תביעה נגד חברה סלולרית-פתרון לבעיה וסכום?

תביעה נגד חברה סלולרית-פתרון לבעיה וסכום?

עצם המחשבה שלי לגשת לתביעות קטנות מול החברה הסלולרית נובע מזה שבמשך כמה חודשים (מאוקטובר ליתר דיוק) ולאחר אין ספור פניות טלפוניות ושתי פניות בכתב עדיין יש הפרות חוזה בדמות זה שמחייבים אותי בחיוב לא תקין על משהו שלא ביקשתי ואף ביקשתי להסיר מספר פעמים- חיוב "זניח" של כ-10 ש"ח לחודש שבינתיים מצטבר, ובנוסף לכך חוב שעוד לא הוחזר לי בגין ניתוק זיקה. בחודשים הראשונים החברה "שכחה" לזכות אותי בסכום שמגיע לי על ניתוק זיקה לפי החוזה ולמרות הפניות החוזרות שלי עדיין לא קיבלתי חזרה את מלוא הסכום.
כך שקיים חוב של כ- 200-300 ש"ח (נדמה לי, צריכה לעשות חישוב מדויק כי כל פעם מתווסף סכום קטן).
אז יש לי 2 שאלות:
1) האם בית המשפט יכול לחייב ולאכוף את תיקון הליקויים? תוך כמה זמן? ומה קורה אם החברה לא מחזירה ומתקנת את מה שצריך?
2) איך מחליטים מה גובה הסכום לתביעה? מה לגבי הצמדה, ריבית, עוגמת נפש, אין ספור שעות שיחות בטלפון, זמן כתיבת מכתבים, הליכה לדואר באמצע העבודה וכו' וכו' ההתעסקויות שהדבר הזה מייצר?

תודה!
 
היי אורחת


בגדול, כדי לתבוע "עוגמת נפש" או בזבוז זמן וכדומה, צריך לנסות ולעריך את הנזק עד כמה שניתן. ממליץ לך לקרוא את המאמר שלי כאן.

תנסי להעריך עד כמה שאת יכולה את ה"נזק" שנגרם לך, וזה יהיה סכום התביעה שלך.
 
תודה! ומה לגבי אכיפת התיקונים?

האם תביעה אכן מבטיחה שהליקויים יתוקנו על ידי חברת הסלולר? כי מבחינתם זה יכול להיות עוד שלב קטן בתוך מסכת הטרטורים...
 
כן, ניתן לבקש בתביעות קטנות את ההחזרים.

בית המשפט יחייב אותם לשלם לך את מה שהם חייבים לך.

לגבי אכיפה - זה כבר הוצאה לפועל, אם צריך.
 
למעלה