תאוריה בקשר לדולהאוס - ספויילרים לכל עונה 1

תאוריה בקשר לדולהאוס - ספויילרים לכל עונה 1

רעיון שעלה לי היום, ויושב לי טוב בראש: יכול להיות שטופר בכוונה תכנת את דר. סונדרס כך שהיא תגלה שהיא בובה? יכול להיות שהוא הכיר אותה מלפני שהיא נכנסה לדולהאוס (קרובת משפחה?) או שהוא פשוט התחבר אליה בזמן שהיא היתה בפנים זה מסביר דיי הרבה דברים: קודם כל, זה מסביר למה הוא "תכנת אותה לשנוא אותו" - כדי שיהיה לה מניע יותר גדול לרצות ולמרוד בדולהאוס ולפרוץ לו למחשב, מה שמוביל אותי לנק' הבאה: היא הצליחה לפרוץ לו למחשב. אלפא אמר בעצמו שהמחשב של טופר "עמיד יותר מהאחרים", שהוא עצמו לא יכול לפרוץ לתוכו ושטופר שם עליו בעצמו הגנות רבות. כבר ראינו שאלפא גאון מחשבים לא קטן, ולעומתו, דר. סונדרס אמרה לטופר בעצמה שהוא נתן לה יותר כישורי מחשב משרופאה צריכה ושהיא הצליחה לפרוץ לו למחשב יחסית בקלות. כל זה גם מסביר את הסיבה ששידרו סצינה שבה אלפא לא מצליח לפרוץ למחשב של טופר וממשיך הלאה, סצינה שבלי הסבר שכזה היא קצת מיותרת. דעות?
 

nick at noon

New member
נשמע הגיוני

שיש לו קשר כלשהו אליה. הגיוני שהוא באמת גרם לכך שהיא תשנא אותו. מצד שני אנחנו יודעים שהאדם שהבובה הייתה במקור משפיע על אישיות הבובה בתפקיד. אולי הוא לא תיכנן שהיא תשנא אותו, אבל היא שונאת אותו דווקא בגלל שהיא מכירה אותו מלפני. ברור שיש משהו בזה. אני חושב שאולי גם יש קשר של כל לזה לפרק 10 שבו ראו איך הוא חגג יום הולדת עם סיירה כשהוא שם בה אישיות של חברה טובה שלו. אולי זו וויסקי האמיתית. אז גם ראו שמישהו מסתכל עליו דרך מסך. באותו זמן חשבתי שזה אלפא, אבל אני לא בטוח. לגבי זה שאלפא אומר שהוא לא יכול לפרוץ למחשב של טופר. אני עד עכשיו חשבתי שזה היה בגלל שהוא רצה להגיע למשרד של סונדרס בשביל המלכודת שלו. אבל אולי זה באמת די קלוש.
 
כן,

ברור שהמלכודת של אלפא לסונדרס היא חלק מזה השאלה היא האם זה הכל לא באמת חשבתי על ההשפעה על האופי של וויסקי לפי מי שהיא היתה קודם, זה גם אפשרי
 
עוד משהו, אולי חור עלילתי

בפרק האחרון כשאלפא מכניס את קרוליין לאישה האחרת, איך זה שהיא לא יודעת שהיא בובה? הגיונית, בית הבובות סרק את המוח של קרוליין רק אחרי שהיא הסכימה להשתתף בדולהאוס כבובה(חתמה על החוזה), משמע שהסריקה של קרוליין כבר מכילה את הזכרונות של "אני הולכת להיות בובה". יש משהו שפיספתי, או שזה פשוט לא מוסבר?
 
למעלה