תביעת מיליונים נגד בזק ונטוויז'ן על האטת הגלישה
בשבועות האחרונים הגיעו למערכת "תכנית חיסכון" עשרות תלונות שנוגעות למהירות הגלישה הנמוכה באינטרנט. הערב (חמישי) פורסם לראשונה על תביעה ייצוגית של עשרות מיליוני שקלים נגד החברות בזק ונטוויז'ן. הקלטות שהציגו התובעים מציגות ראיות, מהן עולה שהחברות מאטות בכוונה את מהירות הגלישה.
הסיפור החל לפני כחצי שנה, אז בחרו שני לקוחות לעבור ולהיות לקוחות רק של חברת נטוויז'ן ולשדרג את מהירות הגלישה שלהם ל-100 מגה.
כזכור, לפני כשנה החלה אותה רפורמה בשוק הסיטונאי, המאפשרת לספקיות האינטרנט הקטנות בעצם לעשות שימוש בתשתית של בזק וכך ליצור תחרות גדולה יותר בשוק הזה. אלא שאותם לקוחות לא קיבלו את מה שהובטח להם מחברת נטוויז'ן ובפועל גלשו על מהירות נמוכה יותר.
בשיחה שהקליט אחד הלקוחות עם נציג חברת נטוויז'ן, הודה איש החברה בכך שבעצם ההבטחה ל-100 מגה היא בכלל לא אפשרית ואשים את חברת בזק בכך שהיא מנמיכה בכוונה את מהירות הגלישה.
עורכי הדין שהגישו את התביעה טוענים שנטוויז'ן באופן עקבי מוכרת ללקוחותיה מהירות גלישה שהיא לא עומדת בה. ומשיחה עם נציג בזק עולה אישור לטענת נציג חברת נטוויז'ן.
"התקשרתי לנציג שלנו והוא אמר לי שאפשר לשדרג אותך ל-100 מגה" אמר הנציג שפתר את הבעיה במהרה והוסיף סיבה מקוממת. "אתה היום לקוח של נטוויז'ן, לא לקוח של בזק".
בשתי החברות מסרו בתגובה כי הן פועלת על פי דין והן יגיבו בבית המשפט.
http://reshet.tv/News_n/heb/news/Economics/Consumers/articlenews,211079
בשבועות האחרונים הגיעו למערכת "תכנית חיסכון" עשרות תלונות שנוגעות למהירות הגלישה הנמוכה באינטרנט. הערב (חמישי) פורסם לראשונה על תביעה ייצוגית של עשרות מיליוני שקלים נגד החברות בזק ונטוויז'ן. הקלטות שהציגו התובעים מציגות ראיות, מהן עולה שהחברות מאטות בכוונה את מהירות הגלישה.
הסיפור החל לפני כחצי שנה, אז בחרו שני לקוחות לעבור ולהיות לקוחות רק של חברת נטוויז'ן ולשדרג את מהירות הגלישה שלהם ל-100 מגה.
כזכור, לפני כשנה החלה אותה רפורמה בשוק הסיטונאי, המאפשרת לספקיות האינטרנט הקטנות בעצם לעשות שימוש בתשתית של בזק וכך ליצור תחרות גדולה יותר בשוק הזה. אלא שאותם לקוחות לא קיבלו את מה שהובטח להם מחברת נטוויז'ן ובפועל גלשו על מהירות נמוכה יותר.
בשיחה שהקליט אחד הלקוחות עם נציג חברת נטוויז'ן, הודה איש החברה בכך שבעצם ההבטחה ל-100 מגה היא בכלל לא אפשרית ואשים את חברת בזק בכך שהיא מנמיכה בכוונה את מהירות הגלישה.
עורכי הדין שהגישו את התביעה טוענים שנטוויז'ן באופן עקבי מוכרת ללקוחותיה מהירות גלישה שהיא לא עומדת בה. ומשיחה עם נציג בזק עולה אישור לטענת נציג חברת נטוויז'ן.
"התקשרתי לנציג שלנו והוא אמר לי שאפשר לשדרג אותך ל-100 מגה" אמר הנציג שפתר את הבעיה במהרה והוסיף סיבה מקוממת. "אתה היום לקוח של נטוויז'ן, לא לקוח של בזק".
בשתי החברות מסרו בתגובה כי הן פועלת על פי דין והן יגיבו בבית המשפט.
http://reshet.tv/News_n/heb/news/Economics/Consumers/articlenews,211079