תאונות דרכים - 4 הרוגים בלילה אחד!

מצב
הנושא נעול.
תאונות דרכים - 4 הרוגים בלילה אחד!

תאונות דרכים - 4 הרוגים בלילה אחד!
בס"ד
...
 
הפתרון הוא טכנולוגי

הפתרון הוא טכנולוגי
המכונית פועלת כגוף אוטונומי המופעל בצורה מלאה ע"י הנהג. המכונית לא מודעת למיקומה, לסוג הכביש, לתמרורים - לכלום - ולא יכולה לחפות על טעויות הנהג. כל נער פוחז יכול לקחת את האוטו של אבא (או זה שאבא קנה לו), להרביץ בעיר 150 קמ"ש ולהרוג 20 ילדים. מכונית חכמה יודעת שהיא נמצאת בשטח עירוני ולא מאפשרת נסיעה מעל 60 קמ"ש. מכונית חכמה תעצור בתמרור עצור אם הנהג לא עשה כך. מכונית חכמה תבלום אם ילד (או כל אדם) מנצא על הכביש, או מכשול אחר. על מה מדובר? פרוטוקול תקשורת פשוט בין תמרורים למכונית? ראדאר מגלה מכשול? חשבתם פעם איזה בזבוז זה שבכביש מהיר כל המכוניות נוסעות מקצה אחד לקצה שני אבל הנהגים רק עסוקים בלהזהר זה מזה במקום לעזור זה לזה? חשבתם פעם שזה בזבוז אנרגיה עצום שאף מכונית לא עוזרת בהנעה למכונית אחרת? שכולם צריכים לנהוג? שהנהג צריך במהירות גבוהה לעקוב אחר עיקומי הכביש ולא.... כל היחסים של דרך-נהג-מכונית מעוותים לגמרי וזו התוצאה. כשחשבו בתחילת המאה שהמהירות המותרת לא תהיה יותר מ 30 קמ"ש צדקו. מכונית נהוגה בידי נהג באמת לא בנויה ליותר בלי להפר בטיחות המשתמשים בדרך. למהירויות גבוהות יותר ולתנועה בשטח עירוני דרוש פתרון אחר, מתקדם יותר. זה שיצרני מכוניות יודעות לייצר מנועים גדולים - ורוצות למשוך קונים - אז מה - זה מתאים לנהיגה במסלולי מירוץ אבל לא כפתרון תחבורתי בפני עצמו. על הפתרון להיות מלווה במערכות בטיחות נהיגה ומערכות תקשורת כביש-רכב ורכב-רכב. מליונים נהרגים כל שנה על הכביש. כבר עברנו כמות הרוגים בשווי של כמה מלחמות עולם והעולם - כמנהגו נוהג.
 

