תבל - מה עושים?

תבל - מה עושים?

במשך כחודש כבר אני מנסה ליצור קשר עם אנשים בתבל שיסרו לי בעיות בכבלים שלי. לאחרונה (לפני שבועיים) התייאשתי וביקשתי להתנתק ואמרו לי שיחזרו אלי תוך 3 ימים. אני עדיין מנסה להשיג אותם כל יום, והתחלתי לבקש אחראי משמרת שיחזור אליי - באופן קבוע אף אחד לא חוזר, באופן קבוע אומרים שאחראי משמרת יחזור אלי תוך 24 שעות. מה עושים ???
 
להתקשר בשעות היום, לא בערב,

ולבקש את שמו המלא של מי שלקח את ההודעה. אצלינו זה עבד !
 

אהובה.א

New member
חברות כבלים

אני הייתי מחכה לתשלום. לא משלמת אגורה. הם ירדפו אחריי כמו דובים לדבש. כשישאלו מה לגבי התשלום תעני "אני אחזור אליכם בעוד 3 ימים..." תעשי כמוהם. אל תוותרי. ותעברי ל YES . הם הרבה יותר אמינים , תאמיני לי. מנסיון.
 
אז זהו ש...

אני כבר בחוב, הם לא מתקשרים לבקש תשלום אפלו. והלואי ויכלתי לעבור ל YES, אני גרה בבית משותף והשכנים לא מוכנים לצלחת (צריך אישור של הרוב). אגב, התקשרתי שוב היום והבטיחו לי שהאחראי יחזור אליי עוד היום. (נו באמת...) מבטיחה לעדכן (ואגב, התחלתי לאיים בתביעה)
 

אהובה.א

New member
עוד חברה מגעילה

שחושבת שעושה טוב בכך ששובה את לקוחותיה.... אל תיכנעי ללחצם. פני לרשות להגנת הצרכן. תתבעי אותם בכדי שיהיה לך קייס. היי מוכנה במידה והם יתבעו אותך בגין אי תשלום. אבל אל תוותרי ללחץ.
 
ניצחתי !!!!!!!

לקח לי המון זמן ... אבל היום נתקלתי בנציגת שירות שהייתה סוף סוך אדיבה, דאגה שר"צ יתקשר אליי עד הצהריים ואפילו קיבלתי פיצוי על עוגמת הנפש
 

odedg

New member
אנו שמחים עמך בנצחונך!

ספרי לנו איזה פיצוי קיבלת, ומה בעצם הם עשו?
 
אז ככה...

הכי חשוב (לי לפחות) התייחסו אליי וקיבלתי התנצלות נורמלית והבטחה שהנושא יטופל. מעבר לכך קיבלתי 5 סרטים ב-"הום סינמה" ואת חבילת הזהב במבצע
 

DizzyMissLizzy

New member
איך את יכולה לא לשלם אגורה

כאשר הם גובים את התשלום בהוראת קבע בבנק?
 
למעלה