תביעה בנושא חברות תעופה

תביעה בנושא חברות תעופה

אני לא יודעת אם זה שייך לפורום הזה אבל בכל זאת, להלן סיפורי: קניתי כרטיס של חברת אל-על לסקוטלנד, הכרטיס כולל 4 טיסות: ת"א-פרנקפורט, פרנקפורט-אדינברו, אדינברו-לונדון, לונדון-ת"א, כאשר הטיסה הראושנה והאחרונה הן של אל על והטיסה מסקוטלנד ללונדון היא של BMI. בטיסות הלוך הכל עבר חלק. בטיסה בחזור, הראשונה, הנציגים של BMI הורו לי, לשים את הלפ-טופ שלי בתא המטען. כמובן שלא רציתי וניסיתי להתווכח (במיוחד לאור ניסיוני הלא כל כך טוב עם מטענים במטוסים שמגיעים באיחור או מטענים שמוחלפים ע"י נוסעים אחרים) ובכל זאת, בסופו של דבר הפקדתי את הלפ טופ במטען, כשהנציגה הבטיחה לי שהכל יהיה בסדר ושהוא עובר על מסוע שטוח, כמובן שלא הותירו לי יותר מידי ברירה במידה ואני רוצה לעלות על הטיסה. כשהגעתי לארץ (הם העבירו את המטען בין הטיסות ואני קיבלתי אותו שוב רק בארץ), גיליתי בבית שהלפ טופ שבור, המסך מת וכמובן שלא ניתן להשתמש בו יותר. כאשר דיברתי עם אל על הם טוענים שהיות שכתוב על הכרטיס שאין אחריות למטען אלקטרוני הם לא חייבים לי כלום. אני חושבת שיכול להיות, שאם הייתי עושה זאת על דעת עצמי זו אכן הייתה האחריות שלי, אבל אני לא רציתי לשים את הלפ טופ במטען, המצב נכפה עלי!!! ולכן עליהם לשאת באחריות לנזק, לא ייתכן שהם גורמים למצב ואח"כ פוטרים עצמם מאחריות. מדובר בלפ טופ חדש, שהיה אצלי כ- 3 שבועות בסה"כ ששוויו כ- 5000 ש"ח. כאשר אני מדברת עם אל על הם אפילו לא מתייחסים לי ברצינות ולא חוזרים אלי אני מתכוונת לפנות לבימ"ש. השאלה שלי היא- את מי אני צריכה לתבוע? את אל על כמוביל אחרון וכחברה ממנה קניתי את הכרטיסים או את BMI (שייך לבריטיש אירוויס) ואז זה נראה לי קצת בעייתי לתבוע חברה בחו"ל או את הנציגות שלה בארץ שכרגע לא כל כך קיימת. מה עושים? אני סטודנטית וצריכה את המחשב שלי למטרות לימודים כרגע יש ברשותי לפ טופ עם מסך שבור, שגם במידה ואין נזק פנימי נוסף, עלות התיקון היא 2900 ש"ח לגבי המסך בלבד ! בשורה התחתונה-הם אמרו לי לשים את הלפ טופ בתא מטען, הם שברו אותו ועכשיו הם טוענים שזו בעיה שלי ששמתי אותו שם.
 

asaforon

New member
הפורום אינו עוסק בנושאים אלו..

אך אולי מישהו בכ"ז ידע לסייע. בבררכה עו"ד א.אורון
 
למעלה