aviy99

New member
אתה כותב דברים נכונים אבל לא ישימים

הפתרון הוא טכנולוגי
המכונית פועלת כגוף אוטונומי המופעל בצורה מלאה ע"י הנהג. המכונית לא מודעת למיקומה, לסוג הכביש, לתמרורים - לכלום - ולא יכולה לחפות על טעויות הנהג. כל נער פוחז יכול לקחת את האוטו של אבא (או זה שאבא קנה לו), להרביץ בעיר 150 קמ"ש ולהרוג 20 ילדים. מכונית חכמה יודעת שהיא נמצאת בשטח עירוני ולא מאפשרת נסיעה מעל 60 קמ"ש. מכונית חכמה תעצור בתמרור עצור אם הנהג לא עשה כך. מכונית חכמה תבלום אם ילד (או כל אדם) מנצא על הכביש, או מכשול אחר. על מה מדובר? פרוטוקול תקשורת פשוט בין תמרורים למכונית? ראדאר מגלה מכשול? חשבתם פעם איזה בזבוז זה שבכביש מהיר כל המכוניות נוסעות מקצה אחד לקצה שני אבל הנהגים רק עסוקים בלהזהר זה מזה במקום לעזור זה לזה? חשבתם פעם שזה בזבוז אנרגיה עצום שאף מכונית לא עוזרת בהנעה למכונית אחרת? שכולם צריכים לנהוג? שהנהג צריך במהירות גבוהה לעקוב אחר עיקומי הכביש ולא.... כל היחסים של דרך-נהג-מכונית מעוותים לגמרי וזו התוצאה. כשחשבו בתחילת המאה שהמהירות המותרת לא תהיה יותר מ 30 קמ"ש צדקו. מכונית נהוגה בידי נהג באמת לא בנויה ליותר בלי להפר בטיחות המשתמשים בדרך. למהירויות גבוהות יותר ולתנועה בשטח עירוני דרוש פתרון אחר, מתקדם יותר. זה שיצרני מכוניות יודעות לייצר מנועים גדולים - ורוצות למשוך קונים - אז מה - זה מתאים לנהיגה במסלולי מירוץ אבל לא כפתרון תחבורתי בפני עצמו. על הפתרון להיות מלווה במערכות בטיחות נהיגה ומערכות תקשורת כביש-רכב ורכב-רכב. מליונים נהרגים כל שנה על הכביש. כבר עברנו כמות הרוגים בשווי של כמה מלחמות עולם והעולם - כמנהגו נוהג.
אתה כותב דברים נכונים אבל לא ישימים
לצערי.
 

DannyJJ

New member
תגיד, אתה רציני?

ישימים מאוד
הטכנולוגיה פשוטה. צריך רק החלטה עולמית להפסיק את התאונות.
תגיד, אתה רציני?
הרי צריך שתהיה פרנסה גם לפחחי הרכב! כמה שזה נכון רק שאם זה לא היה נורא נורא עצוב זה יכול היה להיות מצחיק. אבל זה נורא נורא עצוב
ואם לא הבנת את רוח התשובה שלי אז תנסה לקרוא אותה כפי שאני כתבתי אותה עם
בעיניים. כי ברור שהדברים שכתבת נכונים כל כך אבל כפי שכתבו פה לא נראים ישימים ואני לא יכול להסביר למה.
 
מה שאתה מתאר - זו רכבת!

הפתרון הוא טכנולוגי
המכונית פועלת כגוף אוטונומי המופעל בצורה מלאה ע"י הנהג. המכונית לא מודעת למיקומה, לסוג הכביש, לתמרורים - לכלום - ולא יכולה לחפות על טעויות הנהג. כל נער פוחז יכול לקחת את האוטו של אבא (או זה שאבא קנה לו), להרביץ בעיר 150 קמ"ש ולהרוג 20 ילדים. מכונית חכמה יודעת שהיא נמצאת בשטח עירוני ולא מאפשרת נסיעה מעל 60 קמ"ש. מכונית חכמה תעצור בתמרור עצור אם הנהג לא עשה כך. מכונית חכמה תבלום אם ילד (או כל אדם) מנצא על הכביש, או מכשול אחר. על מה מדובר? פרוטוקול תקשורת פשוט בין תמרורים למכונית? ראדאר מגלה מכשול? חשבתם פעם איזה בזבוז זה שבכביש מהיר כל המכוניות נוסעות מקצה אחד לקצה שני אבל הנהגים רק עסוקים בלהזהר זה מזה במקום לעזור זה לזה? חשבתם פעם שזה בזבוז אנרגיה עצום שאף מכונית לא עוזרת בהנעה למכונית אחרת? שכולם צריכים לנהוג? שהנהג צריך במהירות גבוהה לעקוב אחר עיקומי הכביש ולא.... כל היחסים של דרך-נהג-מכונית מעוותים לגמרי וזו התוצאה. כשחשבו בתחילת המאה שהמהירות המותרת לא תהיה יותר מ 30 קמ"ש צדקו. מכונית נהוגה בידי נהג באמת לא בנויה ליותר בלי להפר בטיחות המשתמשים בדרך. למהירויות גבוהות יותר ולתנועה בשטח עירוני דרוש פתרון אחר, מתקדם יותר. זה שיצרני מכוניות יודעות לייצר מנועים גדולים - ורוצות למשוך קונים - אז מה - זה מתאים לנהיגה במסלולי מירוץ אבל לא כפתרון תחבורתי בפני עצמו. על הפתרון להיות מלווה במערכות בטיחות נהיגה ומערכות תקשורת כביש-רכב ורכב-רכב. מליונים נהרגים כל שנה על הכביש. כבר עברנו כמות הרוגים בשווי של כמה מלחמות עולם והעולם - כמנהגו נוהג.
מה שאתה מתאר - זו רכבת!
 
