תביעת סוכנות הנסיעות 'חופש ותעופה'

Aviad Pinto

New member
תביעת סוכנות הנסיעות 'חופש ותעופה'

שלום. סוכנות הנסיעות 'חופש ותעופה' הבטיחה לנו 5 ימים ו 4 לילות בברלין, מ- 4.10 עד 8.10. הטיסה אמורה הייתה לצאת בשעה 1 בצהריים.
מהרגע שהגענו, החלו עיכובים בטיסות עקב תקלה במטוס, לבסוף הביאו לנו מטוס חלופי. סך הכל האיחור הסתכם ב 7 וחצי שעות לערך. מסתבר שידעו על התקלה במטוס עוד יום לפני כן, אך אף אחד לא טרח לעדכן אותנו.
יש לציין כי במהלך ההמתנה למטוס, כשעוד לא ידענו מתי תצא הטיסה, חברת 'חופש ותעופה' לא הייתה זמינה. הם סיימו את עבודתם בשל ערב חג שמחת תורה, בידיעה כי יש עיכובים בטיסה, ולא ענו. גם בכתובת המייל לפניות דחופות לא קיבלנו שום תשובה. הגענו לברלין לאחר שכל היום שלנו נגמר, הגענו ישר למלון ועשינו צ'ק אין ברבע ל 1 בלילה.
כרגע, סוכנות הנסיעות לא מוכנה לקחת שום אחריות. לא על האיחורים, לא על כך שלא הודיעו לנו מראש על האיחורים הללו ונאלצנו להמתין בשדה, ולא על כך שלא היו זמינים כשהיינו צריכים אותם.

אנחנו נעדיף פיצוי מאשר תביעה, אבל אם לא תהיה ברירה אז תהיה תביעה.
מה עלינו לעשות? בצד של מי נמצא הצדק?

תודה רבה.
 

owen2111

New member
תגובה - מאת עו"ד אהוד

שלום,
ככל והעיכוב בטיסה היה פחות מ-8 שעות, אין זכאות לקבלת פיצוי כספי על פי חוק שירותי תעופה, ולכן אין אתם זכאים לקבלת פיצוי במקרה זה, היות והעיכוב היה פחות מ-8 שעות.
יצוין כי סוכנות הנסיעות אינו הגורם הרלוונטי לדרישת התשלום, אלא החברה שהפעילה ו/או ארגנה את הטיסה - זאת ניתן ללמוד מהלוגו המתנוסס על כרטיס הטיסה.
בכל מקום, הייתי מציע לך לפנות בכל מקרה במכתב דרישה לקבל פיצויים אל החברה כאמור שהפעילה ו/או ארגנה את הטיסה, היות ואין לה מה להפסיד, ולפרט במכתב זה את עגמת הנפש שהייתה לכם כתוצאה מעיכוב הטיסה, לרבות הפסד של יום חופשה בחו"ל.

בברכה אהוד
 
למעלה