שתי תחנות מרכזיות גדולות ייבנו לכבוד המטרו

toto9

Active member
קינגס קרוס בגלילות: שתי תחנות מרכזיות גדולות ייבנו לכבוד המטרו

מדובר בתחנות צומת חולון וגלילות, הן לא בדיוק לכבוד המטרו.

צומת חולון תחליף את התחנה המרכזית, והמטרה היא פשוט להוציא אותה ממיקומה הנוכחי,
ואולי גם לאפשר איזשהו פיתוח בסביבתה.

תחנת גלילות קשורה לפרוייקט מסילה 5 ו-6 באיילון והיא תהווה שער צפוני.
בעבר, תחנת הרצליה הייתה אמורה להיות השער הצפוני
אך מכיוון שלא הייתה אפשרות לחבר אליה קווי מטרו העבירו את השרביט לגלילות.
 

GoldenEyes

Well-known member
קינגס קרוס בגלילות: שתי תחנות מרכזיות גדולות ייבנו לכבוד המטרו

מדובר בתחנות צומת חולון וגלילות, הן לא בדיוק לכבוד המטרו.

צומת חולון תחליף את התחנה המרכזית, והמטרה היא פשוט להוציא אותה ממיקומה הנוכחי,
ואולי גם לאפשר איזשהו פיתוח בסביבתה.

תחנת גלילות קשורה לפרוייקט מסילה 5 ו-6 באיילון והיא תהווה שער צפוני.
בעבר, תחנת הרצליה הייתה אמורה להיות השער הצפוני
אך מכיוון שלא הייתה אפשרות לחבר אליה קווי מטרו העבירו את השרביט לגלילות.
אחד המשתתפים החולונים שלנו , מתנגד נמרצות לתחנה מרכזית בצומת חולון
 

Ccyclist

Well-known member
קינגס קרוס בגלילות: שתי תחנות מרכזיות גדולות ייבנו לכבוד המטרו

מדובר בתחנות צומת חולון וגלילות, הן לא בדיוק לכבוד המטרו.

צומת חולון תחליף את התחנה המרכזית, והמטרה היא פשוט להוציא אותה ממיקומה הנוכחי,
ואולי גם לאפשר איזשהו פיתוח בסביבתה.

תחנת גלילות קשורה לפרוייקט מסילה 5 ו-6 באיילון והיא תהווה שער צפוני.
בעבר, תחנת הרצליה הייתה אמורה להיות השער הצפוני
אך מכיוון שלא הייתה אפשרות לחבר אליה קווי מטרו העבירו את השרביט לגלילות.

הכתבה הופיעה בפורום בעבר. מה שיהיה בגלילות הוא הרבה יותר סטראטפורד, פינסברי פארק, קלאפהאם ג'אנקשן או ווילסדן ג'אנקשן מאשר קינג'ס קרוס. קינג'ס קרוס היא תחנה על גבול מרכז העיר, 2.5 ק"מ מנקודת המדידה המסורתית של לונדון בכל שילוט הדרכים - צ'ארינג קרוס. ככזו היא מקבילה לתל אביב מרכז סבידור אלפיים דרקוני ארלוזרוב ביחס לגן לונדון.

תחנת כניסה משנית בטבעת השניה (גלילות אינה שפיים שממש בשולי המטרופולין) היא אלמנט חשוב ובעל מאפיינים משלו ועדיף להשוות מודל בר השוואה לפחות בתחום המעבר בין רשת הרכבות הארצית לעירונית. תפקידן של התחנות שמניתי הוא כשער כניסה משני למי שיעדו בפרברים או בטבעת שסביב מרכז העיר ואינו צריך להגיע למרכז העיר עצמה. אם אחד ממשתמשי הפורום היה מבקש ממני הכוונה ללונדון לעולם לא הייתי אומר לו לרדת באף אחת מהתחנות שמניתי אם יעדו במרכז העיר. לנתב תחנת אוטובוסים בינעירונית למקום בטבעת השניה זו פגיעה בנוסעים במערכת הבינעירונית ממקומות שאין בהם רכבת. בכל התחנות שמניתי יש קווי אוטובוס מקומיים ואף מסופי אוטובוס מקומיים. מערך האוטובוסים הבינעירוניים ללונדון מתנקז לתחנת Victoria Coach Station שנמצאת טיפה מעל 2 ק"מ מצ'ארינג קרוס.

גלילות היא מוקד מצויין לאוטובוסים מקומיים של ערי השרון ואולי גם נתניה שיעדם אינו בתל אביב, אבל לא הייתי זורק שם נוסעים מעפולה כפי שלא הייתי זורק אותם בצומת רעננה. כנ"ל צומת חולון שטובה לקווים הפנימיים של אזור בת ים, חולון ורשל"צ.
 
נערך לאחרונה ב:

Bus Nerd

Active member
זו כתבה משנה שעברה, הנושא כבר נדון בפורום כמה פעמים
 

Bus Nerd

Active member
בסדר לא ראיתי, והכתבה מלפני עשרה ימים.
עשרה ימים? התאריך על הכתבה הוא 02.02.2020
זה לפני 11 חודשים, לא 10 ימים :)
היום ה13.01.2021

(וזה בסדר שלא ראית, בעיקר עם כל הפעמים שהפורום התהפך לגמרי בשנה האחרונה, רק ציינתי עובדה)
 

toto9

Active member
עשרה ימים? התאריך על הכתבה הוא 02.02.2020
זה לפני 11 חודשים, לא 10 ימים :)
היום ה13.01.2021

(וזה בסדר שלא ראית, בעיקר עם כל הפעמים שהפורום התהפך לגמרי בשנה האחרונה, רק ציינתי עובדה)
אהה עכשיו אני רואה, השנים מתבלבלות
 
למעלה