ובכן, הנה כמה ישומים פשוטים:

מה שאתה מתאר - זו רכבת!
ובכן, הנה כמה ישומים פשוטים:
המהירות המקסימלית המותרת בארץ היא 110 קמ"ש. אנא יוגבלו הרכבים המיובאים אלקטרונית ל 140 קמ"ש. הרי לא חוקי ליסוע מהר מזה ! למה להסתכן בפרחחים שטסים על הכביש ומאבדים שליטה? מכוניות משנת יצור מסויימת תהיינה חיבות התקנה כזו לטסט השנתי. עוד דוגמא? מערכת לזיהוי מכשולים: כבר עושים כאלה. יוגדר תקן ישראלי המחייב התקנת מערכת כזו. כמה ילדים כבר נדרסו בנסיעה לאחור או לפנים, לפעמים ע"י הוריהם? בשלב ראשונים חיישנים אחוריים אח"כ גם קדמיים. תאמינו לי יש עוד הרבה דברים שאפשר לעשות אפילו מחר בבוקר!
 
ויבואני הרכב יכולים לקפוץ לי

ובכן, הנה כמה ישומים פשוטים:
המהירות המקסימלית המותרת בארץ היא 110 קמ"ש. אנא יוגבלו הרכבים המיובאים אלקטרונית ל 140 קמ"ש. הרי לא חוקי ליסוע מהר מזה ! למה להסתכן בפרחחים שטסים על הכביש ומאבדים שליטה? מכוניות משנת יצור מסויימת תהיינה חיבות התקנה כזו לטסט השנתי. עוד דוגמא? מערכת לזיהוי מכשולים: כבר עושים כאלה. יוגדר תקן ישראלי המחייב התקנת מערכת כזו. כמה ילדים כבר נדרסו בנסיעה לאחור או לפנים, לפעמים ע"י הוריהם? בשלב ראשונים חיישנים אחוריים אח"כ גם קדמיים. תאמינו לי יש עוד הרבה דברים שאפשר לעשות אפילו מחר בבוקר!
ויבואני הרכב יכולים לקפוץ לי
הם חייבים להתאים את המכוניות שתהיינה בטיחותיות בתנאי הארץ. כל מחפשי האדרנלין והריגושים מרכב מוזמנים להרוג את עצמם במסלול מירוצים סגור עם מכוניות השייכות לאתר עצמו. גם כתבי הרכב, אם יורשה לי, יצטרכו לשים את הדגש בכתבותיהם על תכונות בטיחות של הרכב ופחות על "ביצועים". בכלל, אין טעם ליבא מכוניות עם נפחי מנוע מפלצתיים (מעל 2000) ששותים דלק בכמויות ומזהמים כמעט כמו אוטובוסים. במילים אחרות, על המדינה להתאים את צי הרכב פה למציאות!
 

mucool2

New member
למה להתעסק עם הדגים הקטנים?

ויבואני הרכב יכולים לקפוץ לי
הם חייבים להתאים את המכוניות שתהיינה בטיחותיות בתנאי הארץ. כל מחפשי האדרנלין והריגושים מרכב מוזמנים להרוג את עצמם במסלול מירוצים סגור עם מכוניות השייכות לאתר עצמו. גם כתבי הרכב, אם יורשה לי, יצטרכו לשים את הדגש בכתבותיהם על תכונות בטיחות של הרכב ופחות על "ביצועים". בכלל, אין טעם ליבא מכוניות עם נפחי מנוע מפלצתיים (מעל 2000) ששותים דלק בכמויות ומזהמים כמעט כמו אוטובוסים. במילים אחרות, על המדינה להתאים את צי הרכב פה למציאות!
למה להתעסק עם הדגים הקטנים?
יבואני הרכב של מעצמת-העל ישראל צריכים באמת לדרוש מיצרני הרכב הקיקיוניים לשנות את מערכות השליטה והבקרה במכוניות שהם מייצרים. למה מי הם?
 
לדעתי אתה טועה ומטעה

ויבואני הרכב יכולים לקפוץ לי
הם חייבים להתאים את המכוניות שתהיינה בטיחותיות בתנאי הארץ. כל מחפשי האדרנלין והריגושים מרכב מוזמנים להרוג את עצמם במסלול מירוצים סגור עם מכוניות השייכות לאתר עצמו. גם כתבי הרכב, אם יורשה לי, יצטרכו לשים את הדגש בכתבותיהם על תכונות בטיחות של הרכב ופחות על "ביצועים". בכלל, אין טעם ליבא מכוניות עם נפחי מנוע מפלצתיים (מעל 2000) ששותים דלק בכמויות ומזהמים כמעט כמו אוטובוסים. במילים אחרות, על המדינה להתאים את צי הרכב פה למציאות!
לדעתי אתה טועה ומטעה
ציטוט: בכלל, אין טעם ליבא מכוניות עם נפחי מנוע מפלצתיים (מעל 2000) ששותים דלק בכמויות ומזהמים כמעט כמו אוטובוסים. ואני חושב: שכל הפחיות היפניות עד 2000 CC מתקמטות כמו פחיות קולה ואינן דפנסיביות ולא כל שכן הן מהירות מאוד. ואילו מ3000 והלאה ביחוד אמריקאיות,כבדות איטיות,ולעומת זאת מוגנות. לכן קביעתך מוטלת בספק
 

humpy

New member
לא, זה לא.

מה שאתה מתאר - זו רכבת!
לא, זה לא.
רכבת לא נוסעת לאן ומתי שאתה רוצה, אלא לאן שהיא רוצה ומתי שהיא רוצה. בגלל זה היא לעולם לא תחליף את הרכב הפרטי. יש כבר הצעות לרכבים פרטיים שנשלטים ע"י מערכות מחשב והנהג רק מורה להם לאן לנסוע, אבל זו מהפכה מוחלטת שספק אם תגיע. לא רק בטכנולוגיה של הרכב, גם בתשתיות שמסביב.
 

קובי לו

New member
המכונית תעצור בעצור, יופי

הפתרון הוא טכנולוגי
המכונית פועלת כגוף אוטונומי המופעל בצורה מלאה ע"י הנהג. המכונית לא מודעת למיקומה, לסוג הכביש, לתמרורים - לכלום - ולא יכולה לחפות על טעויות הנהג. כל נער פוחז יכול לקחת את האוטו של אבא (או זה שאבא קנה לו), להרביץ בעיר 150 קמ"ש ולהרוג 20 ילדים. מכונית חכמה יודעת שהיא נמצאת בשטח עירוני ולא מאפשרת נסיעה מעל 60 קמ"ש. מכונית חכמה תעצור בתמרור עצור אם הנהג לא עשה כך. מכונית חכמה תבלום אם ילד (או כל אדם) מנצא על הכביש, או מכשול אחר. על מה מדובר? פרוטוקול תקשורת פשוט בין תמרורים למכונית? ראדאר מגלה מכשול? חשבתם פעם איזה בזבוז זה שבכביש מהיר כל המכוניות נוסעות מקצה אחד לקצה שני אבל הנהגים רק עסוקים בלהזהר זה מזה במקום לעזור זה לזה? חשבתם פעם שזה בזבוז אנרגיה עצום שאף מכונית לא עוזרת בהנעה למכונית אחרת? שכולם צריכים לנהוג? שהנהג צריך במהירות גבוהה לעקוב אחר עיקומי הכביש ולא.... כל היחסים של דרך-נהג-מכונית מעוותים לגמרי וזו התוצאה. כשחשבו בתחילת המאה שהמהירות המותרת לא תהיה יותר מ 30 קמ"ש צדקו. מכונית נהוגה בידי נהג באמת לא בנויה ליותר בלי להפר בטיחות המשתמשים בדרך. למהירויות גבוהות יותר ולתנועה בשטח עירוני דרוש פתרון אחר, מתקדם יותר. זה שיצרני מכוניות יודעות לייצר מנועים גדולים - ורוצות למשוך קונים - אז מה - זה מתאים לנהיגה במסלולי מירוץ אבל לא כפתרון תחבורתי בפני עצמו. על הפתרון להיות מלווה במערכות בטיחות נהיגה ומערכות תקשורת כביש-רכב ורכב-רכב. מליונים נהרגים כל שנה על הכביש. כבר עברנו כמות הרוגים בשווי של כמה מלחמות עולם והעולם - כמנהגו נוהג.
המכונית תעצור בעצור, יופי
אבל מה עם מתן זכות הקדימה לרכבים בדרך החוצה את הכביש שלך? כלומר, כבר היום יש תאונות של נהגים שאכן עצרו בעצור אך מיד המשיכו מבלי לתת זכות קדימה. וזה ממש קשקוש מקושקש להגיד שמכונית בדי נהג במהירות מעל 30 קמ"ש לא בנויה לכך מבלי להפר בטיחות המשתמשים בדרך. אתה יודע כמה מכוניות כאלו, מעל 30 קמ"ש ונהוגים בדי בשר ודם, יש ביממה ממוצעת בישראל? מעל 1,000,000 (2 מליון רכבים, לא כולם נוסעים כל יום ויש גם כאלו שתקועים בפקק וכד'). כלומר לפחות מליון מכוניות ומשאיות הנוסעות ביום אחד על הרבה מעל 30 קמ"ש. כמה תאונות עם נפגעים יש ביום בישראל? בין 400 ל-1000 תאונות עם נפגעים, החל מכאב ראש קל, שריטות, נקע, שברים ועד מוות. בממוצע הרוג עד שניים ליום. וזה עם 3 מליון הולכי רגל ביום ועוד מליון נהגים הנוהגים במהירות של יותר מ-30 קמ"ש. אם היית רק "רבע צודק" הרי שהיו צריכים להיות כל יום 50 עד 100 הרוגים ועוד מעל 2350 פצועים קשה. בעוד שבפועל יש 1.5 הרוגים בממוצע ועוד 2 עד 4 פצועים קשה, בממוצע !!!
 

ה דרומי

New member
פעם אמר בתוכנית של חים הכט בעל

המכונית תעצור בעצור, יופי
אבל מה עם מתן זכות הקדימה לרכבים בדרך החוצה את הכביש שלך? כלומר, כבר היום יש תאונות של נהגים שאכן עצרו בעצור אך מיד המשיכו מבלי לתת זכות קדימה. וזה ממש קשקוש מקושקש להגיד שמכונית בדי נהג במהירות מעל 30 קמ"ש לא בנויה לכך מבלי להפר בטיחות המשתמשים בדרך. אתה יודע כמה מכוניות כאלו, מעל 30 קמ"ש ונהוגים בדי בשר ודם, יש ביממה ממוצעת בישראל? מעל 1,000,000 (2 מליון רכבים, לא כולם נוסעים כל יום ויש גם כאלו שתקועים בפקק וכד'). כלומר לפחות מליון מכוניות ומשאיות הנוסעות ביום אחד על הרבה מעל 30 קמ"ש. כמה תאונות עם נפגעים יש ביום בישראל? בין 400 ל-1000 תאונות עם נפגעים, החל מכאב ראש קל, שריטות, נקע, שברים ועד מוות. בממוצע הרוג עד שניים ליום. וזה עם 3 מליון הולכי רגל ביום ועוד מליון נהגים הנוהגים במהירות של יותר מ-30 קמ"ש. אם היית רק "רבע צודק" הרי שהיו צריכים להיות כל יום 50 עד 100 הרוגים ועוד מעל 2350 פצועים קשה. בעוד שבפועל יש 1.5 הרוגים בממוצע ועוד 2 עד 4 פצועים קשה, בממוצע !!!
פעם אמר בתוכנית של חים הכט בעל
מיגרש גרוטאות כול ה
מכוניות הכול ה בלסטיק {פלסטיק}
 
