תאורה פלורצנטית ב3D STUDIO

תאורה פלורצנטית ב3D STUDIO

איך עושים אפקט של תאורה שלא באה ממקור נקודתי אלא קווי, כמו תאורה פלורצנטית נסתרת, למשל כמו בתצלום הזה (אבל שזה יצא אחיד. לא כמו בצילום)
 

asaf am

New member
תשובה

צריך להכין אובייקט בצורת הפלורסנט ולתת לו חומר עם SELF ILLUMINATION אחרי זה, להוסיף LOG.EXPOSURE בתפריט ENVIRONMENT להעביר למנטל ריי ולהוסיף FINAL GATHER PHYSICAL SCALE בחשיפה קובע כמה אור בעצם פולטת המנורה... *אם את משתמשת רק באורות כאלה צריך להוסיף מנורה רגילה עם אינטנסיטי 0 כדי שהתכונה לא תשים תאורה משלה יש גם תמונה של הכל
 
אסף אתה גדול!

ניסיתי בקובץ שמכיל רק את האובייקטים של התקרה והניאונים וזה הצליח! עכשיו ננסה את זה בכל המודל. המון תודה
 
לא הצליח

במודל השלם זה יוצא או שרוף מדי מאור או אור מגורען מדי. ומישהו יכול להגיד לי בבקשה ממה זה VRAY LIGHT MATERIAL? תודה שוב
 

asaf am

New member
תשובה

שרוף ומואר מדי- צריך לשחק עם ה EXPOSURE - עם כל ההגדרות מגורען- צריך להעלות את האיכות של הFINAL GATHER - במיוחד את הDENSITY וה INTERPOLATE OVER ... אם הסצנה מוארת אך ורק ע"י הפלורסנט עדיף להוסיף עוד BOUNCE לFINAL GATHER (כל הדברים האלה בתוך המסגרת שבה מפעילים את ה FINAL GATHER) VRAY LIGHT לא מגיע עם התוכנה. הוא חלק ממנוע רינדור בשם VRAY. לדעתי אין לו כבר שום יתרון על הMENTAL RAY. אסף
 
תודה אסף

נשחק עם כל הפרמטרים האמת היא שיש לי עוד המון אורות ספוט בסצנה, כך ש"משחק" הפרמטרים יהיה ארוך. (אני מתפעלת מהידע הרב שלך)
 
למעלה