moshenahum1
New member
תביעה נגד חברת הוט
רציתי לברר עם החברים בפורום האם כדאי לתבוע את חברת הוט ועל איזה סכום בגין הטענות הבאות:
לפני כשלושה שבועות ביקשתי להפעיל את השירות fax 2 mail , הסברתי לנציגת השירות שזה עבור העסק שלי (משרד רו''ח).
עקב חוסר מקצועיות של נציגת השירות נותק לנו שירות האינטרנט למשך יומיים, הגיעו אלי 2 טכנאים של החברה ובמשך יותר משעתיים ניסו לתקן
את התקלה עד שנפתרה (במהלך השעתיים הגיעו עוד 2 טכנאים בכירים).
לא קיבלתי פקסים במהלך השבועיים הללו והתקשרתי אל שירות הלקוחות מספר פעמים וכל הזמן קיבלתי הודעה שהכול תקין, ביום חמישי התקשר אלי
אחראי שאמר לי שאכן הייתה תקלה בשירות, כל הזמן הזה לקוחות שלי שלחו אלי פקסים מספר פעמים ולא קיבלתי אותם.
אתמול השירות חזר לעבוד כרגיל.
מה עלי לטעון: כמובן שבזבזתי שעות רבות עם שירות הלקוחות לשווא, פגיעה בשמי הטוב מול הלקוחות שלי, עגמת נפש ?
רציתי לברר עם החברים בפורום האם כדאי לתבוע את חברת הוט ועל איזה סכום בגין הטענות הבאות:
לפני כשלושה שבועות ביקשתי להפעיל את השירות fax 2 mail , הסברתי לנציגת השירות שזה עבור העסק שלי (משרד רו''ח).
עקב חוסר מקצועיות של נציגת השירות נותק לנו שירות האינטרנט למשך יומיים, הגיעו אלי 2 טכנאים של החברה ובמשך יותר משעתיים ניסו לתקן
את התקלה עד שנפתרה (במהלך השעתיים הגיעו עוד 2 טכנאים בכירים).
לא קיבלתי פקסים במהלך השבועיים הללו והתקשרתי אל שירות הלקוחות מספר פעמים וכל הזמן קיבלתי הודעה שהכול תקין, ביום חמישי התקשר אלי
אחראי שאמר לי שאכן הייתה תקלה בשירות, כל הזמן הזה לקוחות שלי שלחו אלי פקסים מספר פעמים ולא קיבלתי אותם.
אתמול השירות חזר לעבוד כרגיל.
מה עלי לטעון: כמובן שבזבזתי שעות רבות עם שירות הלקוחות לשווא, פגיעה בשמי הטוב מול הלקוחות שלי, עגמת נפש ?