תביעה נגד חברת נסיעות על גביית כרטיס כפול
שלום רב. בסוף אוקטובר,הזמנתי דרך סוכנות נסיעות,11כרטיסים ללוס אנגלס, לטיול בר מצווה של הנכד,בסוף יוני. . בנוסעים-3 ילדים,תינוק, שבעה מבוגרים,כולל אדם נכה. שילמתי סכום נכבד. בדקתי דרך כרטיס האשראי, שכל הכסף-ירד. מי שגבתה את הכסף-היתה חברת הבת של חברת התעופה -היחידה שטסה ללוס אנגלס בטיסה ישירה. מאוחר יותר-ביקשתי כבר לקבוע מקומות במטוס ,וקיבלתי 11 כרטיסים-מסומנים. כמה ימים,לפני הטיסה, דיברתי עם נציג מחברת התעופה,כדי לבדוק שהכל בסדר-מבחינת הכרטיסים, ארוחות,נגישות וכוי. הכל-היה בסדר לדבריו. כשהגעתי לשדה,אמרה לי נציגה של חברת התעופה-שלא שולם על הכרטיס שלי. הייתי בהלם. הרי יש לי כרטיס ביד, בו מסומן המקום. איך קיבלתי כרטיס-בלי ששילמתי? היתה עגמת נפש גדולה. לא רציתי לשלם. לא היו לי קבלות ביד. אבל-ביקשתי שיבררו עם לברת הנסיעות-ששילמתי הכל. החברה-לא הסכימו. או שתשלמי-או שלא תטוסי. שילמתי עוד 5400 ש"ח עבור כרטיס, מעבר ל-60 אלף-שכבר שילמתי עבור כל הכרטיסים. כל המשפחה-כעסה מאוד. כשחזרתי אחרי 3 שבועות- צילצלתי מיד לחברת הנסיעות. הם ראו-שהכל שולם. התחיל מסע של יצירת קשר עם חברת התעופה. גם מחברת הנסיעות. גם ממני-לקישרי הלקוחות. בחברת התעופה-גם טענו-שלא הם גבו את הכסף. הייתי צריכה להכריח אותם-שהגביה היתה שלהם. פניתי לערוץ עשר, לתוכנית הכל כלול. רק אז-הדוברת של חברת התעופה-הגיבה ומקישרי לקוחות-צילצלו אלי. בשידור-חברת הנסיעות-הוכיחה-ששילמתי הכל מראש. בחברת התעופה-כבר טענו שהיה "כשל טכני"-ואני אזוכה. גם בזיכוי -היה להם איזה כשל- אבל בסוף-קיבלתי את הכסף. ביזבזתי-המון זמן ,וטלפונים-וכמובן-הרבה עגמת נפש-בשבועיים-בהם רדפתי אחרי הכסף. כתוצאה מכך-ששילמתי כרטיס נוסף-גם לא יכולתי ל"בזבז" את הכסף שייעדתי לעצמי על בלויים בארה"ב. מה הסיכויים שלי בתביעה על עגמת נפש ונזק כספי ?תודה לעונים
שלום רב. בסוף אוקטובר,הזמנתי דרך סוכנות נסיעות,11כרטיסים ללוס אנגלס, לטיול בר מצווה של הנכד,בסוף יוני. . בנוסעים-3 ילדים,תינוק, שבעה מבוגרים,כולל אדם נכה. שילמתי סכום נכבד. בדקתי דרך כרטיס האשראי, שכל הכסף-ירד. מי שגבתה את הכסף-היתה חברת הבת של חברת התעופה -היחידה שטסה ללוס אנגלס בטיסה ישירה. מאוחר יותר-ביקשתי כבר לקבוע מקומות במטוס ,וקיבלתי 11 כרטיסים-מסומנים. כמה ימים,לפני הטיסה, דיברתי עם נציג מחברת התעופה,כדי לבדוק שהכל בסדר-מבחינת הכרטיסים, ארוחות,נגישות וכוי. הכל-היה בסדר לדבריו. כשהגעתי לשדה,אמרה לי נציגה של חברת התעופה-שלא שולם על הכרטיס שלי. הייתי בהלם. הרי יש לי כרטיס ביד, בו מסומן המקום. איך קיבלתי כרטיס-בלי ששילמתי? היתה עגמת נפש גדולה. לא רציתי לשלם. לא היו לי קבלות ביד. אבל-ביקשתי שיבררו עם לברת הנסיעות-ששילמתי הכל. החברה-לא הסכימו. או שתשלמי-או שלא תטוסי. שילמתי עוד 5400 ש"ח עבור כרטיס, מעבר ל-60 אלף-שכבר שילמתי עבור כל הכרטיסים. כל המשפחה-כעסה מאוד. כשחזרתי אחרי 3 שבועות- צילצלתי מיד לחברת הנסיעות. הם ראו-שהכל שולם. התחיל מסע של יצירת קשר עם חברת התעופה. גם מחברת הנסיעות. גם ממני-לקישרי הלקוחות. בחברת התעופה-גם טענו-שלא הם גבו את הכסף. הייתי צריכה להכריח אותם-שהגביה היתה שלהם. פניתי לערוץ עשר, לתוכנית הכל כלול. רק אז-הדוברת של חברת התעופה-הגיבה ומקישרי לקוחות-צילצלו אלי. בשידור-חברת הנסיעות-הוכיחה-ששילמתי הכל מראש. בחברת התעופה-כבר טענו שהיה "כשל טכני"-ואני אזוכה. גם בזיכוי -היה להם איזה כשל- אבל בסוף-קיבלתי את הכסף. ביזבזתי-המון זמן ,וטלפונים-וכמובן-הרבה עגמת נפש-בשבועיים-בהם רדפתי אחרי הכסף. כתוצאה מכך-ששילמתי כרטיס נוסף-גם לא יכולתי ל"בזבז" את הכסף שייעדתי לעצמי על בלויים בארה"ב. מה הסיכויים שלי בתביעה על עגמת נפש ונזק כספי ?תודה לעונים