המכונית תעצור בעצור, יופי
אבל מה עם מתן זכות הקדימה לרכבים בדרך החוצה את הכביש שלך? כלומר, כבר היום יש תאונות של נהגים שאכן עצרו בעצור אך מיד המשיכו מבלי לתת זכות קדימה. וזה ממש קשקוש מקושקש להגיד שמכונית בדי נהג במהירות מעל 30 קמ"ש לא בנויה לכך מבלי להפר בטיחות המשתמשים בדרך. אתה יודע כמה מכוניות כאלו, מעל 30 קמ"ש ונהוגים בדי בשר ודם, יש ביממה ממוצעת בישראל? מעל 1,000,000 (2 מליון רכבים, לא כולם נוסעים כל יום ויש גם כאלו שתקועים בפקק וכד'). כלומר לפחות מליון מכוניות ומשאיות הנוסעות ביום אחד על הרבה מעל 30 קמ"ש. כמה תאונות עם נפגעים יש ביום בישראל? בין 400 ל-1000 תאונות עם נפגעים, החל מכאב ראש קל, שריטות, נקע, שברים ועד מוות. בממוצע הרוג עד שניים ליום. וזה עם 3 מליון הולכי רגל ביום ועוד מליון נהגים הנוהגים במהירות של יותר מ-30 קמ"ש. אם היית רק "רבע צודק" הרי שהיו צריכים להיות כל יום 50 עד 100 הרוגים ועוד מעל 2350 פצועים קשה. בעוד שבפועל יש 1.5 הרוגים בממוצע ועוד 2 עד 4 פצועים קשה, בממוצע !!!