תביעה בגין גביית יתר - סלולר

בקבע

New member
תביעה בגין גביית יתר - סלולר

שלום,
לפני כחודש לקראת ביקור בחו"ל, רכשתי סים עם חבילה הכוללת גלישה ושיחות בחול ללא הגבלה (במדינות מסוימות, ביניהן ארהב בה ביקרתי), בעלות של 99 שח.

להפתעתי חוייבתי בכ 15 שקלים נוספים בגין גלישה ושיחות מחוץ לחבילה בקנדה (בה כלל לא ביקרתי, אם כי הייתי בגבול).

מעולם לא ביקשתי לאפשר גלישה באינטרנט מעבר למה שנרכש בחבילה, לראיה, ביום בו ביקרתי באזור הגבול, קיבלתי סמס מהחברה בו נכתב שהגלישה חסומה במדינה זו.

פניתי מספר פעמים במייל לחברה הסלולרית וביקשתי שיזכו אותי על הסכום (אמנם קטן, אך עקרוני) שחויבתי ביתר, ובכל פנייה נענתי שהנושא בבדיקה ושעליי להתאזר בסבלנות.
פנייתי הראשונה נעשתה לפני כחודשיים, טרם סגירת חשבון החיוב.

באחת הפניות לחברה השבוע, הבהרתי שאני מתכוון לתבוע אותם במידה ולא אקבל תשובה עד סוף השבוע.
כיוון שלא קיבלתי תשובה עד היום מעבר ל"אנחנו עדיין בודקים את זה..", התקשרתי לשירות הלקוחות. הנציגה ביררה את הנושא ואמרה שלא אקבל זיכוי.

1. האם יש לי קייס ואכן כדאי לתבוע את החברה?
2.איזה סכום עליי לדרוש?
3. על איזה סעיף להתבסס בתביעה?

תודה רבה
 

שילה1

New member
בקשי לשוחח עם אחראי משמרת/מנהל שירות שימור לקוחות

ויחזרו אלייך.
&nbsp
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
פניות הציבור משרד התקשורת

פני אליהם, אפשר דרך אתר משרד התקשורת באינטרנט, הסבירי בקצרה, הם יפנו לחברת הסלולר בבקשת הבהרה, המשרד יפנה בשאלה לחברה, חברות הסלולר לא ממש אוהבות שהמשרד מתעניין בנעשה וכל הסיכויים שהבעיה תיפתר מהר.
 

בקבע

New member
אין לי עניין ב 15 שקל.

יש לי עניין בשיטה של גביית יתר ולכן אני מעוניין לתבוע.
אני מבין שאתם ממליצים שלא?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
בתי המשפט לא מתעסקים במה שיש לך עניין

אז הכי טוב זה משרד התקשורת, החברות לא אוהבות כשהוא "חופר" בהןויעשו משהו כדי שיתערב פחות.
 
למעלה