תאונת עבודה.

ט ל 7

New member
תאונת עבודה.

הייתה לי תאונת עבודה מלפני חודשיים..וביטוח לאומי הכיר בה ושילם לי על הימים שבהם אני לא עובד .ורציתי לדעת איך אני מגיש את התביעה לקביעת אחוזי נכות והאם מה שהגשתי בהתחלה (במה שהכירו שזה תאונת עבודה) זה התבעיה לאחוזי נכות
 
תביעה לגמלת נכות

הטופס שהגשת למל"ל היה קרוב לודאי טופס שכותרתו "הודעה על פגיעה בעבודה ותביעה לדמי פגיעה". כעת, משאושרה לך התביעה (דהיינו - המל"ל הכיר בתאונה כתאונת עבודה), עליך להגיש תביעה לגמלת נכות ע"ג טופס "תביעה לגמלת נכות". מובן, אפוא, כי אין מדובר באותו טופס. אם לא התייעצת עם עו"ד כאשר הגשת את הטופס של הודעה על פגיעה וכו', כדאי להיוועץ עם עו"ד לפני שתגיש את הטופס של תביעה לגמלת נכות, היות ולתיאור הפגיעה יכולות להיות לעיתים השלכות, הן במסגרת המל"ל והן במסגרת תביעה נגד המעביד, אם תוגש, או תביעה ל/נגד חברת ביטוח, במידה ויש לך ביטוח פרטי (נכות מתאונה, למשל).
 
למעלה