תביעה בקשר להלנת ניוד.

שיווקי

New member
תביעה בקשר להלנת ניוד.

שלום,

אני ביקשתי באוגוסט לבצע ניוד מקופה X לקופה Y.

הבקשה התקבלה דרך גורם שלישי (שעיכב במעט את הבקשה), ורק בספטמבר הגישו בקשה לניוד.
קופה Y קיבלה את הבקשה, אמנם בספטמבר, אולם טענו שלא ראו טפסים תקינים וקיבלו אותם רק באוקטובר (טענה שטותית, שהם לא מצליחים לקרוא ת.ז. קרה לי לא פעם, שהם לא מצליחים לפתוח קובץ, שאפילו בוואטסאפ, מכל מחשב ומכל טלפון ניתן לפתוח קובץ. בכל מקרה, אין לי שליטה על כך, כי זה נשלח דרך מנהל קופה X).
העיכוב הוא של כחודש וחצי (בשל אי יידוע במשך זמן רב למנהל קופה X שמשהו שגוי).

בשל הטעויות הנ"ל אני צריך לספוג את הזמן שעבר וגם הפסד כסף בגינו (זה לא שחובת הוכחה של הפסד, זה יותר כנגד ההלנה, והחלת הליך פלילי כנגד מנהל הקופה Y).

איך בכלל אני יכול לתבוע את הנ"ל? (גם קופה Y, וגם הגורם המתווך השלישי).
מה לעשות? מה אני יכול לקבל (האם זה סכום קבוע, בלי קשר לסכום, או שמחשבים את ההפסד ולפיו מבטלים. האם יש קנס קבוע למנהלי הקופות? יש פה עניין של חוסר תום לב - האם אני יכול לפעול במישור הפלילי?)

*** כן, אני ביקשתי התכתבויות ממנהל הקופה Y (שהלינה לי את הניוד) בקשר לניוד, והם סרבו בתוקף להעביר לי את ההתכתבות. האם מותר להם לעשות כן.
*** כן, ביקשתי ממנהל קופה Y להעביר לי את התאריכים בהם בוצעה הבקשה בפועל, ואת התאריך של הניוד בפועל (במידה ואין - צפי לניוד, וסיבה לעיכוב), וגם זה לא הביא לי (אגב, מנהל קופה X כן העביר לי את הפרטים הללו) - האם מנהל קופה Y נהג שלא בתום לב במקרה זה (עדיין הכספים מתעכבים, ואני לא ממש מקבל שירות בסיסי).

חשוב לי למצות את הדין כנגד אותם הגורמים הבעייתיים הנ"ל.

תודה.
 
למעלה