תבל דיגיטל ושיטת "מצליח"

eitan-as

New member
תבל דיגיטל ושיטת "מצליח"../images/Emo67.gif

לכל לקוחות תבל - תבדקו טוב את החשבונית האחרונה. לפני יומיים הגיע אלי דף הפירוט של ויזה על החיובים החודש, ומשום מה תבל גבו (או שמא עלי לומר גנבו) 291 שקלים במקום 156 שקל שהוא התשלום החודשי הרגיל. מיד התקשרתי לתבל לברר על שום מה ולמה. נציג תבל אמר בהתחלה שזו טעות והם העבירו הוראת ביטול על כל הסכום בתחילת החודש. אמרתי לו שזה לא נכון מפני שלא היה שום זיכוי בויזה, וגם אם הם היו מעבירים זיכוי, הוא מן הסתם היה על ההפרש (135 שקל) ולא על כל הסכום. אש הוא אמר שזה חיוב על הסרטים שראיתי. אמרתי לו שאין לי ממיר שלהם, וגם אם אני רוצה, אני לא יכול פיזית להזמין. אז תשובתו היתה שזה על סרטים שראיתי בחודש יולי 2001 !!! אז הזכרתי לו שהייתי מחובר במבצע נסיון לחודשיים עם 10 סרטים חינם, וגם לא ראיתי את כל הסרטים בגלל הרמה הנמוכה של הסרטים. הוא ניסה להתווכח ולומר שלא היה מבצע כזה (לך תוכיח שאין לך אחות), אולם לאחר שראה שאני מתעקש שאכן היה מבצע כזה והצעתי לו לפנות למחלקת השיווק שלהם שירעננו את זכרונם של אנשי השירות, ולאחר ויכוח של כ-15 דקות, הודה שזו טעות שלהם והם יזכו אותי בחודש הבא על ההפרש, כמובן מבלי לתת ריבית והצמדה על הסכום העודף שהם גבו. נשאלת השאלה, למה הם נזכרים רק עכשיו (במידה ואכן היה צורך לחייב), ולמה הם מתכחשים למבצעים שלהם. לסיכום - הפראיירים לא מתים - הם רק מתחלפים.
 
למעלה