תביעת חנות על מוצר פגום
שלום לכם מומחי הפורום
אני מצרף כאן את הפנייה שכתבתי למועצה לצרכנות ולחנות בה קניתי את המוצר. נא חוו דעתכם- מה ואיך צריך לעשות במצב כזה. תודה מראש!
לכבוד אלקיים פאסיפיק- שיווק וסחר בע"מ PRO TREK
רחוב חלוצי התעשייה 16 מפרץ חיפה
הנדון: תלונה על מוצר פגום
א.ג.נ.
1. בתאריך 23.2.12 רכשתי בחנותכם נעליים מתוצרת חברת BATES דגם DELTA 6, מידה 41.5, בסכום של 625 ₪.
2. בחנות ערכתי מדידה ובדיקה לנעליים. במהלך המדידה והבדיקה הנ"ל לא חשתי שום תחושה חריגה ולכן החלטתי לרכוש אותן.
3. לאחר כ-3 ימים, של שימוש רגיל וללא כל פעילות חריגה התחלתי לחוש לחץ חזק מאוד על עצם הקרסול הפנימית ברגל ימין גם שלא בזמן הליכה, שנבע מהנעל. בגלל הכאבים החזקים נאלצתי להפסיק את השימוש בהן.
4. לאור האמור לעיל ניגשתי עם הנעליים באריזתן המקורית לחנותכם בתאריך 14.3.12 ע"מ לקבל בחזרה את כספי ולהשיב לכם את הנעליים הפגומות. בני שהציג את עצמו כבעל החנות סירב לקבל את הנעליים והציע לשלוח אותן לתיקון. אני התנגדתי בתחילה אולם משראיתי כי "אין עם מי לדבר" ובני מסרב לקחת אחריות על המוצר הפגום שנמכר לי- הסכמתי בלית ברירה לתיקון.
5. בני הפנה אותי למוכר בשם יוסי. הצבעתי ליוסי בדיוק רב על המקום ממנו נובע הלחץ בנעל ועל המקום בו מורגש הלחץ ברגלי, ויוסי כתב כל זאת בטופס התיקון (מס' 0539) בצורה מפורטת.
6. לאחר זמן ארוך בו המתנתי להודעה מהחנות (זו לא הגיעה. אני התקשרתי לברר ונעניתי בחיוב), הגעתי לחנות לקחתן. התברר לי כי הנעליים נמסרו לסנדלר, והלה הרחיב אותן (את כל הנעל, ולא טיפל רק בנקודה הבעייתית) באמצעות מכשיר מיוחד.
7. מאחר שלא היה זה התיקון הנדרש, ועוד- נגרם בכך נזק לנעל כיוון שהמידה גדלה, דרשתי לקבל את כספי בחזרה אולם בני טען שהתיקון בוצע לפי מה שנכתב בטופס, ולפי מה שמסר לו יוסי העובד שלו. במדידה נוספת התברר בדיוק כפי ששיערתי שהלחץ פחת אך במקצת אולם ההרחבה גרמה לכך שהנעל לא מתאימה עוד למידת רגלי.
8. אמרתי לבני כי אני דורש את כספי בחזרה אולם הוא דחה אותי בטענות מגוחכות ומעליבות כמו "אולי לא שרכת את הנעל היטב, אולי חזק מידי, אולי חלש מידי" וכו', והמשיך להתבצר בעמדתו לפיה: "הוא לא רוצה להפסיד את הכסף". בני הציע לי לשלוח את הנעל לתיקון נוסף וגם להעניק לי זוג גרביים בחינם כדי להתאים את גודל הנעל לרגל. בלית ברירה הסכמתי לתיקון שהציע, אולם במחשבה שנייה העניין לא מקובל עלי: לא יתכן שמוצר חדש יזדקק לסדרת תיקונים לא מוצלחים מיד עם תחילת השימוש בו.
בברכה
שלום לכם מומחי הפורום
אני מצרף כאן את הפנייה שכתבתי למועצה לצרכנות ולחנות בה קניתי את המוצר. נא חוו דעתכם- מה ואיך צריך לעשות במצב כזה. תודה מראש!
לכבוד אלקיים פאסיפיק- שיווק וסחר בע"מ PRO TREK
רחוב חלוצי התעשייה 16 מפרץ חיפה
הנדון: תלונה על מוצר פגום
א.ג.נ.
1. בתאריך 23.2.12 רכשתי בחנותכם נעליים מתוצרת חברת BATES דגם DELTA 6, מידה 41.5, בסכום של 625 ₪.
2. בחנות ערכתי מדידה ובדיקה לנעליים. במהלך המדידה והבדיקה הנ"ל לא חשתי שום תחושה חריגה ולכן החלטתי לרכוש אותן.
3. לאחר כ-3 ימים, של שימוש רגיל וללא כל פעילות חריגה התחלתי לחוש לחץ חזק מאוד על עצם הקרסול הפנימית ברגל ימין גם שלא בזמן הליכה, שנבע מהנעל. בגלל הכאבים החזקים נאלצתי להפסיק את השימוש בהן.
4. לאור האמור לעיל ניגשתי עם הנעליים באריזתן המקורית לחנותכם בתאריך 14.3.12 ע"מ לקבל בחזרה את כספי ולהשיב לכם את הנעליים הפגומות. בני שהציג את עצמו כבעל החנות סירב לקבל את הנעליים והציע לשלוח אותן לתיקון. אני התנגדתי בתחילה אולם משראיתי כי "אין עם מי לדבר" ובני מסרב לקחת אחריות על המוצר הפגום שנמכר לי- הסכמתי בלית ברירה לתיקון.
5. בני הפנה אותי למוכר בשם יוסי. הצבעתי ליוסי בדיוק רב על המקום ממנו נובע הלחץ בנעל ועל המקום בו מורגש הלחץ ברגלי, ויוסי כתב כל זאת בטופס התיקון (מס' 0539) בצורה מפורטת.
6. לאחר זמן ארוך בו המתנתי להודעה מהחנות (זו לא הגיעה. אני התקשרתי לברר ונעניתי בחיוב), הגעתי לחנות לקחתן. התברר לי כי הנעליים נמסרו לסנדלר, והלה הרחיב אותן (את כל הנעל, ולא טיפל רק בנקודה הבעייתית) באמצעות מכשיר מיוחד.
7. מאחר שלא היה זה התיקון הנדרש, ועוד- נגרם בכך נזק לנעל כיוון שהמידה גדלה, דרשתי לקבל את כספי בחזרה אולם בני טען שהתיקון בוצע לפי מה שנכתב בטופס, ולפי מה שמסר לו יוסי העובד שלו. במדידה נוספת התברר בדיוק כפי ששיערתי שהלחץ פחת אך במקצת אולם ההרחבה גרמה לכך שהנעל לא מתאימה עוד למידת רגלי.
8. אמרתי לבני כי אני דורש את כספי בחזרה אולם הוא דחה אותי בטענות מגוחכות ומעליבות כמו "אולי לא שרכת את הנעל היטב, אולי חזק מידי, אולי חלש מידי" וכו', והמשיך להתבצר בעמדתו לפיה: "הוא לא רוצה להפסיד את הכסף". בני הציע לי לשלוח את הנעל לתיקון נוסף וגם להעניק לי זוג גרביים בחינם כדי להתאים את גודל הנעל לרגל. בלית ברירה הסכמתי לתיקון שהציע, אולם במחשבה שנייה העניין לא מקובל עלי: לא יתכן שמוצר חדש יזדקק לסדרת תיקונים לא מוצלחים מיד עם תחילת השימוש בו.
בברכה