אחוז הטעות צריך להיות קרוב לאפס

המכונית תעצור בעצור, יופי
אבל מה עם מתן זכות הקדימה לרכבים בדרך החוצה את הכביש שלך? כלומר, כבר היום יש תאונות של נהגים שאכן עצרו בעצור אך מיד המשיכו מבלי לתת זכות קדימה. וזה ממש קשקוש מקושקש להגיד שמכונית בדי נהג במהירות מעל 30 קמ"ש לא בנויה לכך מבלי להפר בטיחות המשתמשים בדרך. אתה יודע כמה מכוניות כאלו, מעל 30 קמ"ש ונהוגים בדי בשר ודם, יש ביממה ממוצעת בישראל? מעל 1,000,000 (2 מליון רכבים, לא כולם נוסעים כל יום ויש גם כאלו שתקועים בפקק וכד'). כלומר לפחות מליון מכוניות ומשאיות הנוסעות ביום אחד על הרבה מעל 30 קמ"ש. כמה תאונות עם נפגעים יש ביום בישראל? בין 400 ל-1000 תאונות עם נפגעים, החל מכאב ראש קל, שריטות, נקע, שברים ועד מוות. בממוצע הרוג עד שניים ליום. וזה עם 3 מליון הולכי רגל ביום ועוד מליון נהגים הנוהגים במהירות של יותר מ-30 קמ"ש. אם היית רק "רבע צודק" הרי שהיו צריכים להיות כל יום 50 עד 100 הרוגים ועוד מעל 2350 פצועים קשה. בעוד שבפועל יש 1.5 הרוגים בממוצע ועוד 2 עד 4 פצועים קשה, בממוצע !!!
אחוז הטעות צריך להיות קרוב לאפס
זו הנקודה. אם אנחנו מקבלים 400 עד 1000 תאונות ביום או לא. אם לא הרי השיטה דפוקה, צריך שינוי. אי אפשר להחליף את הכבישים והמכוניות. לכן יש לבחור במגמה של שיפור - כך שהמכונית תוכל לתקן טעויות נהיגה קריטיות ולהציב מגבלות שיפחיתו סיכוי לכניסה למצבים מסוכנים. מערכת של זיהוי מכשול (מקדימה ומאחור) לבדה יכולה למנוע המון תאונות - החל מתאונות פגוש לפגוש, המשך בפגיעה בילדים וכלה בתנגשויות כתוצאה מאי מתן זכות קדימה בצורה כזו או אחרת. הגבלת מהירות - כללית וע"פ איזור גאוגרפי. זיהוי ירידה מהכביש או חצית פס לבן. במימוש הדרגתי תהיינה תוצאות. היי, אני בכלל הייתי מעלה מכוניות על רכבת במקום נסיעה על כביש מהיר...
 

aviy99

New member
וכי למה ומדוע שזה לא יקרה?

תאונות דרכים - 4 הרוגים בלילה אחד!
בס"ד
...
וכי למה ומדוע שזה לא יקרה?
אם נוסעים כמו משוגעים במזג אויר רגיל וקל וחומר במזג אויר כמו שהיה אתמול )גשם אחרי סופת חול = כביש חלקלק נורא!). מבינים?
 

DannyJJ

New member
שימשיכו לנסוע כמו מטורפים

תאונות דרכים - 4 הרוגים בלילה אחד!
בס"ד
...
שימשיכו לנסוע כמו מטורפים
ובלי להתייחס למצב הכביש בגשם (ולא שבמצב כביש אחר זה לא קורה
אבל רבאק! הכביש אתמול לא היה במצב אופטימלי)!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה