שתי שאלות על פנס צלילה ובונוס

dimab

Member
שתי שאלות על פנס צלילה ובונוס


שלום לכולם.
יש לי מזה די הרבה שנים פנס זול ונהדר שנרכש בזמנו בדיל אקסטרים - דגם SSC-P7-900lm. בחמשו"ש האחרון ירדתי אתו כהרגלי לשתי צלילות לילה, וגיליתי להפתעתי הרבה שלא ניתן לכבותו בצורה הרגילה, אלא על ידי הוצאת סוללות בלבד. המפסק המגנטי הטבעתי שלו מדליק אותו ומעביר בהירות בין שלושת המצבים האפשריים בצורה תקינה לחלוטין, אך לא מכבה אותו בסוף. זה לא הפריע לי כמובן לצלול, אבל כן קצת הפריע לצלם - כשרציתי לכבותו על מנת לא להבהיל חיות ישנוניות. האם מישהוא נתקל במצב מוזר זה ויודע איך לתקנו?
והשאלה השניה: במידה ולא ניתן לתקן, הדחף הראשון שלי לקנות עוד אחד בדיוק כזה (עולה כ-80 ש"ח באותו האתר), אך אולי בשנים שעברו מאז רכישתו יצא דגם יותר מומלץ? אשמח להתעדכן מחברי הפורום הנכבדים.
ועכשיו לבונוס: איזה קול עושה חשופית?

 

יוסאי

New member
זה לא נגמר עד שאתה עובר הלאה


הכל רץ מהר
הבונוס מעולה לי עדיין לא יצא לראות כזאת.

השאלה שלך לגבי הפנס לא קלה אבל אם אתה במסלול חסכנות נסה לפרק ולשחק קצת במיקום המגנט אולי עם טיפת מזל יעבוד לך וזה מניסיון.
גם לי יש פנס כמו שלך עדיין עובד אבל ככל שעובר הזמן אני ופחות פחות צריך אותו ומשתמש יותר בפנס תאורת הווידאו שלי שנותן תאורה במצבים רחבה, ממוקדת ואדומה. הבעיה העיקרית הפנסים מהסוג הזה יקרים משמעותית אבל אם אתה מצלם לדעתי שווה להשקיע ולהתחדש בפנס לד לתאורת ווידאו ממוקם על גבי המגש או המארז במקום הפנס ה"קלאסי" הישן.
 

dimab

Member
יש לי פנס פוקוס מעולה עם אדום וסנכרון לפלאש - מותקן..

...על המצלמה. אבל הוא לא חזק כמו זה שהתקלקל, כך שאני מעדיף את שניהם גם יחד: מוד חיפוש מרחוק עם החזק, וכשכבר מצאתי משהוא, מוד התקרבות וצילום עם הפוקוס בלבד - זה למה אני רוצה את האפשרות לכבות את החזק לגמרי מדי פעם, כי אפילו במצב החלש שלו הוא מפחיד חלק מהחיות.
לגבי לפרק, ניסיתי, אבל החיבור שלו באזור הטבעת מרגיש מודבק, ופחדתי לשבור.
 
למעלה