה, אבל אולי כדאי שבאמת תקצין אותה ותעשה אותה יותר בולטת ומצחיקה (שוב, כמו בקשקוש ההוא שעשיתי). אם זה לא מה שאתה מחפש, ואתה רוצה גנב מגניב ומתוחכם, הייתי מציע להשתמש במגוון אחר של פוזות. נסה לעשות אותו יותר חמקמק וזהיר, תמיד קצת כפוף, תמיד שולט על איפה כל איבר בגוף שלו נמצא שלא יגע בשום דבר מיותר. כמו בציור B לגבי השוטר, מבחינת עמידה ומשקל הוא בסדר, ניטרלי יחסית, אבל באנימציה אפשר לשחק איתו.
 

3Dead

New member
העניין הוא שהכנתי קודם את ...

האנימציה (מוזר אני יודע .... ) ואחר כך את המודלים ע"פ התנוחה הטיבעית של ה RIG בו השתמשתי.... והגנב דיי טיפש ככה שזה מתאים ... :)
 
למעלה