תביעה נגד חברת תדיראן
שלום רב
כשערכנו שיפוצים לפני 7 שנים,התקנו מזגן מרכזי שפועל במרחב הציבורי ושני חדרים.תוצרת תדיראן
כבר בתחילה החלו בעיות עם המזגן-ומיד הוחלף ה"ראש",עוד בתקופת האחריות.
טכנאים באו והלכו -כל פעם שהמזגן התקלקל.
לטענת החברה-זהו מזגן "חכם" ולכן הוא מאוד רגיש.
הוא כל כך חכם,שבשנתיים האחרונות הוא גם נפגע מהפסקות חשמל-כל פעם שיש הפסקת חשמל-הוא מתחיל לפעול מעצמו ואי אפשר לעצרו אלא אם סוגרים את המפסק.
בתדיראן-יודעים על הבעיה-כי כל שנה-מתקנים אותו.
הם אפילו כבר נתנו לנו הנחה בתיקונים.
אבל זה לא עסק להשקיע בתיקונים כל שנה,מאות שקלים.שלא לדבר כל כך שאי אפשר להשתמש בו וצריכים כל פעם לחכות לטכנאי.
השבוע קרה אותו מקרה.
הזמנו טכנאי אבל ביקשנו לדבר עם הממונה על הצוות הטכני ,שאיתו היינו בקשר
עכשיו הוא כבר מתחמק ולא מוכן לדבר איתנו.
כמובן-אין לו פתרון.הבטיחו יומיים שלמים שהוא יחזור אלינו והוא לא חוזר(יומיים הוא בישיבות).
השאלה-לאחר שנמאס לנו,יש לנו קייס להגשת תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות
שלום רב
כשערכנו שיפוצים לפני 7 שנים,התקנו מזגן מרכזי שפועל במרחב הציבורי ושני חדרים.תוצרת תדיראן
כבר בתחילה החלו בעיות עם המזגן-ומיד הוחלף ה"ראש",עוד בתקופת האחריות.
טכנאים באו והלכו -כל פעם שהמזגן התקלקל.
לטענת החברה-זהו מזגן "חכם" ולכן הוא מאוד רגיש.
הוא כל כך חכם,שבשנתיים האחרונות הוא גם נפגע מהפסקות חשמל-כל פעם שיש הפסקת חשמל-הוא מתחיל לפעול מעצמו ואי אפשר לעצרו אלא אם סוגרים את המפסק.
בתדיראן-יודעים על הבעיה-כי כל שנה-מתקנים אותו.
הם אפילו כבר נתנו לנו הנחה בתיקונים.
אבל זה לא עסק להשקיע בתיקונים כל שנה,מאות שקלים.שלא לדבר כל כך שאי אפשר להשתמש בו וצריכים כל פעם לחכות לטכנאי.
השבוע קרה אותו מקרה.
הזמנו טכנאי אבל ביקשנו לדבר עם הממונה על הצוות הטכני ,שאיתו היינו בקשר
עכשיו הוא כבר מתחמק ולא מוכן לדבר איתנו.
כמובן-אין לו פתרון.הבטיחו יומיים שלמים שהוא יחזור אלינו והוא לא חוזר(יומיים הוא בישיבות).
השאלה-לאחר שנמאס לנו,יש לנו קייס להגשת תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות