תביעה נגד חברת הוט

moshenahum1

New member
תביעה נגד חברת הוט

רציתי לברר עם החברים בפורום האם כדאי לתבוע את חברת הוט ועל איזה סכום בגין הטענות הבאות:
לפני כשלושה שבועות ביקשתי להפעיל את השירות fax 2 mail , הסברתי לנציגת השירות שזה עבור העסק שלי (משרד רו''ח).
עקב חוסר מקצועיות של נציגת השירות נותק לנו שירות האינטרנט למשך יומיים, הגיעו אלי 2 טכנאים של החברה ובמשך יותר משעתיים ניסו לתקן
את התקלה עד שנפתרה (במהלך השעתיים הגיעו עוד 2 טכנאים בכירים).
לא קיבלתי פקסים במהלך השבועיים הללו והתקשרתי אל שירות הלקוחות מספר פעמים וכל הזמן קיבלתי הודעה שהכול תקין, ביום חמישי התקשר אלי
אחראי שאמר לי שאכן הייתה תקלה בשירות, כל הזמן הזה לקוחות שלי שלחו אלי פקסים מספר פעמים ולא קיבלתי אותם.
אתמול השירות חזר לעבוד כרגיל.
מה עלי לטעון: כמובן שבזבזתי שעות רבות עם שירות הלקוחות לשווא, פגיעה בשמי הטוב מול הלקוחות שלי, עגמת נפש ?
 

moshenahum1

New member
בהמשך לשאלה הקודמת

לא איבדתי לקוחות אבל בזבזתי זמן רב על המתנה לפקסים וביקשתי מהלקוחות לשלוח שוב למרות שהכול היה לשווא.
אני מעריך שהפסדתי לפחות 10 שעות עבודה, האם תביעה בסך 2,000 ש''ח הגיונית ?
 
אפשר לבקש ממך להפסיק עם הקישור לאתרך?

לא נראה לי שזה קשור לתוכן השאלות שלך.

אם אתה מתמחר שעת עבודה ב-200 ש"ח, אז כפול 10 שעות, זה הגיוני.
 
למעלה