תגבור קווי אוטובוס בצפון בשל עבודות החשמול ברכבת

עקב השבתת הרכבות בצפון כל מוצ''ש למשך שנה, משרד התחבורה מתגבר את שירות האוטובוסים באזור. בין השינויים

  • כרמיאל - חיפה: תגבור קו 262 לנסיעה כל חצי שעה עד 23:30 בלילה בשני הכיוונים, בנוסף לקו 261 דרך עכו פעם בשעה
  • נהריה - תל אביב: הכפלת הנסיעות בקו 909
  • חיפה - תל אביב: הכפלת הנסיעות בקו 910
  • החזרת הפעילות בקו 905 חיפה - נתב''ג (בלילות בין מוצ''ש לראשון)

בנוסף נפתחת חזרה לפעילות תחנת אחיהוד בימי אמצע השבוע

טוב לראות שהפעם הלכו על תגבור קווים סדירים במקום שאטלים

שינויים בתנועת הרכבות באזור הצפון
 
עקב השבתת הרכבות בצפון כל מוצ''ש למשך שנה, משרד התחבורה מתגבר את שירות האוטובוסים באזור. בין השינויים

  • כרמיאל - חיפה: תגבור קו 262 לנסיעה כל חצי שעה עד 23:30 בלילה בשני הכיוונים, בנוסף לקו 261 דרך עכו פעם בשעה
  • נהריה - תל אביב: הכפלת הנסיעות בקו 909
  • חיפה - תל אביב: הכפלת הנסיעות בקו 910
  • החזרת הפעילות בקו 905 חיפה - נתב''ג (בלילות בין מוצ''ש לראשון)

בנוסף נפתחת חזרה לפעילות תחנת אחיהוד בימי אמצע השבוע

טוב לראות שהפעם הלכו על תגבור קווים סדירים במקום שאטלים

שינויים בתנועת הרכבות באזור הצפון
בגלל שזה רק מוצ"ש יש להם את היכולת לתגבר קווים סדירים, אם זה היה באמצע השבוע היו הולכים על שאטלים
 
בגלל שזה רק מוצ"ש יש להם את היכולת לתגבר קווים סדירים, אם זה היה באמצע השבוע היו הולכים על שאטלים
הגיוני מאוד. בעיני עדיף לנוסע להסתמך על לו''ז של קו ידוע שמופיע באפליקציות זמן אמת וגם לא מחייב אותו להגיע לתחנת הרכבת שממילא סגורה. לשאטלים יש נטייה לצאת לא בצורה שתוכננה מראש וזמן ההגעה שלהם לתחנות הביניים (אם יש כאלה) גם כן לא ברור.
 
אכן עדיף קווים סדירים על פני שאטלים, על אף היתרון בשאטל שהוא ישיר ממוצא ליעד
 
למעלה