תגבור של קלינאית תקשורת ממכבי

תגבור של קלינאית תקשורת ממכבי

שלום, בן 3 לומד בגן מעוקבי שפה. מקבל קלינאית תקשורת פעם בשבוע למשך חצי שעה. היא אומרת שהוא זקוק לתגבור, גם אני רואה זאת. אך יש איזה שהו קוצר תקשורת בין הקלינאית לבין קופת חולים מכבי. אני העברתי לשם את דוח גננת, סיכום של קלינאית, ותל"א.
מכבי דורשים מקלינאית שתרשום המלצה שהוא זקוק לתגבור, הקלינאית אומרת שאוסרים אליה לרשום המלצה, משרד החינוך ומתי"א. מה אפשר לעשות? מכבי ללא המלצה לא מוכנים לדון בתגבור.

תודה
 
המלצה מקלינאית תקשורת לתגבור הטיפולים מול קופת החולים מכבי

שלום לך,

ראשית, את מציינת שהקלינאית רואה צורך בתגבור וגם שבנך לומד בגם מיוחד של מעוקבי שפה. לכן, אני מציעה שתבקשי להוסיף במסגרת הגן עוד מפגשים על בסיס שבועי עם הקלינאית. הם אמורים להיענות לבקשתך, שכן זו הסיבה שהוא בגן מיוחד- למצות את הפוטנציאל שלו.

בנוסף, מניסיוני האישי, אני קיבלתי אישור כתוב מהקלינאית של בני,
עם זאת, חשוב לי לציין שאנחנו מטופלים במרכז מיח"א- מרכז ללקויי שמיעה וחירשים וייתכן שמרכז מיח"א כן יכול לתת המלצה.

באיזה מסגרת בדיוק בנך נמצא? האם זה גן עירייה?
אפשר גם לנסות דרך העו"ס במשרד הרווחה, גם היא יכולה לתת לך מידע בעניין ולעזור לך לקדם.

בהצלחה
ויקי
 
תודה על תשובתך

אנחנו נמצאים בגן עירייה שבחסות מתי"א או שיש להם הסדר אחר, אני לא בקיעה בזה. מבחינה חוקית קלינאית תקשורת לא יכולה לתת מלצה. הם גם לא יכולים לתת תגבור, רק דרך הקופה.
הקופה מתעקשת ולא מסכימה לתת ללא ההמלצה. יש לי הרגשה שאני חייבת איך שהוא ללחץ על הקופה, כי להם אני משלמת את הכסף.
 
פניה לנציב פניות הציבור של קופ"ח

אם כך, אני מציעה שתיפני לנציב פניות הציבור מטעם קופת החולים שלך,
תפתחי תלונה ושתפי את כל ההשתלשלות. זה יכול לעזור במיקרים כאלו.

לרוב הם עונים במהירות וביעילות
אשמח שתעדכני מה מתקדם וזיכרי- מגיע לבן שלך הטוב ביותר, וזו זכות גדולה עבורו להיות לך לבן, כי את עושה כל שביכולתך עבורו. אני גאה בך!
 
אפשרות נוספת - פנייה לועדת ערער 0של קופת החולים)

ויש אופציה נוספת - את יכולה לפנות לועדת ערער של קופת החולים. זו ועדה שדנה בבקשות חריגות עבור מטופלים, והיא זו שמאשרת אישורים חריגים במידת הצורך.

בהחלט שווה בדיקה.
המון בהצלחה!!
ויקי
 
למעלה