תביעת תיירות - הוכחה של טענות
שלום רב ,
בקיץ האחרון התארחנו במלון מסויים , המלון נתן לנו חדר שלא מתאים לנו ( התארחנו כזוג + תינוק בעגלה וקיבלנו חדר ללא גישה למעלית ) ובנוסף היו ליקויים חמורים לאורך כל השהות ( לא היו מים חמים , המיזוג לא עבד , ועוד ... ) אציין כי התלוננו על הכל בזמן אמת אולם לא קיבלנו מענה אמיתי.
לגבי החדר שלא התאים - המלון גילגל אחריות לחברת התיירות.
בנוסף באתר החברה דרכה הזמנו היו פרטים רבים פשוט לא נכונים ( למשל היה כתוב שהבריכה פתוחה עד 24:00 כשלמעשה היא נסגרה ב 18:00 ).
תבענו הן את המלון והן את חברת התיירות.
בכתבי ההגנה המלון מכחיש הכל וטוען כי מעולם לא התלוננו על כלום , וכן חברת התיירות טוענת כי מעולם לא התלוננו ( שקר כי באותו שהגענו התקשרנו מהמלון כדי שיסייעו לנו למצוא מלון חלופי ).
שתי הנתבעות הגישו בקשה למחיקה על הסף ודרישה להוצאות משפט וכינו את התביעה "קנטרנית , טורדנית , עושר שלא במשפט , וכולי ).
חוץ מעניין הפרסום המטעה ועניין החדר הלא מתאים ( שבו המלון והסוכן מגלגלים אחריות מאחד לשני ) אני לא יכול להוכיח כלום.
אני גם לא יכול להפריך את הטענה של חברת התיירות כי מעולם לא פניתי אליהם ( תוך ניסיון לצייר אותי כחמדן וקנטרן ).
אני יודע שיש הרבה צדק בתביעה אבל חושש שבבית משפט לא אצליח להוכיח כלום ואולי אף אחויב בהוצאות.
רציתי לשאול אם למישהו יש ניסיון בתביעה מעין זו , איך אני יכול להוכיח למשל שהתקשרתי ללובי להתלונן כל יום , הרי הטלפון שייך למלון ואם המלון מתהדר במערכת "תיעוד פניות לקוחות בזמן אמת" שבה הרקורד שלי ריק איך אני יכול להפריך את זה?
אני מתלבט אם להמשיך בגלל המעט שאני אולי כן יכול להוכיח או לוותר כבר עכשיו.
תודה לעונים
שלום רב ,
בקיץ האחרון התארחנו במלון מסויים , המלון נתן לנו חדר שלא מתאים לנו ( התארחנו כזוג + תינוק בעגלה וקיבלנו חדר ללא גישה למעלית ) ובנוסף היו ליקויים חמורים לאורך כל השהות ( לא היו מים חמים , המיזוג לא עבד , ועוד ... ) אציין כי התלוננו על הכל בזמן אמת אולם לא קיבלנו מענה אמיתי.
לגבי החדר שלא התאים - המלון גילגל אחריות לחברת התיירות.
בנוסף באתר החברה דרכה הזמנו היו פרטים רבים פשוט לא נכונים ( למשל היה כתוב שהבריכה פתוחה עד 24:00 כשלמעשה היא נסגרה ב 18:00 ).
תבענו הן את המלון והן את חברת התיירות.
בכתבי ההגנה המלון מכחיש הכל וטוען כי מעולם לא התלוננו על כלום , וכן חברת התיירות טוענת כי מעולם לא התלוננו ( שקר כי באותו שהגענו התקשרנו מהמלון כדי שיסייעו לנו למצוא מלון חלופי ).
שתי הנתבעות הגישו בקשה למחיקה על הסף ודרישה להוצאות משפט וכינו את התביעה "קנטרנית , טורדנית , עושר שלא במשפט , וכולי ).
חוץ מעניין הפרסום המטעה ועניין החדר הלא מתאים ( שבו המלון והסוכן מגלגלים אחריות מאחד לשני ) אני לא יכול להוכיח כלום.
אני גם לא יכול להפריך את הטענה של חברת התיירות כי מעולם לא פניתי אליהם ( תוך ניסיון לצייר אותי כחמדן וקנטרן ).
אני יודע שיש הרבה צדק בתביעה אבל חושש שבבית משפט לא אצליח להוכיח כלום ואולי אף אחויב בהוצאות.
רציתי לשאול אם למישהו יש ניסיון בתביעה מעין זו , איך אני יכול להוכיח למשל שהתקשרתי ללובי להתלונן כל יום , הרי הטלפון שייך למלון ואם המלון מתהדר במערכת "תיעוד פניות לקוחות בזמן אמת" שבה הרקורד שלי ריק איך אני יכול להפריך את זה?
אני מתלבט אם להמשיך בגלל המעט שאני אולי כן יכול להוכיח או לוותר כבר עכשיו.
תודה לעונים