תביעה לגמלת נכות
הטופס שהגשת למל"ל היה קרוב לודאי טופס שכותרתו "הודעה על פגיעה בעבודה ותביעה לדמי פגיעה". כעת, משאושרה לך התביעה (דהיינו - המל"ל הכיר בתאונה כתאונת עבודה), עליך להגיש תביעה לגמלת נכות ע"ג טופס "תביעה לגמלת נכות". מובן, אפוא, כי אין מדובר באותו טופס. אם לא התייעצת עם עו"ד כאשר הגשת את הטופס של הודעה על פגיעה וכו', כדאי להיוועץ עם עו"ד לפני שתגיש את הטופס של תביעה לגמלת נכות, היות ולתיאור הפגיעה יכולות להיות לעיתים השלכות, הן במסגרת המל"ל והן במסגרת תביעה נגד המעביד, אם תוגש, או תביעה ל/נגד חברת ביטוח, במידה ויש לך ביטוח פרטי (נכות מתאונה, למשל).